MATEA MARTEK

'Program si ti, tvoja vizija, sanjarenje, karizma, ludost, neprospavana noć i kreativnost'

Intervju: Adnan i Admir Mehmedović
rnb confusion
Bilo je to doba kada se izlazilo srijedom. Domaća se hip-hop scena već bila zakuhala, a rime Bolesne Braće i Tram 11 su znali i oni najmanji klinci u kvartu. Blackout, prepuni petci u Aquariusu i ekvivalentno krcat The Best sjećanja su koja danas izazivaju žmarce koji se poput vala ugode pomiješanog s neizbježnom nostalgijom šire kralježnicom, tadašnjih tinejdžera, danas nešto zrelijih članova ove naše urbane gradske zajednice.

U jeku ovih zagrebačkih dana, politički ne tako sjajnih kao što je to odavala tadašnja scena, prije otprilike 15 godina, na vrata noćnog života metropole zakucali su mladi entuzijasti, s vrećom energije, ambicije i jednakom količinom dobrih ideja. Adnan Mehmedović "Medo", s iskustvom svojih prvih partyja pod rukom, koje je za sve klince iz razreda organizirao u zgradi u Španskom kako bi u tmurne, ratne godine unio malo zabave, 2003. godine je pokrenuo RNB Confusion u tada kultnom Gjuri 2. Ubrzo mu se pridružio brat Admir, a ono što je uslijedilo moglo bi se sažeti u nekoliko sjajnih točaka - legendarne srijede u Piranhi, potom i Mansionu, redovi do Ribnjaka ispred Gjure 2, nastupi Ede Maajke, Bolesne braće, Tram 11, Nereda i Stoke, sestara Husar, Ivane Kindl, Frenkija, Elementala, TBF-a, kao i Montella Jordana, Blackstreet, Nina Sky... Sve je to danas legendarni RNB Confusion, klupski program koji uskoro slavi svojih (prvih) 15. godina, a iza kojeg stoje upravo Adnan i Admir.

Kada imate priliku razgovarati s ljudima koji su svoje ime utkali u povijest jednog grada i obilježili urbanu scenu, baš kao i izlaske mnogih mladih ljudi, teško je odabrati pitanja iz mora onoga što biste voljeli doznati. Profesionalci od kojih se mnoštvo toga može naučiti, započeli su skromno i izgradili prepoznatljiv brend, ne pokazujući tijekom svih ovih godina znakove stajanja. Dapače, uz RNB Confusion, Adnan i Admir su, između ostalog, jedni od pokretača Fresh Islanda, najuspješnijeg i internacionalno prepoznatog domaćeg hip-hop festivala koji iz godine u godinu dovodi najrelevantnija svjetska imena žanra, ostavljajući nas, promatrače i fanove, s pitanjem "Kako?" iznad glave. U iščekivanju 15. rođendana RNB Confusiona čije je veliko slavlje zakazano za 20. travnja 2018. u Katranu, od Mede i Admira dobili smo odgovor na potonje pitanje, a doznali smo i sve o počecima kultnog Confusiona, organizaciji, uspjehu, kao i neke od najzanimljivijih momenata koji su obilježili posljednjih 15 godina u njihovim životima, neupitno isprepletenima s RNB Confusionom.

adnan i admir mehmedović
Od hip-hop večeri srijedom u nekadašnjem Gjuri 2 i Piranhi, do legendarnog zagrebačkog klupskog programa i prepoznatljivog brenda koji uskoro slavi 15. rođendan. Možete li se prisjetiti početaka, kako ste uopće došli na ideju o pokretanju klupskog programa?

