HRVATSKA MODA

Divan hrvatski nakit u koji će se zaljubiti trendi djevojke

Intervju: My Moon Moon

Ova priča još je jedan u nizu pokazatelj zašto volim Instagram. My Mon Mon je novi brend na hrvatskom tržištu za koji sam saznala upravo zbog popularne društvene mreže na kojoj se svakodnevno pojavi nešto novo i zanimljivo. Djevojke koje se kriju iza brenda osvojile su me svojom estetikom i minimalističkim nakitom koji sam odmah poželjela u svojoj kutijici s najdražim komadima, a nakon što pročitate naš intervju - uvjerena sam da će osvojiti i vas… Tko se krije iza ovog divnog brenda, koja im je filozofija i što su nam sve pripremile, saznajte u nastavku!

Cure, brend vam je fantastičan. Modeli nakita, vizuali i sam mood vašeg Instagrama. Dajte se predstavite našim čitateljima! Tko se krije iza My Mon Mon brenda? Čime se inače bavite?

Prije svega veliki heeeej! Hvala puno na divnim riječima Ana, uvijek nam puno znači dobar feedback fashion djevojaka. Zaista se trudimo ostati ono što jesmo i prezentirati se na kvalitetan, ali friendly način te zadržati dosljednost u sveukupnom vizualnom izričaju i estetici općenito. Mi smo iskrene prijateljice, pune poštovanja jedna prema drugoj, po struci grafičke dizajnerice i oblikovatelji vizualnih komunikacija što nam mnogo znači za ovaj poslovni model jer u principu sve možemo odraditi solo. Svejedno često surađujemo s divnim kolegicama iz srodnih branši te zajedno podižemo brand My Mon Mon u zdravom i nježnom okruženju! Ela Filipec je grafički dizajner, racionalni borac koji čvrsto stoji na zemlji; dok je Dina Šavorić nogama na zemlji, a rukama glavu čupa iz nekih ružičastih oblaka (smijeh), i mi smo ustvari idealna kombinacija! Dina je i školovani oblikovatelj suvremenog nakita od metala te je tako rođen naš My Mon Mon (u prijevodu ‘My My My’ – kad nekoga ili nešto voliš do iznemoglosti). Osim MMM-a svaka ima još po jedan brand: Ela Verku s mamom Veronikom po kojoj je brand dobio ime, a Dina Shamai Grin s divljom sestrom Jelenom. Dani su nam ispunjeni kreativom i super ljudima te nastojimo uživati u svakom trenutku i život pretvoriti u magiju!

Kako ste došle na ideju da pokrenete My Mon Mon? Odakle dolaze ideje?

Čak je i Dinin diplomski rad bio na tu temu, a prijateljstvo je učinilo svoje te su se sva razmišljanja i ideje iz nekog lebdećeg 2d-a pretočile u realnost ovdje i sada! Ustvari smo željele tržištu ponuditi kvalitetan ženstveni nakit po pristojnim cijenama i uspjele smo. Izrada je najvećim dijelom ručna, a inspiraciju crpimo iz moderne žene koja juri i često zaboravlja upravo na sebe. Sve navedeno, upravo je modernu ženu logično postavilo kao esenciju i inspiraciju za posljednju Fall/Winter kolekciju. Snažnu, intelektualno potkovanu, a opet ranjivu. Tako je, dakle, integracijacijom koncepta i kreativne inspiracije nastajao sukus kolekcije. Svaki model nakita nastao je kao reakcija na promišljanje. Vjerujemo da se svaka poslovna žena može pronaći u više nego jednom modelu u svrhu građenja svoga imidža te ih kombinirati uz eleganciju, ležerniji street look ili pak neki osebujniji stil izgrađen u svom svijetu, posebnom i unikatnom. Kontekst nakita nije unaprijed određen, on se stvara u mikro svijetu svake naše klijentice ponaosob.



Na našoj sceni imamo velik broj brendova koji u svojoj ponudi imaju minimalistički nakit. Ne bojite se konkurencije? Ili jednostavno mislite da ima mjesta za sve?

MMM srce je veliko, ima mjesta za sve uvijek i svugdje. Na konkurenciju gledamo pozitivno te smo uvijek otvoreni za suradnje i/ili kolaboracije ako si stilski i konceptualno odgovaramo. Smatramo da svatko ima svoj đir i put kao i svoju publiku te se zaista ne zamaramo s idejama i projektima drugih brandova, koje naravno istovremeno cijenimo. Naš cilj jest biti proizvod koji iskazuje osjećaj bunta u odnosu na konvencije okoline, no to čini na vrlo suptilan i subverzivan način. Nakit brenda My Mon Mon pritom stvara kolektivni progres, oslobođenje i osnaživanje jedinstvenosti svake žene. Ohrabruje ženu koja ga nosi da zauzme stav, dobije pažnju za kojom žudi, osjeti se samopouzdano i zadovoljno. Nadalje, iako zastupa svojevrsnu neuklopljenost, nakit je široko razumljiv te zastupa lepršavi i zabavni pristup životu.



