HRVATSKA MODA

Održano snimanje TV spota «Postani Dove pro∙age model na Fashion.hr-u»

DOVE PRO•AGE MODELI IZ HRVATSKE U 3. FAZI KAMPANJE ZA STVARNU LJEPOTU 2009

Snimanjem TV spota «Postani Dove pro∙age model na Fashion.hr-u» pred objektivom poznate Mare Milin, Dove je nastavio 3. fazu Kampanje za stvarnu ljepotu u Hrvatskoj. Ovaj spot predstavlja jedinstveni iskorak u sklopu Kampanje za stvarnu ljepotu u Hrvatskoj i u svijetu jer po prvi puta u njemu sudjeluju stvarne žene koje su odabrane putem lokalnog natječaja u suradnji s dm-om u svibnju 2008. godine, Merica (58) i Slavica (46).  

«Oduševljene smo pruženom prilikom sudjelovanja u snimanju ovog TV spota. Zahvaljujući timu profesionalaca s kojima smo bile okružene cijeli dan trema je bila prisutna tek nakratko. Pro∙age filozofija je postala dio naše svakodnevnice i pozivamo sve žene diljem Hrvatske da se prijave na ovaj natječaj i nastave dokazivati da ljepota ne poznaje dobne granice.» - komentirale su Merica i Slavica, Dove pro∙age modeli.

Dove i Fashion.hr zajedničkom akcijom žele pokazati da ženama starijim od 45 godina, u naponu njihove životne zrelosti, pripada istaknuto mjesto i u javnom životu, kako u medijima, tako i na modnoj pisti. Dove pro age kolekcija proizvoda za njegu zrele i zahtjevne kože ne želi sakriti godine i promjene koje one nose, ne želi pretvoriti 45+ žene u nešto što one nisu, već ih učiniti ‘opasno dobrim' 45+ ženama. Dove pro∙age linija proizvoda je službeni sponzor Fashion.hr-a.

«Potaknuti izvrsnim odazivom žena na prošlogodišnji natječaj i nevjerojatnom količinom pozitivne energije pro∙age modela i svih uključenih u projekt, odlučili smo nastaviti s istim konceptom promicanja Dove pro∙age filozofije i u 2009. godini. Kao sam pokazatelj uspješnosti i prihvaćenosti ove originalne ideje je i činjenica što po prvi puta u spotu sudjeluju stvarne žene iz Hrvatske koje su odabrane putem lokalnog natječaja, naši pro∙age modeli Merica i Slavica. Bio je neopisiv osjećaj gledati reviju pro∙age modela na prošlogodišnjem Fashion.hr-u i veselim se novim pro∙age modelima koje ovim putem pozivam da nam se pridruže u ovoj prekrasnoj priči punoj novih iskustava, novih prijateljstava, druženja i bezvremenske ljepote.» - izjavila je Jasmina Matiša, brand manager za Dove.

Prva ovogodišnja revija Dove pro∙age modela bit će održana 13. veljače 2009. na Quelle Fashion.hr-u u Varaždinu. Nakon modnog dvojca Boudoir, snagu svoje kreativnosti u Dove pro∙age projektu pokazati će jedno od najpoznatijih i najhvaljenijih imena hrvatske modne scene, Anamarija Brkić za svoju modnu kuću A'Marie.

Povodom stvaranja kolekcije nadahnute filozofijom projekta, Anamarija Brkić izjavila je: „Moje sudjelovanje u ovom projektu je izraz apsolutne podrške stvarnoj ljepoti za koju smatram da dolazi iz unutrašnjosti svake individue. Nažalost, koncept te iste ljepote današnji svijet sve više marginalizira. Profesionalno se radi o velikom izazovu za mene jer time vlastiti brand dovodim na sasvim novu razinu. Kolekcija je bazira na minimalizmu koji simbolizira mala, crna haljina u različitim konstrukcijama. Cilj mi je upotrijebiti minimalizam kako bi naglasak stavila upravo na neodoljiv izgled, pozitivan pristup i onu stvarnu ljepotu koja ne ovisi o fizičkom stanju već stanju uma. Analogno pristupu „prirodno s prirodnim" pažljivo sam birala materijale, uglavnom svilu i vunu, koju sam koristila u različitim teksturama i obradama."

Na Fashion.hr u Zadru u mjesecu srpnju 2009. sudjelovat će novih 10 stvarnih žena koje će biti odabrane na natječaju «Postani Dove pro∙age model na Fashion.hr-u» u travnju 2009. godine.
Objavljeno: 23.01.2009. u 21:10

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p