Danima nas je (baš kao i čitav internet) zabavljao razvoj situacije između švedske Ikee i modne kuće Balenciaga koji je pratio skupu dizajnersku verziju plastične Ikeine torbe za shopping. Potom se dogodila i papirnata shopping vrećica koju je pratio iznos od $1,100, a sada je renomirana modna kuća pod kreativnom palicom gruzijskog dizajnera Demne Gvasalie predstavila i nove "poslastice" za najvjernije fanove. Na web stranicama retailera Colette prestižna je modna kuća Balenciaga ponudila svježe "goodiese", odnosno brendirane sitnice. Ovoga puta ne prati ih cifra kojom bi se podmiriti mogla mjesečna stanarina u kojoj europskoj metropoli, no Demna Gvasalia je vjernim obožavateljima odlučio ući i u radne sobe te ih je razveselio olovkama s potpisom. Drvene olovke s otisnutim imenom Balenciaga dolaze u četiri različita dizajna (plava, crvena, s jednim većim ili više manjih natpisa) i ne, ne ostavljaju ništa drugačiji trag grafitom od onih TOZ-ovih, ali ne treba sumnjati u činjenicu kako će istinskim fanovima Demninog opusa predstavljati sastojak koji je nedostajao u njihovim životima. Samo, za razliku od gore spomenutih plastičnih vrećica čija cijena nije bila sitnica, ove olovke stoje 5 eura. Ubrajate li se u vjerne fanove Demninog coolness pečata, a propustili ste Arena Extra-Large Shopper Tote Bag, znate što vam je činiti. Jedini savjet - probajte ne upotrebljavati šiljilo prečesto. M.M. Foto: Colette
Ubacite fotografije obitelji i prijatelja Originalan i unikatan poklon: Omot najpoznatije čokolade na svijetu odsad se može personalizirati
Ukusno piće koje morate probati Imamo recept za najpopularniji koktel koji će obilježiti nadolazeće blagdane!
Glavno je pitanje – koga povesti sa sobom tamo? Najbajkovitiji restoran otvoren u Ljubljani: Mjesto u kojem je svaki kutak idealan za fotkanje
"Die Taste! Kitchen" Znamo gdje u Beču možete kušati viralni 'Raclette' sendvič koji će raspametiti ljubitelje sira!