HRVATSKA MODA

„Ne naslanjamo se na činjenicu da smo mladi dizajneri“

Modni dvojac Kliskinic//Sabaric predstavlja prvu kampanju
Kliskinic//Sabaric
 
Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić, laureati Portanova Fashion Incubatora, objavljuju izvrsnu kampanju za pobjedničku kolekciju Exordium, a zaštitno lice Antonia Matković, pjevačica grupe Pavel, izvrsno se snašla u prvoj ulozi modela. Popričali smo ekskluzivno s mladim nadama kako je proteklo prvo snimanje i kako su se povezali s pjevačicom.

“U našem dizajnerskom rukopisu jasno se čita za koga kreiramo odjeću. Zanimaju nas žene, ne lutke. Radimo odjeću koja radije bira život na ulici nego li na pisti”, kažu Tomislav i Marko kojima, barem sudeći po dosadašnjim nagradama, i onaj revijalni dio posla odlično ide.
  
Kliskinic//Sabaric
 
Zreli pristup mladih dizajnera
U nastavku dizajneri objašnjavaju kako je prvo snimanje proteklo po planovima jer su i jedno i drugo control freakovi koji vole držati sve uzde u svojim rukama.

„Nakon Incubatora okupili smo dobar tim i od starta imali jasnu viziju onoga što želimo od kampanje Exordium. Pa i sami ste bili među urednicima koji su nas posjetili na snimanju i zezali nas da smo alcohol free zona. Jedina neplanirana stvar koja se desila jest da su nakon shootinga fotografkinja, šminkerica i asistentice ostale još dva sata u studiju, obavile vlastito snimanje i shopping. Kad radimo, ne ostavljamo mnogo mjesta improvizaciji. Možda dosadno za prepričati, ali odlično za posao, kroz smijeh objašnjavaju Marko i Tomislav.
 
Kliskinic//Sabaric
 
Za svoju prvu kampanju dizajneri su odabrali novo lice na hrvatskoj glazbenoj sceni, Antoniju Matković, pjevačicu grupe Pavel, koja je u kratkom vremenu privukla medijsku pozornost, ne samo svojim glasom, nego i stilom. Upravo ta kombinacija je privukla i dizajnere.

„Antonia Matković je, baš kao i mi, new face na sceni. I to kakav face. Ne mislimo pritom samo na njezine kosti lica i idealnu građu. Ona je umjetnica, modno znatiželjna, model koji odjeći može udahnuti pokret, što iz nje vibrira i kamerom se jako dobro vidi. Istovremeno je ženstvena i androgina, a to je spoj koji smo i sami donijeli u kolekciji. Sve ovo smo znali prije snimanja, a sad nakon njega dodajte da je predana u radu, kreativna i pokazuje inicijativu u kreiranju kampanje. Svježe lice, lijepo lice, umjetnica, disciplinirana, kreativna, riječju – savršen model.“
 
Kliskinic//Sabaric
 
U njihovoj prvoj kampanji pozornost ne izaziva samo kolekcija i odabir zaštitnog lica, nego i naknadna obrada fotografija.

„Grafička obrada je logično derivirana iz same kolekcije, krojeva, silueta i asesoara koji su u njoj. Kao referenca poslužio je film 'Iris' genijalne Barnaby Roper. Pa čak manje od toga što je rezanje svakoj fotografiji dodalo pomak, ima još jedan vrlo bukvalan razlog - izgleda odlično“, objasnili su svoju odluku Tomislav i Marko.

U nastavku objašnjavaju kako im je snimanje prve kampanje za prvu kolekciju predstavljalo pravo uzbuđenje, no ne oslanjaju se na činjenicu da spadaju u kategoriju takozvanih mladih dizajnera.
 
Kliskinic//Sabaric

„Ovo nam je prva kampanja, prva kolekcija, ali ne naslanjamo se na činjenicu da smo 'mladi dizajneri'. Zahvaljujući medijskoj pažnji koju smo izazvali pobjednom na Incubatoru, vizuali iz kampanje Exordium od danas su na stranicama časopisa i portala ravnopravno uz sve druge vijesti. Tako i treba biti, naš rad se gleda s istim analitičkim aparatom kao i rad iskusnih kolega. Tu smo vrlo samouvjereni. Naravno, za to je zaslužan i spomenuti autorski tim kampanje, prvenstveno fotografkinja Ivana Marinić Kragić, Bianka Žugelj koja potpisuje šminku i Branka Trohar, Boye by BBK, kosa."

Nakon izvrsne prve kolekcije i kampanje, slijedi debi na pisti Cro A Portera. Kako najavljuju, odmaknut će se od tamnog kolorita koji su pokazali u prvoj kolekciji i staviti naglasak na formu. Također naglašavaju kako njihova suradnja s Antoniom ne staje na ovoj kampanji.
 
Kliskinic//Sabaric
 
„Iz ranijeg odgovora jasno je da Antonia nije samo lice koje odgovara konceptu Exordium, nego konceptu KLISKINIC//SABARIC. Lijepo je da je to otkriće zapravo bilo dvosmjerno. Ona našu odjeću nosi privatno, ali i za nastupe. Napravili smo zajedničke planove za budućnost, ali možda najbolje da o tome razgovaramo kad dođe vrijeme, tajanstveno zaključuju Tomislav i Marko.

Mija Dropuljić
Foto: Ivana Marinić Kragić

Objavljeno: 19.01.2015. u 11:02

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p