LIFESTYLE

Pet savjeta za uspješnu organizaciju rada od kuće!

Kako produktivno obavljati posao iz udobnosti vlastitog doma?

Napretkom tehnologije i pojavom brojnih novih ''online'' zanimanja sve je više onih koji se odlučuju na rad iz udobnosti vlastitog doma. Iako ovakav način rada možda zvuči privlačno, slobodna organizacija vremena nerijetko sa sobom nosi i brojne, neočekivane izazove.

Produktivnost i radna etika uvelike ovise o radnoj atmosferi u kojoj se nalazimo, ali i u pametnoj organizaciji poslovnog i privatnog. Mnogima rad od kuće zvuči kao luksuz koji si malobrojni mogu priuštiti, a to su uglavnom upravo oni koji ne rade od kuće i ne susreću se sa svakodnevnim problemima koje nosi rad iz dobro poznate okoline. Činjenica je da rad od kuće ima svojih prednosti i nedostatke i iako katkada zvuči odlično odgoditi svakodnevno putovanje do radnog mjesta i izlazak iz kuće uopće, veliki problem često predstavlja nedostatak motivacije koji nastupi nakon određenog vremena, ali i zadržavanje produktivnosti te kvalitetan raspored vremena. Zato smo za vas u nastavku pripremili pet savjeta kojih biste se trebali pridržavati kako biste svoj posao od kuće obavljali kvalitetno i produktivno!

Uredite svoj radni kutak

Iako mnogima možda zvuči vrlo privlačno imati mogućnost ''seljenja'' iz prostorije u prostoriju i često mijenjanje radne okoline, ovakav način rada dokazano utječe negativno na vašu produktivnost. Zato preporučamo da rezervirate jedan kutak prostorije i od njega kreirate vaš mali, osobni ured u kojemu ćete isključivo obavljati zadatke vezane uz poslovanje. Još ako uložite malo vremena u samo uređenje i u ''uredski prostor'' unesete malo vlastite osobnosti, rad u kućnom uredu može postati pravi užitak!

Napravite dobar plan

Nije tajna da ključ svakog uspjeha leži u pametnom planiranju; isplanirajte si radni tjedan unaprijed što više možete, odnosno koliko to vaša vrsta posla dozvoljava. Mnogo je lakše efikasno i na vrijeme obavljati zadatke kada imate listu obaveza koje morate izvršiti, a ukoliko organizirate rad na ovaj način, baš nikada vam se neće dogoditi da ste određeni zadatak zaboravili izvršiti.

Prepoznajte ''kradljivce'' vremena

Sitnice poput ''kratkih'' telefonskih razgovora, ''kratkog'' surfanja internetom, ''brzinskog'' kuhanja ručka ili kave nerijetko odvlače pažnju i kradu vaše dragocjeno vrijeme u većoj mjeri nego što to mislite. Promatrajte sami sebe u jednom tipičnom radnom danu i otkrijte koje aktivnosti vam oduzimaju najviše vremena te u skladu s time reorganizirajte vaš radni dan.

Ustanite se ranije

Iako mnogi vide veliku prednost u činjenici da se, ako obavljate posao od kuće, možete probuditi kad god želite, pa čak i minutu prije početka rada, biti ćete mnogo svježiji, a samim time efikasniji i motiviraniji ukoliko vam dan ipak započne ranije, uz jutarnje rituale na koje ste navikli (kava, doručak, surfanje Internetom...).


Ponašajte se kao da idete na posao

Rad u pidžami za velik dio populacije koja je navikla svakodnevno putovati na svoje radno mjesto također zvuči u najmanju ruku idealno, no dugoročno utječe loše na vašu motivaciju ali i sliku koju imamo sami o sebi. Zato se ponašajte kao da idete na posao koji ne obavljate od kuće; presvucite se iz pidžame i uredite se. Osjećat ćete se bolje i samim time bolje ćete obavljati svoj posao!

Foto: Unsplash
Objavljeno: 13.03.2020. u 11:05
Tagovi: organizacija, posao

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p