HRVATSKA MODA

Preslatke čarape kao idealan poklon za Valentinovo!

Ljubav kao inspiracija za najnoviju kolekciju omiljenog domaćeg brenda

HYPERsocks, prvi hrvatski brend dizajnerskih čarapa, svojom je debitantskom kolekcijom u prosincu prošle godine razoružao sve domaće čarapoljupce i privukao zapaženi interes medija i publike. Besprijekorna kvaliteta te odvažna, jedinstvena i razigrana estetika, koja je istovremeno nenametljiva te nipošto djetinjasta, pokazala se kao pun pogodak dokazujući kako su čarape it modni dodatak koji može zaokružiti svaki styling i učiniti ga posebnim.

Na krilima popularnosti prve kolekcije, HYPERsocks je izbacio novu mini kolekciju koja se sastoji od dva vrlo slična modela koja dijele iste motive i paletu boja. Kolekcija je nadahnuta mišlju o ljubavi koja je, baš kao i HYPERsocks čarape, unisex i slobodna, neopterećena pravilima i predrasudama."Novim smo dizajnom nastojali dočarati onaj lepršavi osjećaj zaljubljenosti popraćen sveopćim oduševljenjem i euforijom, onaj neponovljivi feeling kada ti je 'glava u oblacima' i čini ti se da se 'cijeli svijet preokrenuo naopačke. Dizajn tako čine motivi oblaka i letećih kuća te jednog pomalo neobičnog lika nedefiniranog spola koji zaljubljeno boravi na čarapi i raširenih ruku ide kroz život''

''Pri kreiranju novih modela nismo se, doduše, vodili idejom o zaljubljivanju u jednu osobu već nas je nadahnula ideja radosti i ljubavi koju gajimo prema malim stvarima, prema, recimo, sunčanom danu, glazbi, prijateljima, novim izazovima, prema životu za koji prečesto zaboravimo koliko je ustvari čudesan", poručili su Dorja Horvatić i Filip Eterović koji stoje iza brenda HYPERsocks, a čiji slogan “Everything goes with anything” sjajno komunicira odsustvo pravila kako u modi pa tako i u životu, a koji tandem ucrtava u sve što radi.

Zajedno s novom kolekcijom, HYPERsocks je pokrenuo i jednu zanimljivu nagradnu igru koja će posebno obradovati sve single čarape koje su, iz nepoznatih razloga i pod misterioznim okolnostima, izgubile svoj par. Pod sloganom "It takes two", HYPERsocks će posredovati pri upoznavanju i dati svim rasparenim čarapama priliku da upoznaju novu čarapu te započnu neki novi odnos pun zajedničkog znojenja na badmintonu, piva na balkonu i izuvanja u kazalištu. Želite li pomoći svojoj čarapi da pronađe novu srodnu dušu, nagradna igra vas čeka na HYPERsocks Facebook profilu, a sve kolekcije HYPERsocks čarapa pronađite na službenoj stranici brenda.

Foto: Doris Fatur
Modeli: Anja Polić i Luka Ajduković
Objavljeno: 10.02.2020. u 12:35
Tagovi: Hrvatska, dizajn, čarape

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p