LIFESTYLE

Marc Jacobs zabranjen u Velikoj Britaniji

Provokativna kampanja za parfem "Oh, Lola!" naišla na osudu javnosti

O pretjeranoj seksualizaciji djece u medijima pisali smo vam već prošli mjesec, uz bojazan kako se po tom pitanju vlasti pojedinih zemalja ne odnose s prevelikom brigom, no čini se kako je Velika Britanija odlučila uzeti stvari u svoje ruke. Prije točno mjesec dana, britanski premijer David Cameron dao je inicijativu za osnivanje web-stranice Parentport, koja je od samih početaka krenula sa kontrolom medijima te zaštitom djece od neprimjerenih medijskih sadržaja.

Tako je britansko vijeće za kontrolu standarda u oglašavanju donijelo odluku o zabrani daljnjeg prikazivanja dvije reklamne kampanje; one Marc Jacobsa za parfem „Oh, Lola!", u kojoj mlađahna Dakota Fanning drži bočicu parfema između bedara te reklame britanskog high street branda Drop Dead Clothing, koja navodno svojim vizualima podupire anoreksiju.

Seksualno provokativna poza Dakote Fanning, koja je u trenutku snimanja kampanje brojila samo 16 godina, čini se, nije jedina opaska koju je beauty brand Coty zaradio u posljednjih nekoliko godina, dok je u slučaju kampanje branda Drop Dead Clothing, vijeće zabrinuo opasno tanak model, s vidljivo izraženim kostima.

Iako je Marc Jacobs očigledno namjerno iskoristio Dakotin mlađahni izgled te ga povezao u seksualnom smislu, nazivajući svog modela suvremenom Lolitom, kozmetička kuća Coty ipak se opravdala za svoj čin, djelomično priznajući odgovornost, dok je brand Drop Dead Clothing odlučno stao u obranu modela, koji, prema njihovim riječima, navodno nosi veličinu 8, odnosno europski 36.


Bilo kako bilo, čini se kako je Velika Britanija konačno odlučila stati na kraj eksploataciji maloljetnika u reklamne svrhe, a hoće li pozitivan primjer slijediti i druge europske zemlje, pokazat će vrijeme.

 

H.B.
Photo: Dailymail

Objavljeno: 10.11.2011. u 11:32
Tagovi: Marc Jacobs

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p