HRVATSKA MODA

Još jedno domaće lice u svjetskoj kampanji

Novi miris S. Olivera...
Midikenn-ovi modeli u posljednje vrijeme nižu svjetske uspjehe. Tek što smo Vas obavijestili o dvjema svjetskim kampanjama Helene Š. te uspjesima Tamare P, stiže još dobrih vijesti. Zaštitno lice svjetske kampanje za parfem "Royal Edition" by S.Oliver je Midikenn-ov model, Nina S. Za lokaciju snimanja je odabran dvorac u okolici Berlina. Snimanje cjelokupnog materijala je povjereno njemačkom fotografu, Davidu Scholeru, koji je po svemu sudeći obavio izvrstan posao, te je sukladno tome angažiran za vizualni identitet svih kolekcija za jesen/zimu, 2008/2009. Priča o S.Oliveru je započela 1969. godine u Njemačkoj. Počevši kao običan butik, S.Oliver je do danas razvio poslovanje u 30 država, sa preko 2500 prodajnih mjesta te 50 mega store-ova u vlasništvu. Godišnje na tržište izbace 12 kolekcija, a posebnu medijsku pažnju su izazvali 2006. godine kada su ostvarili uspješnu suradnju sa popularnom pjevačicom Anastaciom. Na konkurentskom tržištu parfema su također pronašli svoje mjesto, te njihovi proizvodi bilježe izvrsnu prodaju. S obzirom da se manekenstvom intenzivnije bavi tek 6. mjeseci, Nina je sa ovom kampanjom napravila veliki korak ka uspjehu u svijetu mode. Ova lijepa Požežanka je između ostalih,  krasila i stranice magazina Young i Brigit. Nina se trenutno nalazi u Hrvatskoj i priprema se za skori odlazak u jednu od europskih modnih metropola.
Objavljeno: 24.10.2008. u 21:05

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p