DOGAĐANJA

Kampanja za DOVE FASHION.HR proljeće-ljeto 2010.

Uz ugodno druženje dizajnera i novinara predstavljena je nova kampanja

Povodom vodećeg hrvatskog modnog događanja na posebnom je druženju sa predstavnicima medija i dizajnerima predstavljena image i video kampanja koja ujedinjuje tri lica novog modnog koncepta: GLAMOUR-CHIC-AVANGARD.

DOVE FASHION.HR SPRING SUMMER 2010.

DOVE FASHION.HR u novoj sezoni nastavlja suradnju sa etabliranim imenima iz svih umjetničkih područja u modi kao što su fotografija i eksperimentalni video. Nakon suradnje sa kultnom Marom Milin, image kampanju za sezonu proljeće-ljeto 2010. potpisuje studio Decker & Kutić dok je za video već tradicionalno zaslužan nagrađivani Vanja Vascarac.

U skladu sa novim konceptom DOVE FASHION.HR, koji jasno želi istaknuti ali i povezati različite dizajnerske senzibilitete u art simbiozi, stvorene su tri različite modne priče. 

 

Kreativni dvojac Decker & Kutić svojim su promišljenim i marljivim radom vrlo brzo stekli niz poklonika koji ozbiljno prate razvoj modne fotografije u Hrvatskoj. Romano i Dejan surađuju sa nizom modnih magazina, a kruna njihovog lansiranja u vrh domaće fotografije svakako je nagrada za kampanju dizajnerskog studija I-GLE koju su osvojili na manifestaciji Photo Days Rovinj u kategoriji najbolje hrvatske modne fotografije.

 

"S ozbirom na kompleksnost koncepta DOVE FASHION.HR događanja te različite senzibilitete dizajnera koji se predstavljaju kroz atmosfere motiva Glamour-Chic-Avangard, želja nam je bila da uz pomoć jednog modela i njena tri lika prikažemo snagu mode kao transformabilnog sredstva komuniciranja ideja i emocija. Sukladno tome, stvorili smo hyper stilizirajući čiste i jake vizuale koji poruku prenose brzo i precizno" izjavili su Romano Decker i Dejan Kutić.

fhr_003.jpg

Vanja Vascarac spada u pionire modnih video projekata u Hrvatskoj, a međunarodno priznanje za svoj rad dobio je filmovima "Insomniac" i "s=emp2" koji su prezentirani na prestižnim filmskim festivalima u Cannesu i Berlinu. Ljubitelj je vizualne i eksperimentalne forme, a široj je javnosti poznat po režiji glazbenih spotova najvećih hrvatskih zvijezda kao što su Nina Badrić, Severina i Lana Jurčević.

"Video predstavlja sasvim novu dimenziju koja se logično nadograđuje na vizualni identitet koji su kreirali Decker & Kutić zajedno sa kreativnim timom FASHION.HR-a. Kao vlastitu nit vodilju zamišljao sam konceptualni prostor Stare tvornice Zagrepčanka prema kojoj video kampanja poprima gotovo metafizičko značenje. U efektima sam vršio oscilacije između kontrasta kontrole i fatalizma, oslanjajući se na filmsku tradiciju. Cilj je bio postići jasnu transformaciju bez komercijalnog diskursa." izjavio je Vanja.

Kao zaštitno lice kampanje za sezonu proljeće-ljeto 2010. pojavljuje se Tatjana Galić, manekenka zagrebačke agencije Midikenn. Tatjana je dosada snimila zavidan broj modnih editorijala u međunarodnim modnim magazinima kao što su "Tank", "Glamour", "Skin" i "Vogue Sposa", također je sudjelovala na Londonskom tjednu mode gdje je nosila revije među kojima se ističu adidas by Stella McCartney i Manisha Arora.

LEMON club&bar pokazao se kao pravo mjesto za PRESS BRUNCH na kojem je predstavljena nova kampanja DOVE FASHION.HR-a, ali i mjesto na kojem su se dizajneri i novinari ugodno družili.

 

DOVE FASHION.HR - AVANGARD SPRING/SUMMER 2010.

DOVE FASHION.HR - CHIC SPRING/SUMMER 2010.

DOVE FASHION.HR - GLAMOUR SPRING/SUMMER 2010.

Ana Bacinger

Objavljeno: 11.09.2009. u 03:15

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p