Nakit je pozlaćen ako sam dobro shvatila? Kako izgleda sam proces izrade? Jeste li uključene u sve segmente? Da li je nakit 100% hrvatski proizvod?

Materijali od kojeg su modeli izrađeni su: srebro, kirurški čelik, bakar i mesing koji su najčešće pozlaćeni u 18K pozlati. No, jednako tako posebna pažnja pridana je ostalim gradivnim elementima koji u međusobnoj suradnji daju potpuno drugačije vizualne cjeline kao produkt. Ovisno o želji i preferenciji potencijalne klijentice, na bazu pojedinog modela tako se može kombinirati: obrađeno poludrago kamenje (Ahat, Ametist, Jaspis, crveni Jaspis, Huolit – bijeli kamen, Onix, Gorski kristal), Swarovski kristali, sedef iz školjaka, koralji i nježni slatkovodni biseri u bijeloj, rozoj ili antracit nijansi na kojima je često akcent. Zbog dizajna u kojem se kombiniraju čvrsti geometrijske oblici s organskim formama prirodnih materijala My Mon Mon nakit spojiv je s kontekstom svakodnevnih modnih kombinacija, ali se jednako tako može dići u profinjenu i senzualnu kontekstualnu cjelinu.

Sam proces izrade je kompleksan i zahtjeva puno pažnje i vještina. Od bušenja, piljenja, lotanja i zagrijavanja metala pa sve do oblikovanja određenog elementa kliještima različitih završetaka te naknadno pozlaćivanje, a tek onda spajanje elemenata i integracija s prirodnim materijalima poput bisera i kamenja. Uskoro vam spremamo video snimke po fazama izrade kako bismo još dublje prezentirali sve ono što naš posao ustvari obuhvaća.



Osim divnim komadima nakita koje imate u ponudi i odličnim Instagram feedom, osvojile ste me i preslatkom ambalažom. Tu sam shvatila da ste velike estete i da mislite na svaku sitnicu. Koliko pažnje posvećujete vizualima, pakiranju i zapravo samom načinu na koji predstavljate brend?

Uf, tu si nas pogodila! Hvala ti Ana. Zaista imamo super cure oko sebe s kojima surađujemo te upgradeamo brand iz mjeseca u mjesec. Želimo biti nekonvencionalni, ali zaobići pretencioznost. Upravo zato biramo diferencijalu uvijek i zauvijek! Stalno ulažemo, dizajniramo i gradimo… Sve što si navela je samo dio vidljive sante leda iznad površine hladnog i nemirnog mora. Zaista mnogo vremena ulažemo u svaki segment poslovanja, od ambalaže do feeda pa čak i odnosa s našim klijenticama koji je krucijalan za dobivanje lojalnosti i ponovne kupnje naših handmade proizvoda. U poslovnu svakodnevicu pokušavamo uvrstiti cijeli niz dodanih vrijednosti, ali ne i žuriti već graditi jednu priču kompletno i dosljedno s naglaskom promišljenost i transparentnost.

Koja je filozofija vašeg brenda i tko je idealna žena koja nosi vaš nakit? Kako je zamišljate?

Ono što voliš – to njeguješ, čuvaš i tome posvećuješ svoje vrijeme. Često, u današnje suvremeno doba, od svega za čime jurimo zaboravimo naposljetku zastati i uistinu uživati u onom za čime smo gladovali. Upiti čari trenutka, nijanse okusa i spektra svega što čini naše biće i gradi naš jedinstveni karakter. Zaboravile smo njegovati i čuvati SEBE i pružiti si sve ono što našu DUŠU čini SITOM. Vođeni idejom hranjenja svoje srži i bića općenito, nastala je i posljednja kolekcija ‘EAT ALL.’ Ovom metaforom, ženama kao ravnopravnim članicama društva nastojimo prenijeti poruku: ‘Stani, udahni, upij sve oko sebe!’. Dopusti si mir i prostor da se nahraniš svime što te usrećuje. Kao što smo prethodno spomenuli, My Mon Mon žena je samosvjesna i velikodušna istovremeno. Ona je borbena u suvremenom sistemu i zna što želi, voli si priuštiti ono što zaslužuje i u tome uživa.

Naposljetku, odnos s klijenticama je individualan, topao i otvoren te time pruža osjećaj dodatne vrijednosti i garanciju kvalitete što osigurava dobar renome, širu popularnost i lojalnost na tržištu.



Instagram i mogućnosti koje on nudi? Zanima me koliko vam je pomogao u promociji i smatrate li da je danas lakše mladim brendovima postati poznat upravo zahvaljujući njemu?

