HRVATSKA MODA

BIPA FASHION.HR predstavlja službenu kampanju

Zagreb će od 15. do 19. ožujka živjeti u znaku BIPA FASHION.HR-a
 
Najjača modna manifestacija u regiji BIPA FASHION.HR predstavlja službenu kampanju koja najavljuje još jedno vrhunsko modno izdanje. Osnovna filozofija tjedna mode koji predstavlja najbolje od domaćeg dizajna, savršeno je utjelovljena u kampanji kreativnog tima FASHION.HR-a.
 
Fotografiju potpisuje poznati modni fotograf Franjo Matković, a styling Ana Nikačević. Propitkujući suvremeno doba u kojem je moda pod pritiskom globalnih tendencija sve manje unikatna, a sve više unificirana i jednolična, kreativni tim FASHION.HR-a osmislio je kampanju koja afirmira upravo raznolikost te  individualni pristup modi u cjelini.
  

„Danas je više nego ikad u trendu biti svoj, originalan i poseban. U vremenu masovnih medija, unificirane kulture odijevanja i lako dostupnih informacija, dizajnerski komadi i kolekcije koje možemo vidjeti na pisti BIPA FASHION.HR-a, često su bile generator svježih, ali i hrabrih ideja. Ovaj projekt  koji prezentira rad etabliranih dizajnerskih  imena ali i sjajnih mladih  talenata na najvišem nivou, zaista nudi jedinstvenu i raznoliku modnu filozofiju. Upravo to smo ispričali kroz ovu kampanju
“, kazao je fotograf Franjo Matković.
 
BIPA FASHION.HR održat će se 21. put, od 15. do 19. ožujka u paviljonu 10 Zagrebačkog velesajma. U pet uzbudljivih modnih dana predstavit će se etablirana dizajnerska imena: eNVy room, Ivica Skoko, Ivica Klarić, ELFS, Robert Sever, BiteMyStyle by Zoran Aragović, Ana Maria Ricov, Martina Felja, ali i mlade nade modne scene koji će u sklopu petodnevnog programa predstaviti svoje modne vizije: Hedra design by Ana Jagić, Ana Bogdan, Aman, Coded Edge, Morana Krklec, Obekei, Gala Marija Vrbanić.
  
 
Službeni make up sponzor BIPA FASHION.HR-a ove sezone je Maybelline New York – idealan partner zbog inovativnog, kreativnog i pristupačnog izričaja, dok je za make up u kampanji kao i na tjednu mode zadužen vodeći make up artist Saša Joković. Za frizure manekenki u kampanji i na pisti zadužen je službeni sponzor Kevin Murphy na čelu s kreativnom direktoricom Katicom Topčić.
 
Zagreb će od 15. do 19. ožujka živjeti u znaku BIPA FASHION.HR-a koji svake sezone okuplja najpoznatija modna imena te predstavlja najbolje od hrvatskog modnog dizajna. Svake sezone FASHION.HR prati više od 200 akreditiranih novinara s više od 700 medijskih objava u nacionalnim i regionalnim medijima.

  
Fotograf: Franjo Matković
Styling: Ana Nikačević
Frizura: Katica Topčić za Kevin Murphy
Make up: Saša Joković
Manekenke:
Tea Kramer (Talia model)
Katarina Mamić (Talia model)
Tia Marciuš (Talia model)
Nika Perković(Talia model)
Ingrid Sitaš (Talia model)
Objavljeno: 17.02.2016. u 11:06

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p