HRVATSKA MODA

A'Marie proljeće/ljeto 2009.

Nova kampanja poznate dizajnerice

 

Modni kontrast glavna je tema A'Marie kolekcije za proljeće-ljeto 2009. Naglasak je na avangardnom valu inspiracije koji u istom dahu rastavlja i sastavlja standardne modne elemente. Vješti kroj asimetrije u pastelnoj simbiozi spaja baloner i haljinu izazivajući senzualnu snagu žene. Cilj je bio pronaći ženstveni balans između strogog i ležernog bez radikalnih intervencija na siluetu koja i dalje ostaje u vlastitom svijetu slobode i voluminoznosti. A'Marie je i dalje vjerna vrhunskim materijalima kao što su pomno izabrane kože pitona i krokodila u sinergiji sa luksuznom svilom.

Bogati kožni materijali svu svoju raskoš pokazuju upravo na nježno naglašenim ramenima te u kontekstu pripadajućih kožnih remena i torbi.

Posebna pažnja posvećena je modnim detaljima koji unose zamjetnu dozu stilističkog chica sa sunčanim  i dioptrijskim  naočalama, te nakitom koji također potpisuje A'Marie.

Snažni komadi nakita koji se ističu kombinacijom poludragog kamenja, svile i srebra, nastavljaju se suprostavljati pastelnom romantizmu odjeće te na taj način tvore eklektičnu koheziju nove A'Marie modne vizije.

Kampanju za proljeće-ljeto 2009. potpisuje vodeći hrvatski modni tim: fotograf Mladen Šarić, model Ružica Romić (Talia) i make-up artist Tomo Vrban dok je za styling zaslužna upravo Anamarija Brkić Višnjić. Nove kreacije s potpisom A'Marie ćemo vidjeti u četvrtak, 16.4.2009. u sklopu NIVEA Cro-a-Portera.

Ana Pavić

Objavljeno: 15.04.2009. u 12:22

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p