Admir: Moji počeci su vezani uz klub Gjuro 2 pa kasnije i za legendarnu Piranhu. Medo je već dobrano bio zakuhao RNB Confusion program koji je svaku srijedu punio ne samo klubove gdje smo radili nego i susjedne, pa je zbog sve većih izazova pred njim proširio ekipu i s novim mladim ljudima (Sraga, Hrnjak, Brka i moja malenkost) koji su donijeli neke nove ideje, vizije. Većina ljudi s kojima smo radili kroz godine sada su jako uspješni profesionalci u svojim branšama i drago mi je što su ostavili svoj pečat na brand! Prve asocijacije na legendarne srijede u Piranhi i Gjuri 2 su krcat Jarun i redovi ispred Gjure 2, ležernija atmosfera, legendarne akcije na šankovima i hrpa super poznanstava koji su i dan danas aktualna. S današnjim odmakom čudim se kako smo uspjeli svaku srijedu izlaziti, ali tada vikend nije bio toliko hot kao srijeda! Cijela studentska populacija grada Zagreba je tada izlazila srijedom.

Adnan: RNB Confusionu su prethodili prvi partyji koje sam za vrijeme ratnih godina organizirao u skloništu zgrade Španskog u Rešetarovoj ulici za sve klince iz zgrade. Za to sam dobio dozvolu kućnog savjeta i svih roditelja kako bi u tmurne tadašnje dane donio malo zabave. Nakon toga je došao Škvadrofon, Facebook 90-ih, kojeg sam dobrano koristio za sve veće i veće partyje u skloništu (200-tinjak ljudi). S RNB Confusionom u 2003. godini bio sam spreman za nove izazove a tada kultnim klubom Gjuro 2, u kojem su se desili legendarni partyji na čijoj su pozornici nastupili od Ede Maajke, Bolesne braće, Tram 11, Nereda i Stoke, preko Husarica, Ivane Kindl, Frenkija, do Atomic Dance Factoryja, Elementala, TBF-a, Connecta kao i mnogobrojnih inozemnih gostovanja. Ideja za RNB Confusionom je bila inspirirana dvama programima koja su tada prašili Zagrebom, Dj Phat Phillijev Blackout te Rebirth of Funk od DJ Matije Lovreca. Jednim dijelom uspjehu RNB Confusiona doprinijeli su sati i dani provedeni u Nacionalnoj Sveučilišnoj Knjižnici, popularnom NSB-u koji je tada bio glavno okupljalište mladih. Ja sam imao sreće da su moju ekipu i mene svi poznavali u NSB-u, te sam jedini mogao lijepiti plakate u liftu, imati flyere na garderobi i kafićima NSB-a. Dok su svi odlazili na ručak, ja bi kriomice ostavljao flyere za RNB Confusion na njihove skripte i knjige. Znao sam od srijede do srijede na ruku osobno podijeliti i do 10 000 flyera, od faksa do faksa, muzičkih prodavnica, specijaliziranih shopova, kultnih kafića koji su bili okupljalište DJ-a, producenata, novinara i muzičara općenito tadašnje scene. Tako se stvarala scena i priča. svojevrsni buzz oko RNB Confusiona. Iza Gjure 2 je došla Papaya na Šalati, a naši su se kapaciteti povećali na 1000 posjetitelja. S Piranhom u 2005. godini, srijedom smo okupljali uredno 2000 posjetitelja, i tako svake srijede do Mansiona. Svakako ne smijemo zaboraviti spomenuti dečke iz Papaye koji su uvijek davali bezrezervnu potporu kao i Marinu Ferić, susjedu, tadašnju studenticu Škole primijenjene umjetnosti i dizajna koja je jednoj ideji i strasti za clubbingom udahnula ime RNB Confusion.

Kakav je bio noćni život Zagreba u to vrijeme? Gdje se izlazilo, što se slušalo? Pretpostavljam, domaća se hip-hop scena već bila dobrano zagrijala...

