DOGAĐANJA

Muške modne teme iz Lantea grupe

Predstavljene su kolekcije za jesen/zimu - Strellson, Stones, Bugatti i Benvenuto.

U četvrtak, 23. listopada, u prodavaonici Lantea Grupe - Men's Point, u Ilici 8, predstavljene su kolekcije za jesen/zimu - Strellson, Stones, Bugatti i Benvenuto.

Reviju su nosili poznati hrvatski manekeni, kao iznenađenje pridružili su im se i voditelj emisije Dobro jutro, Hrvatska Domagoj Novokmet te glumac Duško Modrinić, poznat iz popularne tv reklame, a glazbeni gost bio je Marko Tolja.

Men's Point, prodavaonica iz lanca trgovina Lantea Grupe, slavi peti rođendan. Prepoznata je po ponudi svečanih i poslovnih odijela, kaputa od kašmira te modnih dodataka i cipela.

Men's Point ima svoje dugogodišnje vjerne kupce, a iza izvrsno osmišljene ponude stoje direktorica poslovnog područja Marijana Žaja te brand manadžerica Iva Ilišević.

Uz brandove Bugatti, Stones, Benvenuto, Mura, Brax, Meyer i košulje Eterna i Casa moda, u Men's Pointu se prodaje i domaća modna marka Orljava te odijela domaćeg proizvođača Kotka, te Croata.

Od ove sezone u portfelju Lantea Grupe je i Strellson. Ta ultramoderna, urbana i trendi modna marka, koju su prepoznali mnogi muškarci diljem svijeta, odsad je i u Men's Pointu!

 

Men's Point trend - jesen i zima u mušku modu donose novosti. Siva, crna i smeđa u zagasitim tonovima pretapaju se, a krojevi su znalački izrađeni za muškarce sportske građe, ali i za one malo krupnije.

U kreacijama se osjeća blagi retro dizajn - suvremeni je muškarac uglađen i ukusno odjeven, ali udobnost je na prvome mjestu.

Vunene tkanine i meka pletiva tradicionalni su materijali, kojima se pridružuju najmoderniji tehnološki obrađeni materijali za izradu jakni, balonera ili modnih dodataka.

Objavljeno: 28.10.2008. u 20:00

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p