TECH

Memory Lane: Sjećate li se FASHION.HR Viber stickera koji su bili apsolutni hit?

Simpatični stickeri koji su bili dio svakodnevice milijuna korisnika!

Činjenica jest da danas svoju svakodnevicu ne možemo zamisliti bez popularnih društvenih mreža. Osim što ih koristimo kako bismo se opustili nakon napornog radnog dana, društvene mreže danas imaju puno širu primjenu te su uvelike zamijenile direktni socijalni kontakt. Na njima sklapamo prijateljstva, ljubavne veze, gradimo uspješne businesse te izražavamo stavove o aktualnim društvenim pitanjima, no davne 2016. godine slika društvenih mreža bila je znatno drugačija. Portal FASHION.HR među prvima je prepoznao potencijal društvenih mreža te prije gotovo šest godina krenuo graditi svoju prvu virtualnu zajednicu, i to ni manje ni više nego na Viberu...

Kako nas svega nekoliko dana dijeli do proslave velikog 16. rođendana FASHION.HR portala, odlučili smo se prisjetiti nekoliko najznačajnijih projekata na koje smo izrazito ponosni. Iako danas nešto rjeđe koristimo Viber u svakodnevnoj razmijeni poruka, 2016. godine ova društvena mreža predstavljala je jedan od vodećih kanala svakodnevne komunikacije. Prateći rast ovog trenda, portal FASHION.HR lansirao je 32 Viber stickera koji su napravili pravu malu revoluciju neverbalne komunikacije! Zaštitno lice stickera bila je simpatična djevojka koja je na izrazito kreativan način predstavljala neke svakodnevne izazove s kojima se redovito susrećemo u svojoj okolini. Ono s čime su ovi stickeri stekli simpatije mnogobrojne publike su upravo lokalni izrazi koji pokrivaju vodeće regije Hrvatske. Viber stickere je osmislila RED agencija, dok ilustracije potpisuje ilustratorica BooBoo Tannenbaum.



Koliko su ove naljepnice bile veliki hit najbolje govore impresivne brojke! Tako je u svega tri dana nakon lansiranja izmijenjeno više od 350 000 FASHION.HR Viber Stickera, dok je sticker paket preuzelo više od 70 000 Viber korisnika. Ovaj sjajan odaziv publike rezultat je kombinacije atraktivnog dizajna i simpatične komunikacije koja odlično pogađa svakodnevne situacije i emocije, stoga ne iznenađuje da je ovaj projekt ostvario zaista fantastičan uspjeh.




Kad smo prije 10 godina pokrenuli FASHION.HR style community nismo mogli ni sanjati da ćemo danas uistinu biti najveći style community, ne samo u Hrvatskoj, već i regiji. Toj činjenici pridonosi i suradnja s Viberom i nevjerojatne brojke koje smo postigli u svega tri dana. Posebno smo zahvalni Viberu što nas je prepoznao kao strateškog partnera u našem segmentu i ponudio nam priliku koja se ne propušta. S obzirom na daljnje planove, mislim da je ovo početak dugoročne plodonosne suradnje“, izjavio je tada Vinko Filipić, direktor i osnivač FASHION.HR-a.

Atanas Raykov, glavni direktor za srednju i istočnu Europu u Viberu_Vinko Filipić, direktor FASHION.HR-a

 Godinu kasnije, nakon što je nevjerojatnih 4.5 milijuna korisnika FASHION.HR Viber stickere učinilo dijelom svoje svakodnevice, na održanom RSVP festivalu na kojem je sudjelovalo više od 500 event stručnjaka i predstavnika industrija povezanih s organizacijom događanja, ova kampanja odnijela je pobjedu u kategoriji najboljeg online eventa. Uspjeh ove kampanje prepoznao je i peteročlani nezavisni žiri koji su činili Dan Walsh (PR stručnjak), Mary Kirillova (event organizatorica, osnivačica prvog web sitea za zapošljavanje event stručnjaka), James Morgan (suosnivač tvrtke SharedXP), Joe Buckhurst (Group Dynamics, razvoj event tehnologije) i Snežana Subotić (event organizatorica, osnivačica agencije Prototip Events), dodijelivši RED agenciji Attend nagradu za najbolji online event.

Moramo priznati da se s velikim osmijehom prisjećamo ovog sjajnog projekta te se radujemo nekim novim izazovima na koje ćemo sigurno jednako kreativno odgovoriti u budućnosti!

Foto: Arhiva portala
Objavljeno: 28.06.2022. u 14:40

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p