HRVATSKA MODA

Saznajte sve o hrvatskom brendu čije torbe obožavaju fashionistice!

Intervju: Piccola Creations

Rad kreativne Doriane Miletić koja se krije iza brenda Piccola Creations pratim već dugi niz godina. Sjećam se njezinog početka i entuzijazma s kojim je krenula u razvoj Piccole i moram priznati da sam već tad znala kako će iz malog brenda napraviti nešto veliko i nešto o čemu priča cijela Hrvatska. Malo po malo, Doriana je u svoju ponudu ubacivala sve veći broj kvalitetnih i bezvremenskih proizvoda koji su oduševljavali brojne hrvatske trendseterice, a vrhunac je doživjela svojim posljednjim hitom - kožnom pismo torbom koju krasi veliko personalizirano slovo. Odlučila sam da je vrijeme da svi saznamo tko se zapravo krije iza ovog kvalitetnog hrvatskog brenda, kako je sve krenulo i što nam sve pripremaju za sezonu pred nama…


Piccola Creations modni dodaci već godinama osvajaju brojne Hrvatice svojim neodoljivim modelima. Pa tko se krije iza ovog trendi brenda?

S obzirom na to da je riječ o personalizaciji i custom-made modnim dodacima, nemoguće je sve svesti na jednu osobu. Piccola Creations su zapravo svi naši klijenti koji su s nama u interakciji, Piccola team koji odrađuje posao i ja koja sve to objedinjujem i usmjeravam. Tako da eto, kad pričamo o brendu, pričamo o više osoba, i jednom vodstvu, bilo kreativnom, bilo poslovnom.
 
Krenula si zapravo s ljetnim modnim dodacima ako se ne varam? Torbice od prirodnih materijala u trendi modelima s personaliziranim inicijalima i pomponima bile su prvi proizvod koji je izašao iz Piccola Creations radionice… Pretpostavljam da je žene oduševila mogućnost personalizacije i da si tu u startu dobila vjerne klijentice koja sada kupuju svaki proizvod koji plasiraš? Kako je bilo u početku? Koliko vremena je trebalo da se probiješ na scenu i postaneš dio nje?

S Piccolom je sve krenulo spontano i neplanski, krenula sam s personalizacijom cekera za sebe i prijateljice. Otvorila sam profil na Instagramu gdje sam objavila prvu fotografiju i ‘ludilo’ je odmah krenulo, najprije lokalno, pa u Hrvatskoj, a potom i u regiji. Kako se interes širio, tako je ta aktivnost postala posao, Piccola je postala prepoznatljiva. Potom smo otvorili Instagram shop, kupci su postali vjerni, prate nas iz sezonu u sezonu, i danas je to ozbiljan posao, webshop, team… Nekako sam intuitivno bila vođena i pokazalo se da je to dobar put. Personalizacija je trend koji sve više uzima maha u različitim segmentima modne industrije. Danas sve velike modne kuće nude uslugu personalizacije na jednom djelu asortimana. Kod nas je to glavni poslovni model. 



U međuvremenu si u ponudu ubacila elegantne zimske modne dodatke koji također dolaze personalizirani, a novitet koji je ovih dana zaludio cijelu scenu su nove pismo torbe koje krase velika slova. Mislim da nema žene koja nije poludjela za njom. Odakle ideja?

Tako je, na razvoju ovoga proizvoda radimo već godinu i pol dana. Nije bilo jednostavno! Naći kvalitetne materijale, dobrog majstora i sve to upakirati i napraviti gotov proizvod. Jako puno energije je utrošeno, ali, trud se isplatio i presretni smo. Inspiraciju pronalazim svuda oko sebe i pokušala sam osjetiti što kupci trebaju. Ovo je idealni model torbe za svaku prigodu i za svako godišnje doba.



U kojim sve bojama dolazi nova pismo torba?

Boje za ljeto su življe i svjetlije kao što su fuksija, baby roza, beige, zelena, baby plava. Dok za zimu pripremamo malo zagasitije boje. Stay tuned, bit će fora!

Koliko vremena ti obično ode od ideje do realizacije novog modela? Gdje se on izrađuje i koliko si uključena u sam proces?

Najdulji je zapravo proces razvoja proizvoda, ali kad se proizvod plasira, to vise sliči serijskoj proizvodnji (u smislu da su standardi definirani, procesi usklađeni i da se zna tko što radi!) ali kako se svaki proizvod prilagođava pojedinačnom kupcu i dalje proizvodnja traje 10, a ponekad i 15 radnih dana. Pa je tako npr. razvoj našeg Monogram Pouch-a je trajao oko 18 mjeseci. To je torba koju dizajniramo, konstruiramo i izrađujemo od trajnih materijala (koža). Od kad je proizvod plasiran, izrada traje 10-ak radnih dana. Prije slanja, svaki Pouch prođe kroz moje ruke nekoliko puta i svakom detalju pridajemo pažnju. Obično je to proces kod razvoja i izrade svih naših artikala.



