U revijalnom tonu proljeća, ali i milenijske opsesije nježno ružičastom bojom koja ne blijedi već nekoliko sezona, McDonald's Japan je izbacio novo piće koje je u kratkom periodu postalo novi miljenik društvenih mreža. Ljubomorni? Pomalo jesmo. Riječ je napitku Sakura McFloat koji odaje počast najljepšem periodu u Japanu - sezoni cvata trešnje. Osim ombre efekta, odnosno nježno ružičaste boje koja blijedi prema vrhu, ovo je piće miks slatkog i oporog te sadrži Satonishiki, odnosno sok od trešnje i kremu od vanilije na vrhu. Točku na i stavilo je jednako slatko floralno pakiranje, pa ne čudi kako je ovaj napitak naprosto eksplodirao na Instagramu unatoč činjenici da je dostupan isključivo u Japanu, i to u probranim McDonald's restoranima. @simcarose S obzirom na to da Japanci u svom rječniku čak imaju izraz za uživanje u cvatu trešnje, a on glasi Hanami, jasno je zašto je ovaj lijep napitak predstavljen upravo u ovoj zemlji. Mi ostali pak nemamo druge nego uživati u svim divnim fotografijama na Instagramu te pokušajima rekreiranja pića kod kuće. @hungrygirlsquad M.M. Foto: Instagram (@taramilktea, @simcarose, @hungrygirlsquad)
Tko kaže da kremasti, ukusni kolači ne mogu biti zdravi? Sirove božićne puding kuglice koje morate probati!
Grad Zagreb dobio je novo it mjesto! Franko's Street bar nova je nezaobilazna adresa za sve ljubitelje sushija
Gin inspiriran okusom tradicionalnih blagdanskih kolača! Novi Warner's gin prava je blagdanska poslastica!