TECH

Jednostavni trikovi s kojima ćete vrlo brzo postići fit izgled!

Ključni koraci koji vode odličnom izgledu, ali i zdravlju!

U jesen nam obično popušta volja za treniranjem, nakon što smo se odmorili za ljeto te potom vratili u radne rutine, ali kako ne biste tako brzo posustali pomoću ovih trikova možete vratiti svoje tijelo u formu.

Pripremite se na to da će vaš prvi trening biti težak te da ćete nakon njega biti osjetljiviji. No, na sreću postoji nešto što se zove “memorija mišića”, što znači da se mišići mogu brže “prisjetiti” koliko su bili snažni pa ćete napredovati brže nego ljudi koji počinju “od nule”. Ako je vaša pauza bila dulja od tri tjedna, pokušajte početi s vježbama za cijelo tijelo, posebno s kombiniranim vježbama (primjerice, čučnjevi, zgibovi, vježbe s bučicama) umjesto s izoliranim vježbama za pojedine mišićne skupine. To će prerasti u globalnu snagu i dozvolit će vašem tijelu da se privikne na teže treninge.

Vjerojatno ste čuli da trbušnjaci nastaju u kuhinji. Kako biste bili mršaviji i jači nije potrebno samo trošiti kalorije, nego i jesti zdravo. Postepeno, ali konzistentno pročišćavajte svoju prehranu: započnite s potragom namirnica koje imaju najmanju vrijednost poput slatkiša, čipsa, zaslađenih pića i alkohola. Riješite ih se, a potom pronađite zamjenu za eliminirano. Također, ne zaboravite jesti cjelovite proteine. Nemasno meso i svježi sir kao jaja te riba (koja bi trebala biti masna) izvrstan su izvor proteina koji su potrebni Vašim mišićima. Zbog intenzivnog vježbanja i konzumiranja većeg broja kalorija, tijelu je potrebno više tekućine kako bi izlučilo sve štetne tvari. Manjak adekvatnih tekućina dovodi do dehidracije.



Mišići ne rastu dok trenirate, nego tijekom procesa regeneracije kada se obnavljaju oštećena vlakna. Obnovljena vlakna povećavaju svoj volumen što rezultira većim mišićima. Spavanje je najvažniji dio regeneracije. Pretpostavlja se da biste trebali spavati barem 8 sati. Ključan je faktor koliko dugo spavate, ali također treba obratiti pažnju i na kvalitetu sna jer je najvažniji dio čvrst san. Još jedan važan aspekt povezan s utjecajem sna na regeneraciju je smanjen rizik od ozljeda. Tijekom svega toga, izuzetno je korisno pratiti i svoje tjelesne funkcije i zdravstvene parametre. Huawei je predan pomaganju korisnicima za bolje upravljanje vlastitim zdravljem pomoću inteligentnih nosivih uređaja poput HUAWEI WATCH GT 2 sata.

HUAWEI TruSleep™ 2.0 nadgleda kvalitetu sna, otkucaje srca u stvarnom vremenu, kvalitetu disanja u snu te analizu podataka za ocjenu kvalitete spavanja. U kombinaciji s tehnologijom umjetne inteligencije, točno identificira šest tipičnih problema sa spavanjem kao što su poteškoće pri spavanju, plitko spavanje, lak san tijekom noći, rano buđenje, višestruki snovi i nepravilan raspored. Također pruža stotine prijedloga za poboljšanje sna i personaliziranih usluga poput: meditacije, vježbi za dubok san, brzih vježbi opuštanja, kasnonoćnog spavanja itd. Uz to, na raspolaganju je i 8 izvještaja o spavanju, uključujući trajanje noćnog spavanja, omjer dubokog sna, omjer plitkog sna, omjer brzog pokreta oka (REM), kontinuitet dubokog sna, vrijeme buđenja, kvaliteta disanja, opsežno praćenje i analiza sna te preporuka za spavanje.



HUAWEI WATCH GT 2 također pomaže u nadzoru bradikardije i zastoja srca. Ako nije u sportskom načinu rada, korisnik će biti obaviješten ako mu je brzina otkucaja srca dulje od 10 minuta iznad 100 otkucaja ili ispod 50 otkucaja u minuti. HUAWEI WATCH GT 2 dolazi s HUAWEI TruRelax™ tehnologijom koja korisnicima pomaže u smanjenju stresa snimanjem HRV (varijabilnost otkucaja srca) vrijednosti i pružanju povratnih informacija o korisnikovom indeksu stresa.

Za predane amaterske i profesionalne sportaše, HUAWEI WATCH GT 2modeli nude napredne mogućnosti vježbanja uključujući profesionalne tečajeve trčanja od početnih do naprednih razina trkača, vođenje tijekom vježbi u stvarnom vremenu, podsjetnike za status vježbanja u stvarnom vremenu i povratne informacije o rezultatima. S naprednim sposobnostima praćenja plivanja i trčanja, uz GPS tehnologiju za biciklizam, oba su modela idealna za triatlon i praćenje rezultata. Cjelodnevni fitness podaci uključujući brojač koraka, sagorijevanje kalorija, broj ustajanja i periode srednjeg do visokog intenziteta dostupni su na Huawei Health App-u. U sportskom načinu rada, HUAWEI WATCH GT 2 kompatibilan je za 15 sportova, uključujući osam sportova na otvorenom (trčanje, hodanje, planinarenje, pješačenje, trčanje na stazi, biciklizam, plivanje na otvorenom, triatlon) i sedam sportova na zatvorenom (hodanje, trčanje, biciklizam, plivanje u bazenu, slobodno treniranje, orbitrek, sprava za veslanje).

Za više informacija posjetite Huawei stranicu za korisnike, Facebook stranicu Huawei Mobile Hrvatska, Huawei Mobile Hrvatska Instagram, Huawei Mobile Hrvatska You Tube kanal te Huawei Forum Hrvatska.

Foto: PR
Objavljeno: 22.11.2019. u 11:51

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p