LIFESTYLE

Baš poput prave pin-up starlete!

Kampanja kojom je Gaultier pokrenuo brojne polemike

Kao kreativni direktor dijetne Coca-Cole, odnosno osoba koja osmišljava kampanje i izgled same bočice ovog bezalkoholnog pića, Jean Paul Gaultier uspio je oživjeti vizualni identitet ovog kultnog branda.

Za novu je kampanju odlučio zaigrati na kartu pin-up starleta koje su "otišle u krivome smjeru" - odnosno vole tetovaže i u potpunosti uživaju u životu.

Kao lice kampanje pojavljuje se upravo dizajner koji uvijek uspije ubaciti svoje lice u čudnovate poze kako bi izazvao reakcije diljem modnih foruma.

Dok svi bruje o njemu, JPG uživa u medijskoj pažnji i skandaliziranju javnosti koja još uvijek nije naučila kako su ovo njegovi trikovi.

Nama je kampanja baš šarmantna i svakako nas navodi na nabavku jedne bočice kao kolekcionarskog komada.

M.B.

 

Objavljeno: 27.06.2012. u 19:22

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p