Adnan: Hip-Hop scena je tada bila jako živa, Blackout i sve što se dešavalo oko njega, od radio emisije na Radio 101 do prepunog petka u Aquariusu i velikih nastupa poput Busta Rhymesa, Method Mana & Redmana, Dj Premiera... Uz Aquarius, meni osobno, i dan danas to pričam, najdraže mjesto za izlazak je bio klub Radio 1, na zadnjem katu nebodera na Trgu Bana Jelačića. Tamo sam čuo prvi put Coolijev Gangsta Paradise kojeg je puštao DJ Frx. Klub Best je bio jako živ, s puno različitih partyja, uglavnom elektronske glazbe. Hip-Hop je živio i jedno vrijeme u Kulušiću kod Tome In Der Muhlena, s klupskom večeri koja se zvala La di da di, a koju su organizirali Stupni & Bizzo. Tu je i Kset te SC. Iz svakog auta, radio postaje, TV-a i kafića orile su se rime Tram 11, Bolesne braće, Elementala, Divasica, Ivane Kindl. Svaki njihov nastup je bio sold out. Jako je popularan bio izlazak i četvrtkom u Sax na nastupe Jacquesa i Ivane Kindl za koje su se uvijek tražile karte viška. Bilo je to vrijeme kada su programi definirali gdje izlaziš, ne toliko mjesto, iako mnoga ta mjesta danas zauzimaju mjesto u povijesti zagrebačkog clubbinga.

Mnogi se još uvijek sjećaju prvih RNB Confusiona, dobre energije, spuštenih hlača i plesnih okršaja na podiju... Kako su iz vaše perspektive izgledali ovi počeci? Koji su tada bili najveći izazovi u organizaciji ovakvog programa?

Adnan: Najveći izazov je bio kako znati koliko će ljudi doći na party, u vremenu kada nije bilo društvenih mreža. Moramo se pohvaliti da smo i jedni od prvih koji su imali web site na početku 2000-ih te smo pisali blog popraćen slikama nakon svakog RNB Confusiona. Kako sam bio student s kratkim džepovima, u prijevodu s 20kn dnevnim budžetom, morao sam biti spretan i izuzetno kreativan u osmišljavanju programa. Dok su drugi kao program samo smatrali gostovanje DJ-a ili izvođača, ja sam se uz tada zlata vrijedan savjet mog sadašnjeg partnera u Fresh Island Festivalu, Damira Stupnišeka, okrenuo tematskim partyjima što je u prijevodu značilo da smo uz mali budžet za program izvukli maksimum. Publika je bila zagrizla za večeri poput Back To The Roots, Ladies Night, High Heels, Chick Fight plesno natjecanje, Tribute To Aaliyah do modnih revija Alexandre Dojčinović ili izložbi i crtanja grafita Lunara itd. S takvim pristupom smo stvorili publiku i neku svoju mikro scenu, koja nam je onda bila podloga za veće stvari. Prvi Facebook party u sklopu prvog globalnog skupljanja svih Facebook vlasnika profila na glavnim trgovima gradova završio je s partyjem na RNB Confusionu u klubu Gjuro 2. Red je bio sve do parka Ribnjak. Uvijek smo imali miks publiku, zaljubljenike u hip-hop i r&b kulturu i studente uz uvijek jak VIP dio kluba koji je bio popunjen poznatim osobama poput sportaša, pjevača, glumaca...

RNB Confusion
Održati klupski program živim tijekom 15 godina je velika stvar. Koji su općenito izazovi s kojima ste se susretali tijekom godina i godina organiziranja RNB Confusiona?

Admir: Svakako je najveći izazov ostati relevantan kroz sve ove godine, držati neku konstantu s posjećenošću večeri i osvježavanje branda svakih par godina. Trenutno je najveći izazov naći adekvatan prostor u Zagrebu za naše potrebe kako bi ljudima ponudili novi doživljaj izlaska onako kako ga mi zamišljamo. Svakako je izazov bio oprostiti se s nekima iz naše šire ekipe kojega više projekt nije privlačio ili se više nije pronalazio zbog poslovnih/privatnih obveza, uvođenje novih ljudi, novih trendova, zaokreti u glazbenom i bilo kojem drugom smislu.

