HRVATSKA MODA

U Zagrebu je otvoreno novo mjesto u kojem će uživati svi ljubitelji mode i umjetnosti!

Intervju: Ali Mirza Mulabegović

Period u kojem se nalazimo sve nas je postavio u situaciju kojoj se nismo nadali, ali budući da svaku prepreku uvijek valja sagledati s različitih perspektiva, možda je upravo sada trenutak za razvijanje i realizaciju davno osmišljenih ideja. Takvim razmišljanjem poveo se i Ali Mirza Mulabegović, kreativac koji stoji iza koncepta Zagreb Social Club i svojim drugačijim te nadasve autentičnim pristupom modu, kulturu i umjetnost nastoji spojiti u unificiranu priču s naglaskom na međusobno podržavanje i pomaganje te u konačnici formiranje velike kreativne urbane zajednice. Na adresi Smičiklasova 22 sad se i službeno smjestio Zagreb Social Club čija su vrata otvorena baš svima, a osim odličnih odjevnih komada, s Mirzom smo porazgovarali o svemu što nas očekuje u skoroj budućnosti i moramo priznati da jedva čekamo!

Slobodna sam zaključiti da je Zagreb Social Club osim samog brenda odjeće i svojevrsni pokret tj. koncept umjetničkih izražaja, pa ponovi nam ukratko o čemu je točno riječ?

Zagreb Social Club kreće od ideje da streetwear bez kulture tj zajednice je samo moda te zato mi imamo svojevrsna tri stupa kao temelj branda. Prvi stup je moda, drugi stup je kultura u sklopu kojeg organiziram izložbe, zabavna događanja i sl. te treći stup, a to je zajednica gdje pokušavamo sudjelovati, ali i organizirati humanitarne akcije.


Odakle uopće ideja za pokretanjem Zagreb Social Cluba? Je li to nešto o čemu si dugo razmišljao ili se sve dogodilo spontano?

Kada sam pokrenuo prvi modni brand younghearts 2012 godine krenuo sam s idejom koja se danas realizirala kao Zagreb Social Club. U proljeće 2017 godine sam napravio prvi T-Shirt koji je nosio etiketu Zagreb Social Club, ali tek u proljeće 2019 je izašao prvi kompletni drop s novim vizualnim identitetom i tad me je krenula kopkati ideja da se napravi jedan kreativni prostor gdje možemo raditi i druge aktivnosti osim same prodaje kolekcije.

Kakve su zasad reakcije na cijelu priču i viziju, odnosno je li publika 'shvatila' što je ono nešto što želiš pokrenuti ovim konceptom?


Iz prva mnogima je ideja bila apstraktna, ali kada su vidjeli prostor, način na koji je uređen bilo im je sve jasnije i skepsa se pretvorila u vokalnu podršku.


Fokusiramo li modu, dosad je postojalo nekoliko adresa na kojima se mogla nabaviti ZSC odjeća, no uskoro otvaraš i svoj prvi dućan? Koju priču on krije? Reci nam nešto više o sinergiji trgovine, ali i svojevrsnog izložbenog prostora za mlade umjetnike?

Izbjegavam izraz dućan, više preferiram da to nazovem kreativnim prostorom. Klasične trgovine su pred izumiranjem, današnji kupci žele doći po neko novo iskustvo, naučiti nešto novo, upoznati nove ljude, biti dio neke priče zato je i naš prostor koncipiran tako da ljudi mogu doći, družiti se, stvarati, a onda ako vide nešto što im je zanimljivo mogu naručiti i kasnije online.


Što nas zapravo sve očekuje u kreativnom prostoru Zagreb Social Cluba?

Očekuje Vas prva serija izložbi koje organiziramo u suradnji s BECK’S pivom, izložbi gdje ćemo predstaviti rad mladih umjetnika, ali isto tako ti umjetnici će doraditi u svom stilu naše prepoznatljive maskirne jakne koje će ići na aukciju, a sam umjetnik bira hoće li sredstva s aukcije ići za njegov budući projekt, hoće li biti donacija nekoj humanitarnoj akciji ili nekome slabijeg imovinskog statusa. U suradnji s likovnjacima iz OMART Radionica organizirat ćemo kreativne radionice za male i velika, a u planu su nam i radionice samo za velike, a pod to mislim na koktel radionice.



Je li te korona kriza potaknula da požuriš otvaranje prostora i misliš li da je trenutna kriza zapravo sjajan test kreativnosti i upornosti?


Korona mi je omogućila da se isključivo posvetim Zagreb Social Clubu jer svi ostali projekti su stali. U proteklih par mjeseci uspostavili smo webshop, uveli besplatnu dostavu za grad Zagreb, napravili smo prvi kolaboracijski drop sa SOI Fusion, pokrenuli Dubrovnik Social Club, a imamo u pripremi još dosta zanimljivih projekata koje jedva čekamo predstaviti publici.

Otkrij nam neke detalje koje planiraš u budućnosti sa ZSC konceptom!

Više multmedijalnih sadržaja offline i online, daljnji razvoj modne strane priče gdje želimo izaći iz gabarita streetware-a i surađivati sa što više kreativnih ljudi.

Foto: Privatni album
Objavljeno: 10.10.2020. u 15:54

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p