Svi proizvodi koje imaš u ponudi su jako trendi. Pratiš li trendove i koliko su ti oni bitni?
 
Osobno nisam nikad pratila trendove. Uvijek sam imala poseban štih za odijevanje i stil života. Sjećam se još od srednjoškolskih dana, trebalo mi je da se spremim 5 minuta, a uvijek je to izgledalo ležerno, jednostavno i dovoljno da to svi primijete.

Marketing radiš isključivo putem Instagrama na kojem imaš preko 14000 pratitelja. Smatraš li da je Instagram trenutno najbitniji alat za promociju i koliko je tebi pomogao u razvijanju brenda?

Instagram je bio prvi kanal, prva platforma na kojoj smo se oglasili, međutim, sada  koristimo i druge kanale i distribucije i promocije. Sada imamo i Facebook i Instagram shop, te web-trgovinu. Koristimo i googleAds ali i ‘konvencionalni’ marketing. Jako volim digitalni marketing, analitika koju imamo u pozadini olakšava donošenje odluka i sve je user-friendly. Ali, postoje i zanimljivi i manje zanimljivi dijelovi tog posla. Mene npr. jako veseli stvarati vizuale, usklađivati proizvod i boje i sve to prikazati u nekom lijepom kontekstu, sve je to jako bitno za dobru i kvalitetnu sliku proizvoda na koji kupac obraća pažnju. 



Suradnje s influencericama? Radiš li ih i kako odlučuješ s kime ćeš surađivati? Jesu li ti bitniji brojevi ili nečiji stil i izgled cijelog feeda?

Sami biramo s kim ćemo raditi. Svaki dan dobijemo po nekoliko upita za suradnju, no, na žalost, ne možemo toliko suradnji ostvariti. Nisu nam bitni brojevi, jako nam je bitna osoba i njen stil, te feed. Prilikom suradnje nam je bitno da se dogovor poštuje i da jedna i druga strana budu zadovoljne. Nije to baš jednostavno - ‘samo’ napraviti proizvod i poslati ga. Vodimo se time da taj proizvod opisuje osobu, da ga voli i nosi. Iskreno, od mnogih influencerica nismo ni dobili konverzije, koliko smo dobili sami svojim trudom i zalaganjem.



Da možeš izabrati jednu osobu da nosi tvoj novi model torbice tko bi ona bila i zašto?

Da je još s nama, to bi bila princeza Diana. Modna ikona i inspiracija! Iskreno, moja mama i ona su jako slične i ona mi je bila jedna od dražih osoba u svijetu slavnih. Bez Instagrama, fillera i filtera je znala pokazati stil i ljepotu.

Tko su ti uzori u modnom svijetu? Koje dizajnere i brendove posebno cijeniš i čijem radi poštuješ?

Jako volim Yves Saint Laurenta. Njegovu povijest, stvaranje i kultni ‘le smoking suit’ . Volim mlade i poduzetne ljude, a to je bio od samih početaka Yves. Uvijek je govorio da je najljepši make-up žene strast.

Što misliš o našoj sceni? Imaš li tu favorite? 

Ima puno mladih osoba s potencijalom. Drago mi je zbog toga! No, nažalost Hrvatska je mala zemlja i pre malo tržište za neke ideje i teško se tu podržava nešto drugačije. Ovdje, na žalost, prolazi komercijala. Međutim, treba se truditi i raditi. Možeš lijepo živjeti od ovog i ostati u Hrvatskoj, ali ideja o razvoju posla mora izlaziti iz okvira ovog prostora, jedino tako se da.

Tko je idealna Piccola Creations žena? Tko su tvoje klijentice?

Jednostavne cure. Opuštene. Prirodne. Koje se osjećaju dobro u svojoj koži. Smatram da se u svakoj prilici vode s onim ‘manje je više’.

Gdje možemo kupiti Piccola Creations proizvode? Jesu li dostupni u nekim dućanima u Hrvatskoj ili samo online preko Instagrama?

Proizvodi su dostupni putem našeg web shopa www.piccolacreations.com. Trenutno smo prisutni u par concept dućana u Hrvatskoj - od Visa i Korčule, pa do Zagreba. Uskoro postajemo i dio concept store-a u Dubaiju.. 



Što sljedeće planiraš izbaciti? Koji su planovi za budućnost? Pretpostavljam da sad kreće ludnica oko ljetnih modela?

Imamo puno ideja, neke su još koncept, prisutne samo u glavi, dok su druge u završnoj fazi realizacije. Sigurna sam da ćemo oduševiti kupce kao i dosad. Ludnica je, još su tu dva nova proizvoda, a dolazi i treći i eto, imamo pune ruke posla.

Objavljeno: 29.05.2019. u 10:30

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p