Luksuzne marke ne žele osjetiti recesiju pa svojim konzumentima idu na ruku i pokušavaju im dati upravo ono što bi on željeli. Domenico Dolce i Stefano Gabbana to su napravili prije revije za proljeće 2010. tako da su u javnost pustili filmić sa pitanjima poput : "Preferirate crno ili bijelo? Visoke ili niske pete?" i čekali su komentare svojih klijenata.
A Chanel je osnovao klub posebnih prijatelja, jednostavnog naziva "Prijatelji Chanela". Samo neke od prijateljica su Leigh Lezark, Poppy Delevigne i Caroline Sieber čija je zadaća bila testiranje Chanel odjeće prije nego ju je Karl predstavio javnosti. Konkretno, Leigh je trebala isprobati odjeću i dodatke, reći svoje mišljenje i odlučiti se da li joj se kreacija sviđa ili ne. Ideja je dobra, ali ruku na srce možete li zamisliti nekog da Karlu Lagerfeldu u lice kaže da mu se ne sviđa njegov dizajn?!
A.B.
Objavljeno: 17.12.2009. u 13:34