HRVATSKA MODA

Little part of me ime je nove kampanje genijalnog Charlie Designea

Dizajnerica Loredana Bahorić oduševila i ovoga puta

Kultni Charlie Design naviknuo nas je na avangardu i već nekoliko desetljeća približava nam drugačiju i posebnu modu. Najnovija kampanja također odiše avangardnom bajkom čiji je zaštitni znak snažna crna boja.

Predstavljanje kolekcije u samo jednoj boji, u ovom slučaju crnoj, može biti dvosjekli mač, no Loredana je i ovoga puta u potpunosti uspjela. Kod Lori crna boja je duboko ukorijenjena u dnk brenda i Charlieja je zapravo potpuno neprirodno zamisliti u nekim drugim bojama. Crna boja nosi cijelu priču i toliko je moćna i snažna da vizuali djeluju upravo suprotno; gotovo kao da su ispunjeni bojom. Cijela kolekcija je vrlo esencijalna i progresivna; minimalistička a pritom puna tihe strasti. Odsustvo boja je nadopunjeno dinamikom koja je dobivena kontrastnim teksturama, a našivene aplikacije stvaraju dvodimenzionalan dojam, dok krzno služi kao okvir osobnosti. Ženu, kako je u svojim inspirativnim pričama vidi Lori, nježno i istovremeno snažno, utjelovila je Petra Relatum, a iza objektiva našla se je Mare Milin. Njihova suradnja započela je davne 2007., a ovo je 14 kampanja koju stvaraju zajedno. Jedni od najdojmljivijih vizuala, vezanih za Hrvatsku modu, proizašli su upravo iz ove tvornice snova. Sama kampanja snimala se u istom danu kad i kampanja za Spirit by T.B. te su se u jednom momentu preklopili modeli i dobili sjajne neočekivani vizuali.

Foto: PR
Objavljeno: 13.12.2018. u 09:49

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p