TECH

Kako povećati broj lajkova na društvenim mrežama?

Rast odane i aktivne publike nije baš lak zadatak!

Bez obzira želite li postati influencer ili samo želite održavati bolje veze sa svojim prijateljima, morate steći vidljivost i pojačati angažman na svojim društvenim mrežama. No, rast odane i aktivne publike nije baš lak zadatak!

Baš kao što su gledatelji u kinu ili u koncertnoj dvorani presudni za glumce i izvođače, angažiranje obožavatelja ključni je element društvenog profila. Zadatak im je omogućiti da često pregledavaju naš profil, preporučuju ga drugim prijateljima i redovito sudjeluju u njegovom životu, stoga u nastavku otkrijte ključne korake s kojima ćete steći veću vidljivost na svojoj društvenoj mreži. Prve reakcije su važne i zato je bitno uloviti publiku spremnu da se uključi u vaš sadržaj. Najidealnije je objavljivati postove između 18-20 h, ali i 22-23 h je također u redu, no izbjegavajte od 12-16 h kad većina stranica postavlja svoje sadržaje.Također, imajte na umu da ljudi često posežu za svojim telefonom te pregledavaju društvene mreže čim se probude. Stoga je povoljno vrijeme objave od 7-9 h kako biste dobili veći broj lajkova i komentara.

Nadalje, društvene mreže ne vole objave s dugim tekstovima. Ljudi su uglavnom vrlo vizualni - privlače ih kratke, vidljive informacije, po mogućnosti fotografije, videozapisi ili različite grafike koje se odnose na neka pitanja. No, s druge strane, mnogi influenceri često stvaraju i opsežne postove. Pratitelj koji je zainteresiran za sadržaj zadržat će pažnju na postu, a to se vrlo dobro percipira algoritmima, koji uzimaju u obzir koliko dugo je post bio gledan. Pored toga, interakcija u obliku lijevog srca ili komentara, također se računaju, kao i drugi čimbenici. Nije važno da uvijek pišete eseje, ali pisanje cijele rečenice umjesto samo nekoliko emojija moglo bi vam pomoći da povećate angažman.



Jedna od čestih pogrešaka je nedostatak ideje za komunikaciju kao i nedosljednost. Pokušajte imati konzistentnu temu kroz vrijeme. Možda ih može biti više, ali ne previše. Imajte na umu da to ne znači ponavljati iste slike iznova i iznova. Također nemojte koristiti isti sadržaj na svim mrežama. Ako ste nešto objavili na jednoj društvenoj mreži, za drugu osmislite nešto drugačiji pristup.

Oslonite se na postojeće trendove – kad se za to pokaže prilika, šteta da ju ne iskoristite. Budite u skladu s trendovima i događanjima, poput blagdana, društvenih kampanja ili važnih pitanja. Postavite otvorena pitanja, što je vrlo jednostavno i efektno. Postavljanje otvorenih pitanja potaknut će puno komentara, a vaša publika će se osjećati važnije jer ju se pita za mišljenje. Uključite se u diskusiju, ako možete.

Pratite teme povezane s vama i vašim interesima, dajte lajkove, dodajte komentare, odgovarajte, sudjelujte u raspravama. Na ovaj način ćete dosegnuti širu publiku pokazujući se s najbolje strane. Fotografije koje imaju najviše lajkova, obično krase ove četiri karakteristike: jasnoća, transparentnost, spontanost i domišljatost. Budite autentični i ne zaboravite se pritom zabavljati. Ali prvo – potrebna je dobra fotografija koju ćete uređivati, a sve što trebate već vam se nalazi u džepu. Huawei telefoni prepoznati su kao vodeći po pitanju fotografije, a Nova serija nije iznimka. Huawei Nova 5T s 32MP selfie kamerom lovi detalje neusporedivom oštrinom.



Opremljena s četiri stražnje AI kamere koje podržavaju visoku definiciju, ultra-široki, makro i dubinski prikaz polja, Huawei Nova 5T snima bogate i jasne slike u jednom pokušaju u svim uvjetima – bilo da se radi o krajolicima ili krupnim kadrovima. Fotografija poboljšana umjetnom inteligencijom, uz funkcije AI Image Stabilisation (AIS), Auto Exposure Lock (AEL) i Auto Focus Lock (AFL) pripomažu kako bi osigurali fotografije koji su oštri i puni detalja. Huawei Nova 5T ima i mogućnost snažnih automatiziranih opcija uređivanja video sadržaja.

Huawei je sa svojim proizvodima i uslugama prisutan u više od 170 zemalja, njima se koristi trećina svjetske populacije, a prema broju isporuka u 2018. godini tvrtka je i jedan od najvećih proizvođača mobilnih telefona na svijetu. Huawei ima 15 istraživačkih razvojnih centara (R&D) smještenih u SAD-u, Njemačkoj, Švedskoj, Rusiji, Indiji i Kini. Huawei Consumer Business Group jedna je od tri poslovne sastavnice Huaweija čiji su fokus pametni telefoni, računala i tableti, nosivi pametni uređaji, usluge ”u oblaku” (cloud) i sl. Globalna mreža Huaweija izgrađena je na 20 godina ekspertize u telekom sektoru, a posvećena je pružanju najnovijih tehnoloških iskoraka potrošačima diljem svijeta. ”Omogućavamo izgradnju bolje povezanog svijeta”, krilatica je koju svakodnevno ostvaruje i živi Huawei Business Consumer Group. Za više informacija posjetite Huawei stranicu za korisnike, Facebook stranicu Huawei Mobile Hrvatska, Huawei Mobile Hrvatska Instagram, Huawei Mobile Hrvatska You Tube kanal te Huawei Forum Hrvatska.

Foto: PR
Objavljeno: 13.11.2019. u 15:19
Tagovi: fotografija

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p