Zasigurno jedan od naših najzanimljivijih modnih dizajnera - Boris Pavlin i ove će sezone nastupiti na Cro-a-Porteru. Organizatori su najavili da je ovo njegova posljednja revija i da se ovom revijom na neko vrijeme oprašta od domaće publike i mijenja je za Pariz pa smo odlučili saznati sve što nas je oduvijek zanimalo o ovom hrvatskom coutorieru!
Zanima nas kad i kako se stvorila ideja i počela realizacija Vaše modne marke? Nakon završetka postdiplomskog studija te odrađenih staževa u Milanu trebao sam se vratiti u Hrvatsku odslužiti vojni rok. Tijekom čekanja da započnem s istim, Slavica Josipović iz Cosmopolitana zamolila me da napravim nekoliko modnih editorijala za Cosmo, a uskoro sam dobio upite i iz Story-ja da bi me na kraju Viktor Drago upitao želim li nastupiti na CaP-u. Nakon prvobitnog nećkanja, nakon godinu dana sam se odlučio ostati u Zagrebu i prihvatiti njegov poziv i tako je sve počelo.

Prije koliko godina ste pokrenuli svoju radnju? Prije 4 godine, u Radićevoj 3 u Zagrebu, godinu dana nakon prve revije na koju sam održao na Cro -a - Porteru.
Vaše kreacije u Hrvatskoj su oslovljene kao haute couture, kako to da ste se odlučili raditi takve kreacije?
Zato što me ne zanima potrošačka "moda za mase". Raditi ovo čime se ja bavim je puno neprofitabilnije u Hrvatskoj, ali me puno više ispunjava te me čini zadovoljnim i ostvarenim.
Kako bi opisali Vaš dizajn? I koja je Vaša modna filozofija?
Prepuštam drugima da se bave opisivanjem onog što radim, a moja kreativna filozofija je vrlo jednostavna - stvoriti odjeću u kojoj će se žena koja ju nosi osjećati kao najljepša žena na svijetu.
Koliko je bilo teško probiti se na našem tržištu koje često naginje komercijali?
Zapravo bilo je nevjerojatno lako. Naše tržište je preplavljeno jeftinim dizajnom koji većim dijelom svojim mentalitetom pripada na tržnice, a ne dućane. Iako je potražnja za takvim jeftinim šablonskim rješenjima i dalje dominantna, ispostavilo se da i u hrvatskoj postoji određen broj žena koje su spremne platiti znatno više za kvalitetniju vrstu dizajna .

Koliko je poznato, revija na ovosezonskom Cro-a-Porteru je Vaša zadnja u Hrvatskoj, priča se da odlazite u inozemstvo. Možete nam ispričati nešto o tome? Izgleda da svi o tome znaju više od mene pa to uopće ne bih želio komentirati. Kada se odlučim vratiti u inozemstvo, zasigurno ćete biti obaviješteni na vrijeme.
Koj
i su daljnji planovi?
Iskreno, za sada nemam nikakvih dugoročnih planova osim završavanja revije na sljedećem Cro - a - Porteru.
Koliko treba vremena od ideje do realizacije Vaše kolekcije? Kako izgleda cijeli proces?
Proces traje 4-5 mjeseci, za primjer jesenske revije; skice za nju nastaju paralelno sa završetkom realizacije proljetne revije. Nakon toga kreće se u naručivanje materijala te izradu i testiranje krojeva. Oko 3 mjeseca prije same revije počinje se s realizacijom prvih modela, te se proces nastavlja sve do tjedan dana prije revije kada bi sve trebalo biti gotovo. Kažem trebalo, jer tada slijedi fitting i već gotovi komadi se moraju prilagoditi djevojkama koje ih nose na samoj reviji.

I za kraj, što možemo očekivati od Vas na ovom Cro-a-Porteru? Opišite nam kolekciju...
Kolekcija je svojevrstan odgovor na generalnu prostituciju riječi couture i glamour u hrvatskim modnim krugovima. Iako je trenutno jako trendi busati se u prsa sa nekakvim novokomponiranim luksuzom, jednostavno bi želio ukazati da drapirani poliester ili svileni saten za podstave ne mogu biti glamurozni čak ni na zagrebačkim modnim pistama. Pa sam se odlučio zaigrati i napraviti nešto ipak malo skuplje i profinjenije.
Ana Bacinger
Objavljeno: 08.10.2009. u 21:08