LIFESTYLE

Oglašavanje koje nas je oduševilo

Usputna ideja zaslužna za originalan biznis

 
Iskoristiti pravu ideju u pravom trenutku i polučiti uspjeh danas i nije lak zadatak, kada svi imamo isti pristup informacijama i trendovima. Kada je riječ o Instagramu, svi jako dobro znamo što je potrebno za vizualno neodoljivu fotografiju karakterističnu za blogere. Famoznu ‘trojku’ – šalicu kave, vazu s cvijećem i zanimljivu podlogu, lukavo je iskoristio u svojoj promociji i Thorsten Keller.

U originalnoj kampanji freelance dizajner i strastveni kavoljubac Thorsten je uspio brendirati ovaj Instagram trenutak i kultivirati ga promovirajući indie, alternativne publikacije. ‘Coffee Table Mags’ nastao je kada je Kellerov prijatelj otvorio bar i zamolio ga da mu organizira zanimljivo štivo za policu s novinama. Ideja koju je dizajner tada dobio pretočio je u vlastiti biznis promoviranja neovisnih magazina iz cijelog svijeta na ovaj jedinstven način.
 


























 
 
M.M.
photos: Thorsten Keller

Objavljeno: 17.07.2014. u 08:28

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p