HRVATSKA MODA

Kampanja koja obara s nogu

Mladi hrvatski glazbenici na vizualima NehaNeha

  
Poznati modni brand NehaNeha danas je predstavio svoju najnoviju kampanju, iza koje stoji talentirana hrvatska fotografkinja Mateja Vrčković, urednica fotografije u časopisu Rolling Stone.

NehaNeha kolekcija za jesen/zimu 2015. inspirirana je i posvećena mladoj glazbenoj nadi i kantautorici Dunji Ercegović aka Lovely Quinces, kojoj društvo na vizualima pravi još jedan mladi glazbenik, Petar Vranić iz benda Elephan and the moon.

Kampanja je tako rezultat modno-glazbene suradnje, a sama kolekcija sastoji se od unikatnih komada koji su moderna interpretacija boho stila 60-ih i 70-ih. Boje su uglavnom zemljane i tople, bogate detaljima, dok je silueta jednostavna i pročišćena. Materijali su lagani i prozračni, u kontrastu s par komada od kože i antilopa. Budući da je oslikavanje temeljni dio NehaNeha brenda, i ova kolekcija ima par ručno oslikanih odjevnih predmeta.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
photos: Mateja Vrčković
Objavljeno: 17.11.2014. u 14:24

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p