Adnan: Biti svjež nakon 15 godina, motiviran te svaki put ići korak dalje. U vremenu kada smo se trebali dokazati i etablirati kao ozbiljan program, najveći izazovi su bili dovesti i isfinancirati pjevače poput Montell Jordana, Blackstreet, Nina Sky i dr. Najveći izazov je bio ostati glavom iznad površine u doba ekonomske krize kada su mladi smanjili izlaske na 1-2 mjesečno, a mi smo se održavali u sredini tjedna. To je bilo umijeće preživljavanja. Danas, mnogi gradski prostori u koje želimo dovest RNB Confusion, od starih kina, kazališta, napuštenih zgrada, krovova ili parkova nedostupni su nam. Nerazumljivo mi je da nekome želimo platiti najam prostora, taj prostor je ili prazan ili se koristi samo za određenu umjetnost i dobijemo redovno negativni odgovor. Najveći deficit su prostori i to nam je trenutno najveći izazov.

Od samih početaka do danas, kada uz Confusion postoje mnogi dodatni programi u vašoj organizaciji, mnoga su imena upotpunila program i učinila ga ovim što je danas. Od domaćih izvođača preko regionalnih repera pa sve do tadašnjih velikih svjetskih zvijezda, RNB Confusion je dovodio razna imena. Kako uopće izgleda proces bukiranja izvođača ovakvog kalibra?

Adnan: Imali smo sreću jer smo imali kolege i prijatelje koji su u Zagreb već dovodili strane izvođače, ali i s inozemnim poznanstvima smo došli do glavnih bookera koji su nam onda na mjesečnoj bazi slali newslettere s izvođačima koji su na turneji u našoj blizini. Neka su se gostovanja desila u sretnim okolnostima, tipa Nina Sky ili Onyx koji su u sklopu našeg programa odradili Filip Jelaš i Nered. Možda naš najveći party je bio onaj s Montell Jordanom s kojim smo tada napravili rekordni posjet Piranhi, a izvan kluba je ostalo još 500-tinjak ljudi koji nisu mogli stati. Tada smo Nini Badrić posredovali da joj na albumu gostuje Montell Jordan. Najveći domaći nastupi, kada su se obarali rekordi, bili su oni od Bolesne braće i Divasica koji su postali tradicionalni na otvaranjima RNB Confusion programa u Piranhi. Bilo je nemoguće hodati Piranhom, i to usred tjedna. Danas srijedom ne možeš van izvući više od 200 ljudi, osim ako pada na praznik. U tadašnje vrijeme jako smo njegovali odnose sa svima na sceni, za rođendane RNB Confusiona znali smo iznajmiti Hummer limuzinu, skupiti sve aktere hip-hop scene i poznate osobe koje su dolazile na RNB Confusion, odvest ih u đir gradom, pa do restorana Lido na legendarne večere gdje bi se okupilo preko 50 ljudi iz svih sfera društvenog života.

Pretpostavljam da je i proces organiziranja samog programa dosta složen. Možete li mi ga malo približiti? Što je sve potrebno da bi neki klupski program zaživio čak 15 godina i postao jak brend?

Admir: Sve kreće s idejom, bilo to ideja oko tematske večeri ili lokacije samog eventa. Nakon toga krećemo u realizaciju koja uključuje bookiranje prostora/kluba, internim mozganjem oko toga što smatramo da će polučiti uspjeh kod naše publike i finalnom razradom vizualnog dijela, promo aktivnosti koje prezentiramo prema van. Nakon toga slijede manje kreativne stvari kao što je priprema samog tuluma, a gdje svatko ima svoju točno preciziranu ulogu da naše ideje zažive i na samom partyju. Da bi ostao zanimljiv 15 godina potrebno je praćenje glazbenih, klupskih i dizajn trendova u svijetu i osluškivanje potreba u Zagrebu i okolici i adaptiranje toga na naš program. Oboje dosta putujemo, pratimo klupske scene po svjetskim metropolama, što se naposljetku odrazi i na sam program.

