LIFESTYLE

Porazgovarali smo s influencerom koji baš nikome ne ide na živce!

Instagram profil koji se uvelike izdvaja iz mase!

Svjedoci smo da se na društvenim mrežama zaista znaju voditi prave bitke, a u posljednje vrijeme uvelike se lome koplja oko Influencinga; zanimanja koje je pravi odraz nekog novog, modernog doba u kojem živimo. Jedni ih vole i prate, dok je drugima i dalje neshvatljivo da netko može podmiriti troškove svakodnevnog života jednom objavom fotografije, a u moru sve sličnijih Instagram profila i samog sadržaja koji nam se putem njega nudi, postoje i pojedinci koji su se pokazali kao pravo osvježenje u, sada već, jednoličnoj zajednici...

Tako ste sigurno barem jednom shearali neku od njegovih objava, poistovjetili se s njegovim čvrstim stajalištem ili vam je bio poticaj da konačno progovorite o nekim temama koje ste do sada možda gurali pod tepih. Naravno, govorim o Grofu Darkuli, koji za sebe kaže da je influencer koji nikome ne ide na živce, brend ambasador koji dariva svaki tjedan te motivacijski govornik koji ne prodaje maglu. Između ostalog, ovaj anoniman profil će vas osvijestiti koliko zapravo površno pristupamo stvarima, pogotovo kada shvatite da cijelo vrijeme njegovo ime izgovarate krivo...

U moru sličnih Instagram profila, onaj Grofa Darkule nekako se istaknuo iz mase, ponajviše zbog zanimljivog sadržaja koji propitkuje društveno važne teme. Tko se zapravo nalazi iza ovog profila te kako je uopće došla ideja za njegovo kreiranje?

Iza profila se nalaze dvije osobe, čija je namjera bila stvoriti profil koji će služiti isključivo nagradnim natječajima. Zbog pandemije koronavirusa i svega onoga što je ona donijela, planovi s Grofom su se promijenili. Između nagradnih igara ubacivali smo vizuale s porukama izgrađenim na vlastitim stavovima i mišljenjima. Dobili smo odlične reakcije pratitelja, a iz dana u dan bilo ih je sve više. To nas je potaknulo da se nastavimo baviti stvarima koje nas zanimaju i u privatnom životu te ih oblikujemo u sad već prepoznatljive vizuale.


Okosnica profila su zapravo aktualne društvene teme. Koliko je izazovno voditi takvu vrstu profila te uvijek imati jasan stav o često diskutabilnim temama?


Svatko tko aktivno vodi Instagram profil reći će da je to poprilično velik izazov. Pokušavamo odgovoriti na sve komentare, upite i poruke, a to često nije lak posao. Dodajte tomu i činjenicu da oboje imamo obaveze i poslove kojima plaćamo račune, i dobit ćete poprilično pretrpan raspored. Što se tiče samih tema, uvijek se bavimo stvarima koje nas zanimaju, nepravdama koje želimo mijenjati te izričemo stavove kojima se ponosimo i u stvarnom životu.

Budući da se ispod vaših objava znaju pronaći razni komentari na aktualne teme, imate dosta dobar uvid u suštinu našeg društva. Kako biste ga zapravo opisali? Koje teme najviše 'bole' Hrvate?

Naše je društvo, prije svega, nedovoljno educirano o brojnim temama, stoga ni ne čudi činjenica da će se naći velik broj ljudi koji će putem komentara govoriti protiv naših stavova i svega onoga što napišemo. Teme koje najviše bole Hrvate vezane su uz zahtijevanje rasne, spolne, rodne te ravnopravnosti s obzirom na seksualnu orijentaciju. Isto tako, mnogi Hrvati imaju tendenciju braniti nasilnike, silovatelje i seksualne prijestupnike. To je ono što nas najviše čudi.

Od kuda crpite inspiraciju za svoje objave te jeste li ikada poželjeli da ste neku temu jednostavno preskočili? Mijenjate li mišljenje ponekad o izrečenim stavovima?

Dovoljno je pogledati oko sebe ili se zagledati duboko u sebe i pronaći ćete mnoštvo tema o kojima se može pisati, govoriti i raspravljati. Nikada nismo obrisali nešto što smo napisali, nikada nismo požalili zbog napisanog i objavljenog. Zasad nismo promijenili mišljenje ni o čemu, no ne znači da se to neće dogoditi. Ne postoji ništa loše u tome da promijeniš mišljenje ako si shvatio da je ono bilo krivo.

Biste li rekli za sebe da imate utjecaj na formiranje javnog mišljenja i stvara li vam svakim danom sve veća brojka pratitelja i svojevrstan pritisak?

Brojke nam ne stvaraju pritisak, no moramo priznati da nam više od 27 tisuća ljudi u tako kratkom periodu zvuči pomalo nestvarno. Većina je tih ljudi došla zbog naših riječi i naših stavova, a na profilu ostaju i oni koji se uopće ne slažu s onim što radimo i mislimo. S obzirom na to da nam ljudi sami govore da smo im svojim objavama promijenili pogled na neke stvari, bit ćemo nimalo skromni te zaključiti kako naš rad itekako utječe na mišljenja ljudi.

Također ono što karakterizira vaš profil su i šarmantne ilustracije koje je teško ne primijetiti! Tko je zaslužan za njih te kojom tehnikom one nastaju?

S obzirom na to da ih ne radimo sami te da stvarno nismo talentirani kada je u pitanju likovna umjetnost, nažalost ne možemo dati odgovor na ovo pitanje.

Ostvarili ste i suradnju s ilustratoricom Dianom Mataković, koja je ilustrirala ruksak i šalicu s porukom 'svog vrta gospodarica'. Kako je došlo do te suradnje te kakve su bile reakcije na istu?


Dianin rad pratimo već dugo i kada smo odlučili izbaciti svoje proizvode, odmah smo znali koga ćemo pitati za suradnju. Volimo Dianin stil, sviđaju nam se poruke koje stoje iza svake ilustracije te smo zbog toga znali da će ona svoj dio posla obaviti savršeno.

Planirate li još kakve suradnje u budućnosti te koji su vam zapravo planovi? Što očekujete od ovog profila?

Planova za budućnost je puno, no ono što za sada možemo i želimo otkriti je rad na platformi putem koje ćemo, kroz razne medije, puno više, lakše i brže širiti svoje stavove i mijenjati svijet.

Foto: Instagram
Objavljeno: 14.09.2020. u 14:47
Tagovi: instagram

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p