HRVATSKA MODA

Uskoro najveći modni događaj sezone BIPA FASHION.HR

21. izdanje započinje 15. ožujka

Zagreb će uskoro postati modna prijestolnica regije jer sredina ožujka uobičajeno je rezervirana za najiščekivaniji modni događaj sezone BIPA FASHION.HR koji i ovog putatijekom pet dana predstavlja najbolje od domaće modne scene. Poznata dizajnerska imena, nove zvijezde modne industrije, mlade nade u usponu i najnoviji trendovi obilježit će i ovo 21. izdanje modnog događaja koji iz sezone u sezonu potvrđuje status najvažnije modne manifestacije u regiji.

Četvrtu sezonu za redom, drogerijski lanac Bipa, glavni je pokrovitelj FASHION.HR-A i partner u stvaranju ove modne priče. Podržavajući hrvatske dizajnere i Fashion.hr modnu platformu, Bipa i sama postaje ambasador novopredstavljenih trendova u ljepoti, make-upu i modi.

Ove sezone BIPA FASHION.HR održat će se od 15. do 19. ožujka u paviljonu 10 Zagrebačkog velesajma. Najsnažnija platforma za predstavljanje novih modnih kolekcija i trendova posjetiteljima će pružiti vrhunski modni i scenski doživljaj. U pet dana predstavit će se etablirana dizajnerska imena: eNVy room, Ivica Skoko, Ivica Klarić, ELFSI, BiteMyStyle by Zoran Aragović, Ana Maria Ricov, Martina Felja, ali i mlade nade modne scene koji će u sklopu petodnevnog programa predstaviti svoje modne vizije: Hedra design by Ana Jagić, Ana Bogdan, Aman, Coded Edge, Morana Krklec, Obekei, a prvi put na pisti FASHION.HR-a svoju će kolekciju predstaviti Gala Marija Vrbanić. Ove sezone na FASHION.HR-u ponovno će nastupiti i brend Robert Sever koji ove godine slavi 15 godina rada na hrvatskoj modnoj sceni. 

  
U proteklih 20 sezona BIPA FASHION.HR postavio je visoke estetske i produkcijske standarde, a modna publika i ove sezone s nestrpljenjem iščekuje najuzbudljivije modne priče. „Izuzetno smo ponosni na svih 20 sezona koje su iza nas i svjesni smo velikih očekivanja publike u svim segmentima projekta. Nakon prošlogodišnjeg uspjeha i zaista odličnih kritika, veliki je izazov biti opet nov, drugačiji, originalan i izvrstan. U tom smislu, u novu godinu krećemo i sa segmentiranim pristupom programu koji je dio promjene u kojoj planiramo i dalje biti najveća produkcijska platforma za vrlo mali broj odabranih dizajnera. Zajedno s njima i svima koji su uključeni u ovaj veliki projekt pišemo još jednu stranicu hrvatske modne povijesti“, izjavio je Vinko Filipić, osnivač i direktor FASHION.HR-a.
 
 
Svake sezone FASHION.HR prati više od 200 akreditiranih novinara s više od 700 medijskih objava u nacionalnim i regionalnim medijima. Zagreb će od 15. do 19. ožujka živjeti u znaku BIPA FASHION.HR-a.
 
Foto: PR
Objavljeno: 11.02.2016. u 08:55

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p