Adnan: Program si ti, tvoja vizija, tvoje sanjarenje, zanesenost, tvoja karizma, ideja, ludost, neprospavana noć i kreativnost. Sve dok je to iskreno, strastveno, pomaknuto i naravno relevantno, brand će živjeti. Kada plešeš i odlaziš zadnji sa svog partyja, to je to.

RNB Confusion
Kako se tijekom godina razvijao i mijenjao RNB Confusion?

Adnan: Sa svakim RNB Confusion Next Generation fazom dolazio je i novi dizajn, novi logo te nova komunikacija, novi prostori, novi izazovi koje smo postavljali pred sobom. Taman kad smo mislili da ćemo odustati od organiziranja Nove Godine, vrag mi nije dao mira i stavio sam si za cilj da želim organizirati najveći novogodišnji doček u Zagrebu. I desio se tadašnji Hypo centar u kojeg smo četiri godine zaredom okupljali i do 2 000 posjetitelja s iznimno visokom produkcijom i izazovnom tematikom svjetskih metropola. RNB Confusion se mijenja kako se i mi mijenjamo, živi svakodnevno s nama kroz poruke, društvene mreže, e-mailove. Svaki event manager ili promotor nekog klupskog programa ima onaj jedinstveni adrenalin koji ga stalno tjera naprijed i ne da mu mira, koji ga gura da radi nešto novo, drugačije. Uvijek nam je bio predznak i želja da postavljamo nove trendove u klupskom životu Zagreba. Od tuda i partyji na krovu MSU-a, SC-u, Hypo Centru... A uskoro i na novim, neotkrivenim lokacijama.

RNB Confusion je obišao sve veće gradove u regiji, poput Sarajeva, Ljubljane, Beograda, Rijeke, Zadra, Skopja, ali i Münchena, Graza, Beča i Berlina. Kakva su iskustva, na kakav je prijem naišao program?

Adnan: To je bila jedna entuzijastična ideja koja se srećom, ali i upornošću, poklopila tako da smo nekoliko godina zaredom u jednom tjednu imali po 5 RNB Confusiona, u 5 različitih zemalja i gradova. Bilo je to vrijeme novih izazova kada smo htjeli brand globalizirati, od tuda i turneje po različitim gradovima, kako u Hrvatskoj tako i Austriji, Njemačkoj, Francuskim Alpama... Franšize RNB Confusiona donijele su neka poznanstva koja su i danas velika te koja su urodila novim suradnjama. Tih godina putovali smo svaki tjedan, doma sam bio najmanje.

Nakon vrhunca domaćeg hip-hopa s početka 2000., do prije nekoliko godina je trajalo razdoblje stagnacije kada se činilo da se sluša sve osim ovog žanra. Sada je pak u cijelom svijetu hip-hop žanr i njegove novije varijacije, dominantan. Kako vi kao insajderi i organizatori RNB programa vidite trenutnu popularnost hip-hopa i svojevrsnu renesansu žanra na našim prostorima, buđenje ikona, i kako vidite da će se razvijati dalje?

