DOGAĐANJA

"Ne inzistiram na trendovima"

Što nam je otkrila Severina?

Španjolski brand Skeyndor, koji na hrvatskom tržištu doživljava tek prvo upoznavanje, pronašao je način kako doći do kozmetičkog ormarića svake Hrvatice željne njegovanja. Njihovo zaštitno lice, nezamjenjiva Severina koja domaćom scenom drma već dvadeset godina, pojavila se u odličnoj haljini boje vina čime je zasjenila sve prisutne.

Izazovno izdanje splitske pjevačice tako je ponovno dokazalo kako je popularna Seve oduvijek imala nos za dobru prezentaciju zbog čega je za cijelo koplje iznad ostalih estradnjaka.  Pjevačica je izjavila: „Moram priznati kako između mene i Skeydora postoji duga priča koja je počela u opatijskom hotelu Bristol u kojem uvijek odsjedam. Tamo sam se upoznala za odličnim proizvodima ovog španjolskog branda kojeg preporučujem. Krema iz linije Skeyndor Corrective naći će se kao dodatak mog DVD-a TRIDESETE LIVE kojeg ću uskoro predstaviti.

Kada smo ju upitali o odabranoj haljini, pjevačica nam isprva nije htjela otkriti ime dizajnera, da bi nam malo kasnije priznala kako se radi o JPG-u: "Za večerašnje lansiranje sam odabrala Jean Paul Gaultier haljinu u kojoj se odlično osjećam. Ako biste me pitali što nosim ove jeseni, moram priznati da nemam neke trendove na kojima inzistiram. Otvorim ormar i tada odlučim što ću nositi. Vrlo jednostavno."

Vjerujem da ste i vi, poput nas, sumnjičavo dočekali ovakvu izjavu, ali vjerovati ćemo joj na riječ. Osim Severine, na predstavljanju kozmetičkog branda pojavio se i velik broj poznatih kao što su Nenad Korkut, Fani Stipković, Marija Borić, Kristina Smoje, Nevena Rendeli i Petra Nižetić.

 

Marko Banjavčić

Objavljeno: 23.11.2010. u 11:10
Tagovi: Severina

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p