TECH

Facebook postaje Tinder, a Instagram omiljena shopping destinacija

Društvene mreže ne prestaju s promjenama!

Koliko su društvene mreže postale neizostavan dio našeg života ne treba dodatno naglašavati, stoga svaku promjenu koja se događa u ovome svijetu pratimo s punom pažnjom. Facebook i Instagram trenutačno su najpopularnije društvene mreže koje pored zabave polako postaju vodeći oblik naše komunikacije, ali i način života!

Blago rečeno, 2018-ta godina bila je posebno teška za Facebook, a kako trenutačno izgleda, ova moćna društvena platforma još uvijek se oporavlja te pronalazi načine kako da zadrži korisnike, čiji interes su okupirale druge platforme poput YouTubea i Snapchata. Na godišnjoj Facebookovoj konferenciji F8, Mark Zukerberg najavio je poprilično drastične promjene na ovoj popularnoj društvenoj platformi, a čiji cilj je vratiti izgubljene korisnike. Tako bi vas sljedeći put kada se ulogirate na svoj Facebook račun mogla iznenaditi njegova redizajnirana platforma, budući da prepoznatljiva plava boja Facebooka odlazi u povijest. Također ćemo se pozdraviti i s logom samog Facebooka, pa će tako umjesto dosadašnjeg kvadratnog oblika biti kružni, a mobilna aplikacija će biti bijele boje. Nadalje, Zuckerberg je također u fokus promjena stavio privatnost i sigurnost korisnika, a što bi trebao biti primarni cilj svih promjena zbog narušenog odnosa povjerenja prema ovoj platformi.


Ono što je posebno zanimljivo jest da Facebook uvodi opciju 'Secret Crush' koja će korisnicima pomoći otkriti sviđaju li se možda nekome od prijatelja. Ova opcija će funkcionirati tako da ćete moći tajno označiti osobu koja vam se sviđa, a ako su vam simpatije uzvraćene, Facebook će vas spojiti na sličan način kao što funkcionira aplikacija Tinder. Budući da se veliki broj ljubavnih veza ostvarilo putem ove platforme, ovakvo olakšano 'flertovanje' je zapravo sasvim logičan korak.

No, promjenama nije odlio ni Instagram, pa je tako uveo aplikaciju za označavanje i prodaju proizvoda izravno na ovoj društvenoj mreži. Zasigurno vam je poznato kako su se do sada samo Instagram stranice u vlasništvu robnih marki mogle povezivati s određenim proizvodima korištenjem 'shoppable' postova, no sada će i oglašivači moći uvrstiti kreatore visokog profila kako bi u njihovo ime prodali proizvode brojnim korisnicima ove popularne društvene mreže. Zanimljivo, zar ne?


Foto. Unsplash
Objavljeno: 02.05.2019. u 12:19

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p