Smatramo da je Instagram izvrstan kanal za početni skok i postavljanje ovakvog branda na tržište, no svakako nije dovoljno osloniti se isključivo na tu platformu. Instagram je kul radi prezentacije proizvoda i stvaranje mood boarda za proizvode koje želimo u određenom duhu predstaviti javnosti te je dosta opcija IG otvorio u posljednjih godinu dana koje se svakako moraju koristiti u promociji. Tako bismo rekli da je veoma važan i potreban, ali ne i krucijalan za održivost i poslovnu isplativost.

U modnom svijetu sigurno imate neke uzore ili omiljene brendove. Koji su to i na koji vas način inspiriraju?

Od naših brandova svakako bismo kao naš izbor izdvojili Ana Mariu Ricov, Amarie i Sopar. Sva tri branda veličaju ženstvenost, ali kroz pomak i karikiranje na tako nježan i suptilan način. Gotovo paradoksalno, ali svakodnevno nosivo i kvalitetno. Također bitna stavka je mogućnost kombiniranja njihovih kreacija s jednostavnim odjevnim predmetima velikih trgovačkih lanaca, nosivost na tenisice ili visoke pete kao i preobrazbe iz dame u kulericu. Po potrebi.

U srcu od stranih dizajnera najdulje stoji veličanstvena Ulyana Sergeenko, apsolutni ženstveni art u koji se možeš uvući. Nepogrešiva, sjajna, predivna. Svaki odjevni predmet očaravajuće nekonvencionalno damski, gotovo teatralno. Ljubav na prvi pogled. Zatim Cecilie Bahnsen, čovjek show! Naprosto ženstvenost modernog doba utkana u odjevnu umjetnost. I zamislite sve navedeno kombinirati sa Acne Studios obuvnim i odjevnim proizvodima!



Što mislite o stilu Hrvatica? I tko su po vama najbolje odjevene Hrvatice na našoj sceni?

Generalno se sveukupna slika sa ‘špica’ hrvatskih gradova poravila valom modne urbanizacije unazad cca 5-10 godina... Mislimo kako nas je spasila Zara pa čak i H&M te niz sličnih dućana koji su cjenovno dostupni masama, a imaju velik izbor odjeće po uzoru na klasične modele skupljih brandova. Svakako volimo neuniformiranost i zrelu kreativnost pri odabiru odjeće i modnih dodataka, no danas nije teško biti fashion… Točno postoje kalupi u koje se smještaju copy paste djevojke, ali da sveukupan hrvatski stil je manje žalosno vidjeti. Čast iznimkama! Uvažena odvjetnica Jadranka Sloković trebala bi biti stilski uzor jer svoje godine predivno nosi, zatim Ljupka Gojić Mikić koja je svaki puta iznova elegantna i posebna na svoj način. Ana Bacinger (smijeh) jer s lakoćom i hrabrosti kombinira ono što daje vizualnu svježinu u moru sličnih djevojaka. Zara Hrvatin, Ines Heli, Ivana Vukušić su također stilski oku vrlo ugodne.

Da možete maštati i angažirati jednu osobu da bude zaštitno lice My Mon Mon nakita, tko bi ona bila i zašto?

Hm, trenutno smo u sastavljanju liste djevojaka. Postojimo tek godinu dana i borimo se za svoju reputaciju te nam je zaista bitno da odabrana djevojka bude sve što smo naveli u prethodnim odgovorima... No ipak, najvažnije je da se toj djevojci sviđa naš nakit te da ga može i umije uklopiti u svoj svakodnevni stajling. Ako se netko prepoznaje u svemu spomenutom svakako neka nam se javi. WANTED.



Gdje možemo kupiti nakit? Planirate li širenje u neke dućane ili možda na web?

My Mon Mon nakit za sada se može kupiti u Petrinjskoj 28, u nail baru Manifaktura, no trenutno smo u pregovorima sa storeovima po većim hrvatskim gradovima, ali i regionalnim. Očito nam je krenulo. Web trenutno postoji kao galerija, no još uvijek kupnja uglavnom teče preko Instagrama i/ili Facea. No ako vas zanima, a niste aktivni na društvenim mrežama naš web site Vam može poslužiti kao katalog ili nam se obratite telefonskim putem na 0989840969 kako bismo dogovorili suradnju.

Koji su planovi za budućnost?

My Mon Mon je brend koji stremi ostvariti široku popularnost i pažnju. To također uključuje i sveobuhvatni tržišni uspjeh. Ova linija proizvoda pritom bi bila široko dostupna i otvorena zaživjeti u životima velikog broja pojedinih žena koje osjete potrebu za stavom i vrijednostima koje My Mon Mon nakit zastupa.

Objavljeno: 15.03.2019. u 00:00

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p