HRVATSKA MODA

Dina Vinceković postala novo zaštitno lice XD Xenia design

Model sa vrhunskom inozemnom karijerom snimio novu kampanju za poznati brend!
Nova kolekcija za iduću sezonu proljeće/ljeto 2012. kad je u pitanju XD Xenia design već je dugo gotova. Osim same kolekcije koja uskoro kreće u osvajanje svijeta, XD Xenia design već je snimila i novu kampanju. S obzirom da je kampanja vrlo bitan dio cijele priče, za sezonu proljeće/ljeto 2012. trebalo je dobro razmisliti tko će biti zaštitno lice kampanje. Tu u cijelu priču ulazi Dina Vinceković koja možda i nije poznata široj hrvatskoj javnosti, no fotografi poput Ellen Von Umwerth, Maria Testina, Corrine Day i brojni drugi jako dobro znaju za nju. Dina je naime snimila brojne editorijale za Dazed & Confused, ID, V Magazine, Vogue, Elle, Glamour, Marie Claire, a osvanula je i na naslovnici Harper's Bazaara. Bila je zaštitno lice kampanja za Levis, Miss Sixty, Paul Smitha, a evo sada će biti novo zaštitno lice XD Xenia design brenda.

 

1__9c2.jpg

Što je dizajnerica Ksenija Vrbanić dizajnirala za iduću toplu sezonu? Sama nam je ukratko ispričala što joj je bila inspiracija i sama nit vodilja.

"XDDimenzija za novu sezonu proljeće-ljeto 2012.  nadahnuta je geometrijom. Savršeni geometrijski lik - krug iskorišten je u bezbroj varijanti pojedinih krojnih dijelova svakog odjevnog predmeta. Više puta se događa krug u kvadratu i obratno. Bez obzira na strogost geometrijskih linija cjelokupni dojam je mekana silueta s akcentom na feminiziranoj liniji. Začinjeno je osnovnim linijama izvučenih iz konteksta  razdoblja 50-60-ih godina, kao što je suknja u krug, midi dužina, naglašen struk, kratke strukirane jakne i male crne haljine. Uz prepoznatljivu XD asimetriju, gotovo uvijek prisutnu, stvorena je nova kolekcija. Od materijala u kolekciji su korištena sand-wash svila, omekšani batist, lan, taft, viskozno pletivo, a od boja osim bazne crne i ecry, dolazi boja leda, bež, nebesko plava i tamno plava. Kolekciju osvježuje, pomalo kontradiktorno, uporaba cvjetnog printa na pamučnim tkaninama pa odnosi u neku ljetnu sparno popodnevnu romantiku, gdje se krugovi pretvaraju u volane. Pa onda povratak u stvarnost preko Sherlock karo uzorka na taftu. Akcent je na nosivosti i mogućnosti stvaranja različitih stylinga za različite dobne skupine žena. Linija je majka-kćer.  Napravljeno za one koje znaju nositi i misliti."

Za lokaciju je ovog puta odlično poslužila stara vojarna u Čakovcu, a za genijalne fotografije je zadužen Marko Grubišić.

Ana Bacinger

photo: Marko Grubišić

Objavljeno: 19.07.2011. u 17:03

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p