HRVATSKA MODA

Otvoren ELFS dućan u srcu Frankfurta

Modni dvojac krenuo u osvajanje svjetskih tržišta

Dizajnerski dvojac Aleksandar Šekuljica i Ivan Tandarić, poznatiji po imenu ELFS u petak su u Frankfurtu na Majni otvorili svoj prvi ekskluzivni dućan. U jednoj od najdužih frankfurtskih ulica Berger str. broj 61 novi je dom ELFS dućana. 

Dućan ELFS a u srcu je Frankfurta u ulici koja je dom brojnim dućanima, restoranima, barovima, terasama za uživanje i zato poznata kao omiljena destinacija svih onih koji žele uživati u shoppingu , hrani i šetnji. "Veselje, ponos i sreća, najbolje opisuju kako se danas osjećamo", kaže nam Aleksandar Šekuljica, koji je uz Ivana Tandarića osnivač i dizajner jednog od najpoznatijih hrvatskih modnih brendova ELFS.

Prostor u ulici Berger osvojio je dečke na prvu. "Ulica je super, šarena je i vesela, pravo mjesto za naš dućan.To je jedna od najdužih ulica u Frankfurtu i poznata kao mjesto za ispijanje kave , šetnju i shopping.Kao stvorena za Elfs cure i dečke" kaže Šekuljica. Moda by ELFS obraća se mladima koji žele izgledati lijepo, a ne podređuju se potpuno trendu. Njihova odjeća namijenjena je tome da zaživi na gradskim ulicama, klubovima, svadbama. Tako su i na otvaranju dućana okupilo brojno šaroliko društvo.

Interijer dućana, koji je kod posjetitelja izazivao oduševljenje, uredili su sami u prepoznatljivom ELFS stilu. Dućan je gotovo jednak interijerima u njihovim dućanima u Hrvatskoj. Prozračan, cool i poticajan za shopping. Industrijski dizajn i bijela boja vladaju interijerom kako bi do izražaja došli lijepi i veseli modeli ELFS kolekcija.

U prostoru od 100-tinjak četvornih metara nalaze se izložbeni dijelovi po tematskim cjelinama: ELFS modni dodaci, svečane haljine, casual outfit, ELFS tenisice. Na svakom koraku možemo naići na ELFS logotip, čijim su isticanjem i upečatljivim veselim koloritom dizajneri najbolje opisali svoj modni izričaj. "Bitno nam je da svatko iz dućana izađe sretan i zadovoljan", kažu. "U opisu našeg zanimanja nije samo kreativnost u likovnom i tehničkom dijelu već i odgovornost za brand, komercijalan pristup poslovanju i ekonomska isplativost istog. Dobar dizajner je onaj koji uspijeva dobro živjeti od svog dizajna. Ponuda branda treba odgovarati potrebama tržišta", kažu Tandarić i Šekuljica. Vjerujemo u ovu lijepu priču o uspjehu koja dolazi iz Hrvatske i dečkima želimo puno uspjeha i zadovoljnih klijenata.

Foto: Danijel Galić

Objavljeno: 22.11.2016. u 09:44

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p