HRVATSKA MODA

Tko se krije iza najpopularnijih hrvatskih kupaćih kostima?

Intervju: Frou Frou

Ovo ljeto teško da su vam promakli genijalni šljašteći kupaći kostimi s hrvatskim potpisom koji su osvojili Instagram scenu. Ako pratite naše influencerice Doru Predojević, Jelenu Marinović i Dariju Matić mogli ste zamijetiti prekrasne Frou Frou jednodijelne kupaće kostime i zavodljive bikini modele u zlatnoj i ljubičastoj boji. Ovi modeli rasprodali su se u kratkom roku i postali vruća roba koju svi žele pa sam odlučila iz prve ruke saznati tko se krije iza ovog popularnog brenda čiji su modeli obilježili ljeto 2019. Popričala sam s vlasnicom brenda Simonom koja mi je otkrila sve detalje o Frou Frou brendu, dotakle smo se mode i Instagrama, a i saznala sam da nam sprema nešto genijalno za jesen! Naš mali donosim u nastavku…


Bez puno razmišljanja vas mogu prozvati brendom koji je ovog ljeta zapalio našu modnu publiku svojim kupaćim kostimima koji su postali veliki hit na Instagramu! Kako ste u tome uspjeli?

Izbor svjetlucavih bikinija za ovu sezonu bio je zaista pun pogodak, toliko da smo gotovo rasprodani. Djevojke su zaluđene tim svjetlucavim wow efektom na suncu. Naše su kolekcije posebne i po tome što su limitiranog broja i modela, te svaka vlasnica Frou Frou bikinija zna da je među malobrojnima koje ga posjeduju i da takvih više neće biti jer nikada ne ponavljamo modele i kolekcije.

Tko se zapravo krije iza brenda? Odakle ideja za pokretanjem i jesu li kupaći kostimi od samog početka bili u vašem glavnom fokusu?

Iza brenda se krije Simona Augustić. Frou Frou je nastao kao rezultat moje ljubavi prema badićima i općenito prema ljetu, moru i godišnjem odmoru... i velikoj želji da radim posao koji volim, da konstantno nešto stvaram. Počela sam s ovime iz hobija, no ubrzo sam vidjela da moj hobi ima veliki potencijal da se razvije u ozbiljniji posao, posebice zbog slabe ponude hrvatskih proizvođača kupaćih kostima. Trebalo mi je samo hrabrosti da se odvažim i otvorim obrt. Kupaći kostimi su mi od početka bili u glavnom fokusu, uvijek će i biti. San mi je otvoriti dućan u Zagrebu s cjelokupnom beachwear ponudom.

Naglasak ovogodišnjih proizvoda stavili ste na odlične šljašteće materijale, dok su krojevi bezvremenska klasika koja laska svima. Čini mi se kako ste upravo tom kombinacijom došli do formule uspjeha… Kako ste se odlučili za krojeve, boje i na kraju krajeva materijal koji obožavaju Hrvatice?

Svi koji me poznaju znaju koliko mrzim šljokice (smijeh) No, ovaj svjetlucavi materijal me potpuno zaludio kada sam ga vidjela u najavama za swimwear 2019. da sam cijelu kolekciju posvetila samo lurexu i približila svjetske trendove i Hrvaticama divnim krojevima i modelima. Odlučila sam se za dva modela gaćica i dva modela topića koji se međusobno mogu kombinirati. Brazilke za odvažne, a gaćice visokog struka za ziherašice. Odabrala sam dvije boje lurexa za bikinije, zlatnu i ljubičastu, koje jednako dobro pristaju plavušama i crnkama, svijetloj i tamnoj puti... Kod jednodijelnih kupaćih kostima poigrala sam se s bojama-tirkiznom, električno plavom, brončanom, ti su planuli brzinom munje. Jednodijelni model s cvjetnim aplikacijama sam rezervirala za izbor World Top Model Croatia koji će se održati u rujnu. Ponosna sam što će finalistice izbora nositi moje kostime.

Gdje se izrađuju vaši kupaći kostimi? Jesu li 100 % hrvatski proizvod ili imate proizvodnju negdje vani?

Naši bikiniji se izrađuju u Hrvatskoj, te su u potpunosti hrvatski proizvod. Jedino materijale nabavljam u Italiji.

