HRVATSKA MODA

Saznajte sve o rovinjskom concept storeu kojeg obožavaju turisti!

Intervju: SALT Clothing

Naglasak na održivoj modi i promocija manje poznatih, a brutalno kvalitetnih brendova neki su od razloga zašto sam željela saznati sve detalje od SALT concept dućanu koji se već četiri godine nalazi u samom srcu našeg prekrasnog Rovinja. Pratim ih već dugo na Instagramu, sviđa mi se izbor brendova i način na koji ih promoviraju pa sam odlučila porazgovarati s vlasnicima, Lucom i Chiarom. Što su mi sve otkrili u razgovoru, saznajte u nastavku…

Možete li se najprije predstaviti našoj publici? Što je SALT CLOTHING? Samo dućan ili i mali modni brend?

Pozdrav! Mi smo Luca Franchini i Chiara Fumagalli iz Milana. Dolazimo iz skroz različitih svjetova, Luca iz modne industrije, a Chiara iz područja biologije. SALT je naš concept dućan, a SALT CLOTHING naš brend za čiji je dizajn zaslužan Luca. Brend je fokusiran na vrhunsku kvalitetu i bezvremensku klasiku za muškarce i žene.

Kako to da ste otvorili dućan baš u Rovinju? Koji je bio glavni razlog ovog poslovnog pothvata?

Rovinj smo otkrili prije petnaest godina i instinktno se zaljubili u njega. Vraćali smo se kao turisti u više navrata, a jednog sunčanog vikenda u rujnu 2014. nastala je ideja da se ovdje preselimo i pokrenemo biznis. Kroz godine koje smo provodili u Rovinju pratili smo razvoj turizma i zamijetili da grad nema velik broj dućana koji nude visokokvalitetnu i luksuznu modu. Znali smo da bi bez problema mogli živjeti u malom gradiću uz more, koji nije daleko od Italije. Trebalo nam je samo osam mjeseci da od ideje realiziramo SALT! U svibnju 2015., otvorili smo dućan u samom srcu Rovinja.



Što vam se najviše svidjelo u Rovinju?

Život bez automobila, kulturna baština, Istra općenito i njezini odlični restorani, hoteli… Priroda koja nas okružuje i potiče da što više vremena provodimo vani. Ovdje bicikliramo, planinarimo i plivamo cijele godine! Za nas je Rovinj najljepši u vrijeme kada nije sezona.

SALT ste otvorili 2015. godine... Kakve su bile reakcije i koliko ste narasli u ovih par godina?

Reakcije su bile jako pozitivne i iznenađujuće. Za ovakav luksuzni concept store treba vremena da bude prihvaćen jer smo odlučili da u njega nećemo trpati neke razvikane talijanske brendove i trendove, već ćemo fokus staviti na kvalitetu i tradiciju. Svojim klijentima nudimo posebne komade koje ne mogu pronaći bilo gdje. Prije tri godine otvorili smo i pop up dućan u poznatom hotelu Mulini. Naš concept dućan, ali i ranije spomenuti pop up je dizajnirao i opremio Studio Albori od odbačenih materijala. Posljednje novosti koje imamo su iz ove godine - SALT je premješten u veći prostor i konačno ima i lijep izlog o kojem smo dugo maštali.



U ponudi dućana imate odlične brendove. Koja je priča iza njih? Kako ih birate?

Svaki brend i zapravo svaki artikl koji se nalazi u SALT biramo sami. Dio brendova imamo zahvaljujući Luci i njegovom iskustvu u modnoj industriji, a dio smo otkrili zajedno i izabrali zato što nam se obojici sviđa. Volimo brendove koji imaju dobru priču, jak identitet i umjetničku crtu - poput Laure Urbinati, talijanskog brenda kupaćih kostima koji na sceni postoji već trideset godina ili Cire Trudon, francuskog brenda svijeća koji je nastao davne 1643. Ove godine Luca je proširio ponudu muškim brendom Fortela, koji je fokusiran na japanske tekstile i vintage tkanine, a Chiara je konačno dovela ERES - vodeći brend kupaćih kostima.

A koja je priča iza SALT Clothing brenda? Koja je nit vodilja?

Naš brend je inspiriran Mediteranom, kvalitetom i bezvremenskim stilom. Kreacije koje mogu nositi svi, neovisno o godinama i stilu, često su unisex. SALT košulje mogu biti totalno klasične, a opet na ženi mogu izgledati jako ženstveno. Luca često inspiraciju vuče iz vojničkih odora, jer su tako besprijekorno sašivene i napravljene da traju. Veliki fokus stavljamo na održivu modu i na proizvodnju, a volimo i suradnje s umjetnicima poput one gdje smo se inspirirali Punta Corrence park šumom i napravili print na jakne. Tu su i klasični krojevi pamučnih i lanenih tunika koje naši klijenti obožavaju. Volimo ih vidjeti kako se vraćaju u Rovinj i kako i dalje nose te tunike.



Pratite li našu modnu scenu? Imate li možda u planu u svoj dućan dovesti i neka naša imena?

Oboje smo ludi za Kobali šeširima i uvijek kad nas put odvede do Zagreba zavirimo u dućan. Kada je riječ o dizajnerima, divimo se Matiji Vuici čiju smo reviju imali prilike gledati u hotelu Monte Mulini. Volimo i koncept brenda i estetiku Farrah Floyd. Zapravo nas jako veseli otkrivati nova imena. S obzirom na to da smo trenutno najviše fokusirani na ljetne linije s naglaskom na kupaće kostime, nemamo hrvatske brendove u svojoj ponudi - no rado ćemo razmotriti svaku dobru ponudu i savjet!



Hoće li u SALT dolaziti još neka zanimljiva imena? I da možete u svom concept dućanu imati bilo koji brend, za koga biste se odlučili i zašto?

Ove godine smo uspjeli dovesti Fortelu i Eres pa smo jako zadovoljni ovim uspjehom! No, ako možemo maštati prvo ime bi bez puno razmišljanja bio ASPESI. Jako volimo estetiku i taj miks japanskog brenda koji je inspiriran vintage američkom, sportskom modom iz razdoblja četrdesetih i pedesetih. ASPESI je odličan primjer kvalitetnog brenda koji izrađuje odjeću koja se može nositi više generacija…



Pitanje za kraj - kako izgleda idealna SALT djevojka?

Savršena SALT djevojka je uvijek besprijekorno chic, neovisno što nosi. Puna je samopouzdanja i drži se dobrog pravila - manje je više! Ona je ogledni primjer žene koja mrzi brzu modu.

Objavljeno: 24.05.2019. u 00:00
Tagovi: Rovinj

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p