GASTRO

Što skuhati i ponijeti na posao: 5 brzo gotovih jela koje možete napraviti i dan ranije

Jeftinije i zdrave opcija

Postoji poseban gušt (ili potreba u većini slučajeva) kad je naručivanje hrane na posao u pitanju, pogotovo kad je petak i na meniju su pržene lignje. No, zadnji mjesec u godini često je onaj kad će većina plaće otići na poklone za drage ljude i luksuz naručivanja svest će se na minimum.

No, preokrenut ćemo ovaj mračan scenarij na vedriju stranu i predstaviti ti nekoliko brzih i jednostavnih ideja za „ručak za sutra na poslu“. I iako danas stvarno ima puno vege/zdravih/domaćih opcija, hrana koju sami pripremite kod kuće imat će onaj dobar okus ponosa jer ste sami nešto pripremili.

Otkrijte kako mali napori u kuhinji mogu rezultirati velikim koristima za vaše (psihičko i fizičko) zdravlje i novčanik, pružajući vam kontrolu nad sastojcima i svježinom obroka koji ulazi u vaš dnevni meni.

1. Salate: Ručak koji definitivno spada u kategoriju zdravo, a priprema je više nego jednostavna. Provjerite što imate od povrća sve u frižideru i ovisno o raspoloženju, složite ručak za sutra. Prijedlog je u nastavku.

Salata: Quinoa Salata s Piletinom i Povrćem

Kuhajte quinoju i ostavite je da se ohladi.
Dodajte komadiće pečene piletine, cherry rajčice, krastavce, papriku i feta sir.
Posolite i popaprite po ukusu.
Prelijte maslinovim uljem i sokom od limuna.


2. Sendvič: Iako je nekima sigurno prva asocijacija bijeli kruh s polijem, sendviči su danas postali prave kulinarske (i zdrave) delicije. Za jedan od narednih ručkova na poslu možete isprobati ovaj s avokadom i tunom.

Sendvič s Avokadom i Tunom:

Razmutite konzervu tune u vodi i pomiješajte je s nasjeckanim avokadom.
Dodajte malo nasjeckanog crvene luka, peršina, soli i papra.
Stavite smjesu između dvije kriške integralnog kruha.


3. Tortilja wrap: Uglavnom je istina da bilo što zamotano u tortilju ne može biti loše. Plus, spada u kategoriju da se može jesti i toplo i hladno pa je idealna verzija ručka koji se priprema dan ranije.

Pileći Wraps s Humusom:

Pecite pileći fileti i narežite ga na trakice.
Razmažite humus na tortilje, dodajte pileće trakice, avokado, rajčicu i svježi peršin.
Umotajte tortilju i umotajte ju u aluminijsku foliju.


4. Quiche: Francusko jelo čija se definicija može svesti na „umiješajte sve sastojke, ispecite ih i uživajte“. Također, prilagođava se vašem ukus, a ovo je naš prijedlog.

Quiche s Brokulom i Sirom

Pripremite smjesu od jaja, mlijeka i sira.
Dodajte kuhanu brokulu i sitno nasjeckanu crvenu papriku.
Uliti smjesu u kalup za pite i peći dok ne postane zlatno smeđa.


5. Tjestenina: Apsolutna pobjednica na listi omiljenih jela, a njezina savršenost leži u tome da su varijante pripreme gotovo neograničene. Također se može jesti topla i hladna, a ovo možete isprobati već ovaj tjedan.

Tjestenina s Pesto Umakom i Cherry Rajčicama:

Skuhajte tjesteninu po uputama na pakiranju.
Pomiješajte tjesteninu s pesto umakom, dodajte narezane cherry rajčice i svježe listove bosiljka.
Posolite i pobiberite po ukusu.


Iako je uvijek lakše posegnuti za (telefonom) lakšim rješenjem, izazovite sami sebe i okušajte se u pripremi ovih jednostavnih jela. Osjećaj kontrole nad sastojcima i procesom kuhanja često rezultira ne samo fizičkim zdravljem, već i emocionalnim zadovoljstvom. Dakle, dopustite si eksperimentirati u kuhinji i uživajte u dobrobitima koje donosi svakodnevna priprema vlastite hrane. Vaše tijelo i financije bit će vam zahvalni.

 

Foto: Unsplash, Pexels, Instagram
Objavljeno: 06.12.2023. u 11:03

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p