LIFESTYLE

Kraljica vratila print u modu

Britanska zastava dominirala je dijamantnim jubilejem kraljice Elizabete II.

Iako nezadovoljni pojedinci u recesijsko vrijeme vole spočitavati financiranje britanske kraljevske obitelji iz vlastitih džepova, popularnost iste i dalje je prilično neosporna, a nakon pompoznog kraljevskog vjenčanja između Kate i Williama, koje je u travnju prošle godine popratilo više od dvije milijarde ljudi u svijetu, ove je godine na red došao veliki jubilej kraljice Elizabete II., i to onaj dijamantni, kojim je obilježeno njenih rekordnih 60 godina na tronu.

Budući da je cijeli prethodni vikend bio rezerviran za ovo dijamantno slavlje, doista se može reći kako samo Britanci imaju smisla za upriličiti ovako impozantne, višednevne zabave, koje su na jednome mjestu urodile pravim bogatstvom društvenih sadržaja; od ceremonije na Temzi, preko predstava s vatrometom, pa sve do nastupa najvećih glazbenih zvijezda današnjice pred samim vratima Buckinghamske palače.

U svom tom ludilo oko kraljičina jubileja, zbog kojeg su mnogi posezali s drugog kraja svijeta da uživo prisustvuju nezaboravnoj zabavi, trgovci su u međuvremenu zadovoljno trljali ruke, još jednom nas podsjetivši kako snažan marketinški duh posjeduju. Osim standardnih uspomena s likom kraljice, kakvi se mogu naći u većini suvenirnica, poznati high street i high end brandovi bacili su se u pojačanu produkciju predmeta s nacionalnim obilježjem - slavnom britanskom zastavom.

Naša draga čitateljica Tatjana Tomašević poslala nam je fotografije s djelićem itekako žive atmosfere koja je prošlog vikenda vladala u Londonu te opisala svoje doživljaje: "Prošlog je tjedna u glavnom gradu Velike Britanije bilo zaista spektakularno i iznad svega u znaku velike fešte. Na svakom koraku se vidjelo kako Britanci obilježavaju ovaj događaj. Od novorođenčadi u kolicima pa do dama u zreloj dobi, svi su bili odjeveni "all over british". Britanska zastava dominirala je od zastava na glavi pa do tajica prekrivenih printom, sve je djelovalo u najmanju ruku patriotski."


Prepoznatljiv print bio je doista posvuda, počevši od Laduree makrona pa sve do opako stylish garderobe s potpisom najpoznatijih svjetskih brandova. Brojne modne kuće sa sjedištem u Londonu taj su vikend priređivale otmjene čajanke, a Jimmy Choo i Charlotte Olympia pritom su bili samo neki od brandova koji su svoje poštovanje spram kraljice izrazili limitiranim proizvodima s printom slavne zastave.

Producirajući daleko najjači jubilej od svih dosadađnjih, Britanci su još jednom dokazali kako marketing pod okriljem domoljubnih osjećaja i zabave jako dobro prolazi, a kraljici Elizabeti II. još jednom je pošlo za rukom vratiti print u modu i učiniti ga tako aktualnim.


H.B.
Photo: Tatjana Tomašević/net-a-porter

Objavljeno: 13.06.2012. u 16:32

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p