
Većina svjetskih modnih brendova personificira se s gradom iz kojeg dolaze, barem je tako u modnim krugovima na svetskoj sceni. Tako se, primjerice, Prada poistovjećuje s Milanom, Hermes s Parizom, a Burberry s Londonom.
Dubrovački modni brand Art Go'den svojim bezvremenskim dizajnom, putem svojih modnih dodataka komunicira priču o izvornosti našeg kraja. Brend svojim dizajnom odaje priznanje prošlosti koristeći lokalne dubrovačke i hrvatske baštinske motive, aplicirajući ih kroz svoj dizajn na modne dodatke koji definiraju uglađenost i kultiviranost poput: leptir mašni, kravata, marama, torbi i nakita. Art Go'den istovremeno ne zanemaruje modernost pa tradiciju i baštinu, kroz svoje modne dodatke, prezentira na vrlo trendi i suvremen način stvarajući must have dodatke koji će podignuti svaki styling.

Za novu je resort kampanju za ljeto 2017. Art Go'den angažirao modele poput Anamarije Crnoje koja je prošle godine od Elle Style Awards dobila nagradu za novo lice te Ivane Eve Klobase koja snima editorijale od Milana do Istanbula. Fotografije potpisuje mladi i kreativni fotograf Srećko Rundić koji je pobijedio na Elle Fashion Foto Talentu i ujedno radio kampanje za vodeće projekte u Hrvatskoj.

"Ono što je još interesantnije da ne postoji neka veća svjetska faca poput Mickeyja Rourka, Rogera Moora, Bernija Ecclestona, Shahruka Khana ili Monice Bellucci da je došla u Dubrovnik, a da pri tome nije posjetila neku od Art Go’denovih galerijsko-prodajnih mjesta u dubrovačkim hotelima s pet zvjezdica, ili bar na dar dobila neki Art Go’den proizvod. Svaki klijent koji nosi naše komade, istovremeno na sebi nosi Dubrovnik i hrvatsku modnu baštinu i ujedno je ambasador naše zemlje," rekli su iz Art Go'dena.







Foto: Srečko Rundić
Objavljeno: 17.07.2017. u 10:22