Jedan od najpoznatijih domaćih dizajnera nakita ponovno je u žiži događanja. Nova kolekcija nakita, koja inspiraciju vuče iz fascinantnog doba Charlestone-a, pronašla je svoj put do dobro poznatih lica estrade. Kako Nenad Sovilj gleda na svoju novu kolekciju te brendiranje vlastita imena, pročitajte u našem ovotjednom intervjuu...
Nedavno ste predstavili novu kolekciju, kao i web shop na kojem Vaše klijentice mogu pogledati novosti u Vašem dizajnu. Kakav je interes tržišta za dobro promišljenim dizajnerskim nakitom danas? Isplati li se producirati nove kolekcije svakih pola godine?
Da, nedavno je predstavljena nova kolekcija s emajlom, a netom prije i novi internet site. Na stranici je i link koji vodi na webshop Nicolas concept store u sklopu kojeg je i moj nakit. Nakitom se bavim već više od 6 godina, a broj moje klijentele konstatno se povećava. Moj posao je da im omogućim izbor i u materijalima i u formi. Osim toga, svaka nova kolekcija je meni osobno dodatna motivacija i inspiracija za daljnji rad.

Autor vizuala Vaše nove kolekcije jest cijenjeni Mladen Šarić. Koliko je za jedan brend bitna suradnja s poznatim fotografskim imenima?
S Mladenom surađujem od samog početka i on je autor svih fotografija nakita Sovilj. Smatram da je u ovom poslu izrazito bitno okupiti kvalitetan tim ljudi te u iste imati povjerenja. Moj posao je dizajn nakita, a ostalo poput fotografije, vizualnog identiteta, prodaje i PR-a, prepuštam kvalitetnim pojedincima. Sretan sam i ponosan što je dio mog tima i grafički dizajner Marko Koržinek iz Koržinekdizajn studija koji je upravo za vizualni identitet Sovilj nakita prije dva tjedna u Berlinu osvojio RED DOT AWARD kao najprestižniju nagradu na području dizajna.

Poznati ste po tome da za svaku kolekciju odaberete određeni motiv koji vas inspirira. Vidimo da su novi komadi u duhu Charlestone-a. Zašto? Privlači li Vas to razdoblje ranih dekada 20.st?
Poznavatelji mog rada znaju da je moja vječna inspiracija art deco kao razdoblje koje je estetski obilježilo dvadesete i tridesete godine 20-og stoljeća. Nova kolekcija nakita po imenu Charleston inspiraciju crpi sa plesnih podija Broadwaya 20tih godina 20.stoljeća, te u lepršavim večernjim haljinama tadašnje mode u kojima su često bile ušivene resice. Pretpostavljam da su sjaj i glamur nove kolekcije moja podsvjesna reakcija na danas opet aktualiziranu krizu koja je vladala i tada.
Život je u dvadesetima bio ispunjen intenzivnim druženjima, plesom i glazbom. Tada, unatoč krizi, društveni život nije trpio nego je dapače doživljavao svoje vrhunce. Opsjednut sam s tim razdobljem i to se može vidjeti u cjelokupnom mom radu.
Novu su kolekciju predstavile Jelena Rozga na odličnoj naslovnici StoryBooka i Severina na nedavno održanom Dove Fashion.hr-u. Volite li surađivati s poznatim damama na domaćoj sceni? Plasirate li tako Vaše dizajnerske komade na šire tržište?
Nikada mi to nije bio cilj. Ne bih to nazvao suradnjom, jednostavno se poklopilo da im se svidio moj rad, počele su ga kupovati i nositi u javnosti, a samim time i promovirati jer su javne ličnosti. Naravno da sam im zahvalan jer ih prije svega poštujem kao najbolje u svom poslu.

Jelenu ne poznajem baš dobro ali mi je slatka i simpatična. Severinu obožavam! Predivna je u svakom pogledu. Ona je moja prva mušterija i vjerno se pratimo već 6 godina.
Marko Banjavčić
Photo: Mladen Šarić, StoryBook, pixsell
Objavljeno: 28.10.2011. u 11:15