HRVATSKA MODA

"Cloxice su cipele za samouvjerene žene koje savršeno vladaju svojim vremenom..."

Intervju: Mia Marić, Clox

Dizajnerica Mia Marić, koja je svoj brand CLOX lansirala na domaćem tržištu gdje je izazvala goleme rasprave zbog zanimljivog dizajna samih cipela, naš je ovotjedni sugovornik. Sat i cipela u jednom očito su dobitna kombinacija jer svi pričaju o ovim modelima...

Kako ste došli do ideje stavljanja sata na cipele? Ideja je svakako nekonvencionalna i zahtijeva priličnu hrabrost pri konačnoj realizaciji.

Ideja je proizašla iz moje svakodnevne želje za malo drukčijim odijevanjem, a kako sam obožavala sakupljati antikne satove koji su mi samo smetali na ruci, završili su na cipelama. Na ideju me potaknuo ritam koraka i vremena koji je veoma sličan i jednom, dok sam žurila na dogovor i pogledom prelazila sa sata na pod (cipelu) i obrnuto, shvatila sam da klik-klak zvuk štiklica odgovara tik-tak zvuku sata. Sat mi je ujedno uvijek bio jako zanimljiv i kao dekorativni, a ne samo funkcionalni objekt, pa sam ga u tom dekorativnom smislu i stavila na cipelu, ali se nisam odrekla funkcije. Naime, oba sata su funkcionalna, a umjesto kazaljki pravo vrijeme pokazuju nožice koje kao da trče u krug po brojčaniku.

                  

Jeste li razmišljali o kupcu kojem se obraćate? Na koju skupinu žena ciljate?

Cloxice su cipele za samouvjerene žene koje savršeno vladaju svojim vremenom ili se barem trude da to tako bude. Žene koje su uporne, samostalne i na neki način ispred svog vremena - to su cipele za umjetnice i buntovnice.

Kako biste opisali svoje modele? Jesu li oni elegantni ili više urbani? Oboje?

Elegantne, nadrealističke, maštovite, a opet skroz nosive i udobne.

Proizvodite li u Hrvatskoj ili u inozemstvu? S obzirom na situaciju i krizu koja hara sve segmente proizvodnje i prodaje, isplati li se biti hrabar i drugačiji?

Cipele se proizvode u obiteljskoj tvornici u blizini Karlovca, a satovi dizajnirani prema
Clox logotipu naručuju se iz inozemstva.

Treba imati puno hrabrosti i znanja za pokretanje ovakvog projekta, a hrabrost se isplati samo ako je potkrijepljena dobrom idejom.

Kako su kupci reagirali na vaš produkt? Gdje ga uopće možemo nabaviti?

Kupci su uvijek oduševljeni I to je ljubav na prvi pogled, a ostali se čude ili smiju, što je isto pozitivno jer predmet koji izaziva bilo kakav osjećaj osim ravnodušnosti, krije nešto zanimljivo u sebi. Kupiti se mogu u PROSTORU, LIVE THE MESSAGE (RIJEKA) te design Hotelu Lone u Rovinju. Moj web je shop: www.clox.hr, a cijena im je 1250 HRK! Eto, ukratko!
 
 
Marko Banjavčić
Photo: Mladen Šarić (model: Nikolina Rak, Talia Model)
 
 

Objavljeno: 30.03.2012. u 10:30

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p