Uspješno predstavljena kolekcija La Violetera s kojom je dizajnerica Loreta Gudelj brendom Loré nedavno otvorila Ljubljana Fashion Week, dobila je novu kampanju u suradnji s NovAge Oriflameom. Kolekcija je inspirirana istoimenim filmom španjolske filmske ikone Sarite Montiel te Madridom i španjolskim krojevima karakterističnim za prvu polovinu 20. stoljeća.
Kampanja je snimljena u Hrvatskom glazbenom zavodu, autentičnoj građevini s kraja devetnaestog stoljeća koja se pokazala idealnom kulisom za vizualizaciju priče jednog od najgledanijih filmova pedesetih godina prošlog stoljeća. Sukladno inspiraciji, dizajnerica je birala boje, krojeve i materijale koji su obilježili film, a kampanja je kroz objektiv savršeno dočarala određene scene, i to kombinirajući različitu obradu fotografija. Kolekcija je u potpunosti izvedena od premium vune, kašmira, viskoze, svile, taft svile, makrame čipke i ručno rađenih materijala na koje dizajnerica stavlja naglasak od prvih kolekcija.



Loré odjevni predmeti oduvijek su skrojeni od prirodnih materijala, bez dodatka sintetskih vlakana, a s naglaskom na ručnu i etičku proizvodnju. Kolekcije uključuju kapute, haljine, suknje, hlače, bluze, košulje i topove u različitim krojevima, a specifičnost ove kolekcije su i ručno izrađeni remeni od recikliranih materijala.




Novu kolekciju možete potražiti na web stranici, facebook stranici, instagramu, ili direktno u Loré studiju na adresi Gundulićeva 29a, Zagreb.
Objavljeno: 04.12.2019. u 10:52