GASTRO

Hrvatske delicije s potpisom Dina Galvagna

Autentične recepture kao ambasadori turizma u restoranu Conte

Dino Galvagno i Tomislav Simic 
Tartar od tune, carpaccio od grdobine ili hobotnice, marinada od srdela, rižoto od škampi ili pak slasni kovač te čaša ili dvije kvalitetnog vina... Osim što ove delicije zvuče kao savršeni slijed za ručak, one mogu biti i vrhunski ambasador Hrvatske kao turističke destinacije.

Gastronomska ponuda nedvojbeno je jedna od najsnažnijih komunikacijskih karika destinacije, grada ili mjesta, a na koji način komuniciraju kuhinje hrvatskih restorana, stvaraju li komunikacijski most sa svojim gostima, kako pomažu autentične i autohtone recepture u diferencijaciji na tržištu pitanja su o kojima se raspravljalo na događanju Lingua Culina s poznatim hrvatskim chefom Dinom Galvagnom u ugodnoj atmosferi zagrebačkog restorana Conte.
 
Lingua Culina, u prijevodu s latinskog jezik kuhinje specifičan je način izražavanja destinacije kojeg svaki gost razumije i s kojim se upoznaje netom nakon što upozna domicilni jezik. 'Nužno je koristiti i sustavno razvijati ovaj globalno dostupan i razumljiv jezik koji može stvoriti kvalitetniju sponu s našim turistima/gostima, što posljedično utječe i na prepoznatljivost destinacije.' istaknuo je chef Dino Galvagno na interesantnom gastronomskom događanju u zagrebačkom restoranu.
 
Carpaccio od hobotnice
Dobro nam je znano da je gastronomija dio nacionalnog identiteta, te da je hrvatska gastro ponuda šarolika što pomalo stvara konfuziju u pozicioniranju i prepoznatljivosti. 'U ovom slučaju bi uvelike pomoglo da se usmjerimo na razvoj autentičnih i autohtonih receptura, te se pritom ne trebamo ustručavati predstaviti strana jela kao dio hrvatske gastronomije, a koja pripremamo generacijama' poručio je Galvagno, poput marinade od srdela koja je venecijanskog porijekla.

'Bitno je da znamo što želimo komunicirati kroz gastronomsku ponudu' nadovezao se Galvagno, i to posebno u restoranima. Kada se govori o restoranskoj ponudi, Glavagno je savjetovao da se usmjeri pozornost na lokalno dostupne namirnice i recepture koje se uz stručno znanje mogu kvalitetno obogatiti. Uz jelovnik i pripremljeno jelo, nužno je s posjetiteljem komunicirati cjelovito jer je i najmanji detalj u restoranu bitan, poput doživljaja prostora, način pristupa prema gostu, timska suradnja, znanje i upućenost konobara o kulturnim i zabavnim atrakcijama u destinaciji, priprema li se jelo sa strašću ili se samo odrađuje, glazbe, mogućnosti parkiranja, itd. Ovo su samo neki od detalja koji čine razliku u kreiranju pozitivne impresije posjetitelja, a koje je nužno njegovati i nadograđivati kako bi se kreirao faktor diferencijacije na tržištu.
 
marinada od srdela 
carpaccio od grdobine 
Uz pomoć malih preinaka, modernijeg pristupa te posebno dizajniranih jela Dina Galvagna u suradnji s mladim i samozatajnim chefom restorana Conte, Tomislava Šimića, zagrebački restoran repozicionirao se na kulinarskoj karti Zagreba. Novim recepturama se želi dodatno osnažiti pozicija restorana koji je poznat po ribljim i probranim mesnim specijalitetima, a to će zasigurno cijeniti i mnogi turisti na svom posjetu Zagrebu.
 
nelesani kovac tartar od tune risoto od skampi Tomislav simic i dino galvagno Tomislav Šimić i Dino Galvagno
  

Foto: Press
Objavljeno: 29.04.2015. u 10:47

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p