Admir: R&B i hip-hop kao glazba i pokret je oduvijek bio tu sa svojim padovima i uzletima, nakon zlatnog razdoblja kod nas uslijedio je pad koji je povezan s tim što su se pojavili novi trendovi na svjetskoj sceni koje je glazbena mašinerija više vukla i više ulagala. Trenutno opet sa svih glazbenih kanala i medija iskaču novi hip-hop, trap izvođači koji su unijeli svježinu i dali novi impuls koji je doveo do toga da na Billboard ljestvici imate u TOP 10 skoro pa dominantno hip-hop, r&b, trap izvođače i njihove hitove. Kod nas je ta popularnost uvijek bila vezana uz to postoje li domaći izvođači koji imaju trenutno single hit koji će protutnjati domaćom scenom. Mislim da je u razdoblju stagnacije nestala medijska znatiželja prema žanru pa nešto dobro nije ni moglo isplivati jačinom kao prije. Općenito, smatram da je nestala i kultura supkultura koja je u tim počecima bila jako povezana uz sam hip-hop, malo se bio izgubio sam identitet pokreta ili je bio nedovoljno masivan. Trenutno je situacija više nego dobra, došli su novi izvođači koji su razdrmali stare šablone, stari su se ponovno aktivirali i imamo dobru situaciju gdje su dvorane pune na koncertima a YouTube pregledi takvih pjesama pokazuju da je mjuza itekako relevantna u odnosu na druge žanrove.

Vjerujem da anegdota imate milijun, baš kao i najdražih momenata RNB Confusiona. Možete li izdvojiti koji trenutak svrstan u favorite, neki zbog čega se sav trud isplati? 

Admir: Ima ih više, ali najdraži su uvijek nekako povezani uz pomicanje granica i mijenjanje dotadašnje šablone. Svakako bih izdvojio prošlogodišnji XIV. rođendan u Katranu, prvi rooftop party na MSU-u, nastup MS Dynamite, tulumarenje na francuskim Alpama kao i legendarni dočeci Nove godine u Hypo centru! Nekako je uvijek pravilo, što više izazova, potencijalnih zamki, to legendarniji tulum!

Adnan: S Montell Jordanom u studiju Mire Vidovića snimamo pjesmu za Ninu Badrić, mobitel mi se isključio od silnih poziva i poruka. Ne znam uopće što nas očekuje u i ispred Piranhe. Dolazimo s limuzinom pred ulaz na Jarun, kolona automobila i ne može se ući uopće. Smijemo se, gledamo se u autu, izlazimo i krećemo pješke do Piranhe. Repanje Bizze u 4 ujutro u Gjuri tada još neizdanog albuma Radio Fanfara, premijerno nekoliko stvari samo za nas par koji smo se tada zatekli s njim. Stoku sam morao odgovarati usred koncerta da ne uđe u akvarij s Piranhama, jer je htio zaroniti i repat iz akvarija među živim piranama. Ivana Husar s maramom na glavi izvodi S tobom ne znam gdje s General Wooom na zadnjem šanku kluba Gjuro 2. Dan kada su svi rekli nećete napuniti Hypo centar za Novu Godinu, tu je ujedno postojao i rizik da izgubimo ili jako oslabimo brand. Imali smo sold out tjedan prije, i 2000 ljudi plesalo je na najvećem novogodišnjem tulumu tada u Zagrebu. Projekt i pjesma Angels koju smo snimili s Ivanom Dražićem iz grupe Connect, Ivanom Vukušićem, Sandrom Berković i beogradskim reperom Reksonom iz grupe VIP. Kao i vožnja Hummer limuzinom po gradu, u limuzini cijela tadašnja hip-hop scene ispija šampanjac i puši kubanske cigare. Mnogo je trenutaka i lijepih uspomena.

adnan i admir mehmedović
Uz RNB Confusion, radite na mnogim projektima, uključujući i Fresh Island. Kako izgleda vaš doprinos ovom prepoznatljivom festivalu i kako je uopće započela suradnja?