Većina klijentica za vas je saznala zahvaljujući Instagramu ako se ne varam? Smatrate li da je on trenutno glavni alat za marketing i koliko pažnje mu posvećujete?

Pošto je moja ciljna skupina mlađa, smatram da mi je Instagram (uz Facebook) najvažniji alat za marketing. Putem Instagrama možemo podići svijest o brendu, izgraditi veću zajednicu, doći do potencijalnih kupaca, većeg broja posjetitelja na web stranici i slično. Budući da sam i majka dvogodišnje curice, Instagramu posvećujem onoliko pažnje koliko mi omogućuju majčinske obaveze.

Primijetila sam da ste ostvarili i nekoliko suradnji s našim influencericama. Kako ih birate i kako ste zadovoljni rezultatima? Svi pričaju u posljednje vrijeme o ovakvim suradnjama, no nikad nismo čuli iz prve ruke koliko su one efektne i koliko su klijenti zadovoljni njima…

Mislim da je danas jako bitna uloga influencera u promociji brenda ili proizvoda. Influenceri imaju moć skrenuti pažnju na određeni brend i najbolje ga prezentirati. Također bitan je sam odabir influencera jer time stvarate i privlačite ciljnu skupinu. Ove godine sam suradnju ostvarila s Dariom Matić, Dorom Predojević i Jelenom Marinović. Osim što su jedna posebnija od druge, volim njihov stil i publika ih voli. Ako pogodite pravu influencericu, takve suradnje su jako efektne, pogotovo za male brendove koji ne mogu izdvojiti puno novaca na marketing. Uz influencerice, mislim da su mi još i važnije sve one fotke koje dobivam od zadovoljnih klijentica #froufrougirls.

Pratite li našu modnu scenu? Koje dizajnere volite i čiji rad cijenite?

Od glave do pete bih se obukla u Mateyaneira komade, obožavam njihov stil. Volim i bezvremenski elegantnu A'Marie, Pavlinove haljine, jednu i jedinu Matiju Vujicu...

A, svjetska modna scena? Imate li ovdje favorite?

Jako volim eleganciju Alberte Ferretti. Pratim i mlade talijanske brendove poput The Attico, Vivetta...Voljela bih imati neki njihov komad u ormaru.

Koji biste savjet dali mladim kreativcima koji imaju dobre ideje, no nisu sigurni kako krenuti u realizaciju i proboj na tržište?

Ako imate dobru ideju i vjerujete u nju, samo naprijed! Samostalno poduzetništvo zahtjeva veliku odgovornost i puno truda jer uspjeh ne dolazi preko noći. Ali, donosi i veliko zadovoljstvo jer stvaraš nešto svoje, radiš ono što zaista voliš, što te ispunjava, sam organiziraš svoje vrijeme, radiš pogreške i onda iz njih učiš, to je iskustvo koje se ne može naučiti iz knjiga.

Dobila sam informaciju da širite asortiman na nešto zbilja sjajno! Možete li našim čitateljicama otkriti neke detalje o novom proizvodu?

Tako je! Pošto smo malo tržište ne znam koliko bi išla zimska limitirana kolekcija badića za one koje zimi putuju u toplije krajeve, a pošto sam velika zaljubljenica u boho stil uskoro izbacujem jesensku kolekciju boho hlača. Oduševit ćete se, sigurna sam. Jako sam uzbuđena zbog toga.

Gdje se mogu kupiti vaši proizvodi? Imate li u planu širenje van Hrvatske?

Naši proizvodi se mogu kupiti na našem web shopu froufrou.hr te u Dubrovniku (Perpera shop). Idem korak po korak, iduće godine bih htjela ostvariti suradnju s nekoliko concept dućana u Hrvatskoj, otvoriti vlastiti dućan, a u bliskoj budućnosti naravno da bih se voljela proširiti i na inozemno tržište.

Koji su planovi za 2020.? Razmišljate li već o novim modelima za iduće ljeto?

Razmišljam na veliko o modelima za iduće ljeto. Posebno razmišljam o modelu velikih košarica koje naše cure traže jer je za njih ponuda jako siromašna.

Objavljeno: 16.08.2019. u 09:12

VIDEO

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p