LIFESTYLE

Koji brendovi imaju najviše "lajkova" na društvenim mrežama?

Converse ima 32,4 milijuna prijatelja!
-->

Jedna od najvažnijih platformi današnjice - ona koja se sastoji od društvenih mreža - najbolji je marketinški trik za dolazak do domova mnogih obožavatelja. Što imate više "lajkova" na facebooku, to je izglednije kako ćete prodati proizvod te kako će cijela horda ljudi biti upoznata s vašim radom.

Upravo iz tog razloga veliki brendovi ulaže goleme količine novca u razvoj svojih društvenih mreža i hvatanju "lajkova" koji će im poboljšati poslovanje. Najveći broj istih kada je u pitanju odjeća i obuća ima brend popularnih starki - CONVERSE - koji je skupio čak 32,4 milijuna obožavatelja. Odmah iza ove tvrtke nalazi se Adidas s "nešto skromnijih" 15,2 milijuna pratitelja dok je sveprisutna ZARA na trećem mjestu i broji 14 milijuna duša.

Burberry ima 13 milijuna, a Lacoste, Levi's i H&M oko deset milijuna. Velike cifre za velike igrače na tržištu.

m.b.

Objavljeno: 06.08.2012. u 15:58
Tagovi: Converse, Zara, H & M

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p