LIFESTYLE

Kako je Beyonce postala najutjecajnijom osobom društvenih mreža?

Stigli su rezultati novog istraživanja 
beyonce
O
vih je dana kompanija za analizu društvenih medija D’Marie objavila podatak kako je Beyonce trenutno najutjecajnija individua na društvenim mrežama na svijetu. Premda je nešto dalje od prvog mjesta kad je riječ o pratiteljima (sa svojih se 98.7 milijuna na Instagramu nalazi tek negdje oko 18. mjesta) te je imena poput Selene Gomez i dalje nadjačavaju u brojki pratioca, nijedan post gospođe Carter na društvenim mrežama ne pada ispod 1 milijun dolara, što ju je učinilo prvom javnom osobom ikada koja je dosegnula ovaj vrtoglavi iznos.


Dakle, ako ste u poziciji oglašivača i želite da pop diva objavi jedan post na Twitteru, Facebooku ili Instagramu, pripremiti morate samo sitnicu od milijun dolara. Ako ćemo iskreno, sve su ove informacije nekome tko ne zarađuje za život baveći se digitalnim marketingom ili ne analizira aktualne trendove u društvu apsolutno nebitne. Imamo većih briga (ili radosti), od brojke pratitelja pop zvijezde. No, ono što intrigira jest put kojim Beyonce korača modernim online svijetom i koji je, duboko smo uvjereni, pridonio njenom statusu dive. U najezdi influencera, promotivnog sadržaja i u općoj zaluđenosti dijeljenjem života u online galaksiji, gospođa Carter je u svojoj maniri dive nekako ostala iznad aktualne masovne histerije. Umjesto da s pratiteljima dijeli svoj doručak, svoja raspoloženja, inspirativne citate, traku za trčanje u teretani i svoje naizgled 'obične' životne momente putem kojih bi se približila još više svojim obožavateljima, Beyonce je zadržala auru misterioznosti, pa čak i nedodirljivosti, pomno kreirajući sadržaj koji odluči dati u javnost.

beyonce
Baš kao što svako svoje pojavljivanje ili nastup isplanira do u tančine, Beyonce isto radi sa svojom online personom. Sjetimo se samo kako je jednim jedinim vizualom kojim je komunicirala svoju drugu trudnoću na Instagramu oborila rekord i postala vlasnicom fotografije koja je u svega 11 sati sakupila najveći broj likeova na ovoj društvenoj mreži ikada (više od 10.8 milijuna likeova). To, jasno, nije bila bilo kakva fotografija već promišljeni editorijal za kojeg je angažirala fotografa Awola Erizkua, predstavljajući ga istovremeno velikom dijelu svijeta koji još uvijek nije poznavao njegov rad. Svaki je post Beyonce, pa i onaj #ootd, stiliziran i promišljen i kao takav povod lavini reakcija. Nakon samo jedne jedine njene objave, niču novinarski članci, tweetovi, dijele se mišljenja i lome se koplja. U cijelom tom kaosu, diva ostaje nijema, baš nikome se ne opravdava niti objašnjava što je točno mislila određenim potezom, niti koji je koncept posrijedi.

beyonce
I dok gomile i gomile influencera žele komadičak reflektora uperenih u njih te u maniri celebrityja dijele sa svojim pratiteljima baš sve, pa i najbanalnije dijelove svojih života poput svoje rutine pred spavanje, Beyonce svoju privatnost daje na kapaljku i estetski dotjerano, ostavljajući more pitanja i otvarajući isto toliko prostora diskusijama (sjetimo se samo albuma Lemonade i lamentiranja o prevari) iza sebe. I upravo u tom grmu leži njena snaga, kao i naša želja za 'još' i 'još' od Beyonce.

U vremenu u kojem je online sigurnost garantirana koliko i moralnost Donalda Trumpa, u kojem svatko imalo informacijski inteligentan može znati gdje se tko nalazi u određenom momentu, u vremenu opasnog online zlostavljanja, ali i zatrpanosti informacijama i evidentnom egotripanju na koje baš nitko od nas nije imun, Beyonce služi kao dobar primjer promišljenog korištenja društvenih mreža, čak i ako niste zvijezda njenog kalibra. Možemo otići čak korak dalje i reći kako bi ovaj način online komuniciranja mogao biti prirodan slijed, svojevrsni nagovještaj trendova koji tek dolaze na krilima naše prezasićenosti društvenim mrežama, dijeljenjima, likeanjima, influencerima...

beyonce

M.M.
Foto: Instagram 
Objavljeno: 06.04.2017. u 14:20

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p