Adnan: Fresh Island ideja je nastala u večernjim satima na tulumu u Rovinju, u sklopu Weekend Media Festivala. Kako sam radio tada za Papayu, znao sam da postoji prostor na plaži Zrće za neki novi festival, i uz brainstormanje s Bizzom, došli smo na ideju da organiziramo Fresh Island na plaži Zrće. Taman je tek nekolicina engleskih promotora bila otkrila Hrvatsku kao svoje utočište za festivale, osjetili smo priliku i željeli smo da prije nekog inozemnog organizatora pokrenemo prvi hip-hop festival u Hrvatskoj. Ideju smo prenijeli i našim prijateljima i suradnicima u Zagrebu na različitim eventima, Dj Phat Phillieiju i Damiru Stupnišeku koji su na prvu podržali i danas smo partneri. Nakon toga je došla i Senka Kulenović. Nas pet je diglo prvi kredit od 100 000 eura, riskirali smo sve što imamo, i doveli smo Snoop Dogga i Nasa. U sedam godina u Hrvatsku smo doveli neke od najvećih svjetskih izvođača poput Iggy Azelije, Wiza Khalife, Chrisa Browna, Migosa, Seana Paula, Rae Sremmurd i mnogih drugih. Ove godine ponovno dovodimo A klasu artista te publiku iz 40 zemalja. U polovici srpnja podigli smo posjetu otoku Pagu i Novalji za preko 10% te omogućili turistički promet od preko 4,5 milijuna eura u tjedan dana. Glas o Hrvatskoj te otoku Pagu proširili smo preko najmanje 200 najvećih svjetskih medija uključujući i BBC Radio, Capital Xtra, njemački RTL, The Guardian. Sada je u planu širenja brenda na nova tržišta pa tako razgovaramo o Fresh Island Ibiza, Fresh Island u Grčkoj te na švicarskim Alpama plus jedan novi festival potencijalno u Umagu.

Kako vidite RNB Confusion u budućnosti? Koji su planovi?


Admir: Dosta često nam ljudi kažu da bi voljeli da idemo češće, da izađemo iz mjesečne sheme, tako da će svakako biti izazov postaviti temelje da budemo svježi i interesantni i izvan mjesečne šablone. Planovi su postavljeni, a oni donose još puno nezaboravnih tuluma, novih lokacija tuluma, novih partnerstva i super mjuze. Ono što bih izdvojio je svakako proslava našeg XV. rođendana u Katranu, rooftop party na krovu MSU-a, suradnja s odličnim programom Amnesia o kojoj ćete detaljnije čitati ubrzo. Velika želja nam je i pokretanje merchandise linije kao i ponovno tulumarenje u nekim europskim metropolama. RNB Confusion je naša prva ljubav, brend kojeg želimo i dalje razvijati do nekih novih neslućenih visina!

adnan i admir mehmedović

Povod ovog prisjećanja, što vašeg, što našeg, jest velika proslava 15. rođendana RNB Confusiona u Katranu. Što nam spremate?


Adnan: 20. travnja slavimo 15. rođendan u Katranu na 4-5 različitih tematskih floorova s preko 20-ak glazbenih gostiju. Bit će to mini festival i r'n'b praznik u Zagrebu. Na glavnom Its Ya Birthday SSI flooru uz DJ nastupe Bizze i Indyja ugostit ćemo jedan od najboljih londonskih r&b klupskih brendova Shorebitch koji dolazi u sastavu MC Roxxane i DJ Mem. Na Who Run The World? Gilrs Podmornica Flooru organiziramo Beyonce vs. Rihanna karaoke koje će voditi Remi iz Elementala, a za DJ pultom društvo će joj raditi DJ Ela, U Museumu na It was all a dream nastupit će originalna RNB Confusion postava s Dj Oli Dobollijem i Zrnom koji će nas odvesti na glazbeno putovanje na same početke RNB Confusiona, Gjure 2 i Piranhe. Na posljednjem katu, u Lovačkoj sobi u sklopu Rockstar Floor-a pripremili smo za sve ljubitelje novog hip-hop zvuka trap iznenađenja koje ćemo najaviti u narednim tjednima. Nekoliko iznenađenja posjetitelji će otkriti tek na samom partyju, a ulaznice po cijeni od 45kn mogu se kupiti u sustavu Entrio.hr od utorka.
Foto: Zvonimir Ferina, PR
Objavljeno: 12.03.2018. u 10:35

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p