DOGAĐANJA

Što nam donosi novo izdanje Weekend Media Festivala?

Pripreme za 9. izdanje festivala komunikacija u Rovinju u punom jeku

weekend media festival 
Pripreme za deveto izdanje Weekend Media Festivala u punom su jeku. Najveći komunkacijski festival u jugoistočnoj Europi ove će se godine održati od 22. do 25. rujna u prostorima stare tvornice duhana u Rovinju.

Weekend i ove godine ugošćuje više od 4000 medijskih i komunikacijskih profesionalaca koji će u tri dana trajanja festivala u 5 paralelnih konferencijskih dvorana raspravljati o najaktualnijim temama iz svijeta medija, PR-a, marketinga i cijele komunikacijske industrije.

Među temama o kojima će se raspravljati na ovogodišnjem Weekendu ističe se panel Je li stigao kraj televizije?. Televizijsko tržište prolazi kroz značajne promjene a digitalizacija ima presudan utjecaj na njegov budući razvoj. Rast online videa i OTT platformi mijenja način na koji se dolazi do sadržaja i kako ga se konzumira. Online video povećao je ukupnu konzumaciju i postao komplementaran medij televiziji, ali velike promjene su odmah iza ugla. Na Weekendu će vodeći medijski i komunikacijski stručnjaci raspravljati kako će te promjene utjecati na televizijske kuće, tko su novi igrači na tržištu te što promjene znače za korisnike.
 

Tema o kojoj se i dalje vode brojne polemike je i native advertising koji kao dio content marketinga ubrzano raste zadnjih godina. Usporedo s tim rastom native je proizvod koji izaziva brojne kontraverze. S jedne strane mnogi su sretni jer je napokon pronađen model koji može donijeti nove prihode medijima, dok s druge strane mnogi u nativeu vide kraj novinarstva. Weekend priprema panel o tome što je zapravo native advertising te označava li on kraj novinarstva ili spašava medije.

Na Weekend i ove godine stižu i brojni inozemni predavači. Među njima je i Zrinka Lovrenčić, direktorica kompanije Great Place to Work iz Australije. Zrinka će na Wekendu održati predavanje o jedinstvenom modelu koji kompanijama pomaže da stvore u svojoj organizaciji sjajno mjesto za rad za zaposlenike istovremeno podižući vrijednost za vlasnike.
 
 
Foto: Facebook
Objavljeno: 20.04.2016. u 12:53

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p