HRVATSKA MODA

Sneak peek nove Klisab kampanje

Ekskluzivno pogledajte kako će izgledati nova Klisab kampanja
sneak peek Klisab kampanje 
Modni dvojac Klisab, iza kojeg stoje mladi dizajneri Marko Šabarić i Tomislav Kliškinić, nedavno su predstavili lookbook za novu kolekciju Raze to raise, a priču hvaljene kolekcije dizajneri zaokružuju modnom kampanjom. Ekskluzivno donosimo sneak peak koji najavljuje još jednu odličnu modnu priču ovog mladog brenda. 

„Kampanjom smo zaokružili priču o ovoj kolekciji i vjerno prikazali onu stranu priče kakvu mi, kao njezini autori, vidimo od početka. Dok su lookbook i revijalni dio više komercijalni, u kampanji smo si mogli dopustiti artistički izričaj i dočarati sam izvor inspiracije iz kojeg je sve krenulo te viziju koju smo imali dok nijedan komad nije bio izrađen i zbog koje smo vjerovali u njezin uspjeh od samog početka“, objašnjavaju Marko i Tomislav.

sneak peek Klisab kampanje
 
sneak peek Klisab kampanje 
sneak peek Klisab kampanje
U nastavku dizajneri ističu kako su i samom kampanjom htjeli istaknuti stilski odmak od dosadašnje rada. Osim već predstavljenih noviteta na samoj modnoj pisti i u lookbooku, Klisab u novoj kampanji najavljuju i posve nove komade koje su radili posebno za kampanju.

„Prvi smo puta radili s više od dva modela - ovoga puta čak pet modela iz agencije Talia Model sudjelovalo je u kampanji, a s nekima od njih smo tijekom ove kapanje surađivali prvi put, što je dodatno začinilo fotografije i unijelo pravo osvježenje u radu na kampanji.“
 
sneak peek Klisab kampanje 
sneak peek Klisab kampanje 
sneak peek Klisab kampanje
Dizajneri i u novoj kampanji nastavljaju uspješnu suradnju s fotografkinjom Petrom Mršom koja je unijela svoju osobnost i izričaj, za razliku od lookbooka gdje je sve trebalo biti odrađeno po zacrtanim standardima.

„S Petrom smo uspjeli razviti zaista kvalitetan partnerski odnos u kojem sada već obje strane osjete i znaju što ona druga treba i traži. Naša suradnja prerasla je onu razinu u kojoj se zadaci gledaju samo kao odrađivanje posla te zaista možemo reći kako se svakom suradnjom sve više isprepliću obostrane umjetničke ekspresije te kao produkt nastaje svježa zajednička sinergija kojom stvaramo nove priče.“
 
sneak peek Klisab kampanje 
sneak peek Klisab kampanje 
sneak peek Klisab kampanje 
sneak peek Klisab kampanje 
sneak peek Klisab kampanje
Kampanja je snimana u Francuskom paviljonu koji se svojim impresivnim prostorom izvrsno uklopio u cjelokupnu priču, a na snimanju je sudjelovalo desetak ljudi. Unatoč stisci s vremenom i velikim brojem modela koji su sudjelovali na snimanju, dobre atmosfere nije nedostajalo.

„Na svakom snimanju s Petrom najzanimljivije su nam njezine umjetničke metode i tehnike kojima motivira modele kako bi postigla kod njih emociju koju želi prenijeti na fotografiju. Tako je ovoga puta u jednom trenutku pustila navijačku pjesmu i odjednom smo oko sebe zatekli pet modela koji su u istom trenutku glasno pjevali, navijali i skakali i bilo je vrlo smiješno vidjeti ih kako se u trenu oka transformiraju u vatrene navijače. No osim dobrog smijeha, taj potez nam je donio i odlične fotke, tako da zaista možemo reći da smo u svemu uspjeli spojiti ugodno s korisnim“, objašanjavaju za kraj Marko i Tomislav koji najavljuju lansiranje nove kampanje početkom idućeg tjedna.

sneak peek Klisab kampanje
 
Tomislav Klišinikć i Marko Šabarić 
sneak peek Klisab kampanje 
sneak peek Klisab kampanje
Mija Dropuljić
Foto: Aleksandar Selak
Objavljeno: 17.06.2016. u 16:02
Tagovi: KLISAB

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p