Istraživanje koje proveo magazin People Style Watch otkrilo je neke zanimljive činjenice o ženama i stavu prema odjeći.
Istraživanje je provedeno na 2000 žena dobi od 18 do 49 godina. Svrha ankete je saznati kako odijevanje poznatih osoba utječe na modni odabir žena, te je 66% ispitanica izjavilo kako se osjećaju dobro kada vide celebisce u odjeći koju bi odabrale i one; 74% se inspirira celebsicama prilikom obnove garderobe, 76% smatra kako celebsice imaju veliki utjecaj na današnju modu, a 61% ispitanica je otkrilo kako ideje o stylingu dobivaju iz raznih editorijala.

Urednica People Style Watcha, Susan Kaufman, vjeruje kako se žene više poistovjećuju s poznatim osobama nego sa modelima koje viđaju na pisti. Više od polovice žena je izjavilo kako će za određeni odjevni komad izvdojiti više novaca ukoliko su ga vidjele na nekoj poznatoj osobi. Ova se tvrdnja posebice odnosi na traperice koje ni u svojoj najskupljoj verziji (oko 250dolara) ne koštaju kao npr. dizajnerska torbica (cca.2.500 dolara), koju si većina žena ne može priuštiti.
„Kada pišemo o jeansu i određenim jeans brendovima, uvijek saznamo kako su traperice koje nose celebsice prve rasprodane". -izjavila je Kaufman te nadodala:"Poznate osobe čine nove trendove prihvatljivima. Žene su često zastrašene novim oblicima i trendovima. Kada smo 2004. godine napravili anketu o skinny trapericama koje su u to vrijeme postale trend, 90% žena je odgovorilo kako ih ne žele nositi. Nakon što se veliki broj poznatih osoba počeo pojavljivati u tom modelu traperica, žene su promijenile mišljenje te je rezultat iste ankete u roku od godinu dana pokazao da skinny traperice nosi čak 99% žena."
Koliko su traperice važne govori i podatak da se nalaze na drugom mjestu ženskih potrepština, nakon mobitela, a anketa je otkrila kako čak 48% žena više uzbuđuje pomisao na sniženje dizajnerskih traperica nego na mogućnost seksa.
izvor: wwd
Objavljeno: 19.05.2011. u 16:00