HRVATSKA MODA

Valinea Vinger: „Ne treba se osvrtati na ono što je teško, nego se uhvatiti hrabrosti!“

Napokon u prodaju stigla prva hrvatska high-tech jakna Ultijack
Ultijack Valinea Vinger
D
izajnerica Valinea Vinger, pobjednica prošlogodišnjeg Modnog ormara, kreirala je prvu hrvatsku high-tech jaknu pod nazivom Ultijack, koja je nakon pobjede na Balkan Venture Forumu krajem prošle godine, napokon stigla u prodaju!

Godinu dana ozbiljnog rada bilo je potrebno da se iz početne ideje stvori prva hrvatska high-tech jakna koja spaja funkcionalnost, tehnologiju i dizajn u jednom komadu.

„Jakna je u smislu samog predmeta funkcionalna tako što je otporna na vodu i vjetar, ugodna je i jednostavna, u funkciji je element multifunkcionalnosti gdje jakna ima 9 praktičnih džepova za bocu, tablet, mobitel i ključeve. Tehnološki element je taj da se na njoj može puniti mobitel te da ima integriran NFC tag koji je zapravo baza podataka. Na nju, primjerice, možete staviti vizitku koju lako onda možete prenijeti poslovnim partnerima. Jakna sadrži detalje poput slušalica i sličnih dijelova, može se pretvoriti u jastuk, ima integriranu okopasnu torbicu. Generalno ona ima jako puno stvari i to sve bez kompromitiranja vanjskog izgleda. Zbilja osoba može izgledati casual jednostavno, a ne kao spaceship“, objasnila je dizajnerica.

Valinea Vinger

Valinea Vinger na Modnom ormaru

U nastavku Valinea objašnjava da odabir samog imena nije bio jednostavan. Kako u pitanju nije obična jakna, nego djelomično spada pod IT sektor, nije art, nego je komercijalna, te stavlja naglasak na user experience samog proizvoda, smišljanje onog pravog naziva koji to sve objedinjuje bio je pravi izazov.

„Htjeli smo da naziv bude drugačiji te da jakna ima svoje ime i nadimak. Da samom pojavom asocira na jednu određenu snagu proizvoda. Tako da je Ultijack zapravo Ultimate smart jacket for outdoor experience, a kad se o proizvodu razgovara ima i svoj nadimak, koji je Ulti.“

Ultijack Valinea Vinger

Jakna se za sada po cijeni od 200 dolara može naručiti online, no dizajnerica i njen tim svakako planiraju širiti prodajni segment. U nastavku ističe kako je cjelokupni rad na kreiraju Ultijack jakne bio pravi izazov, a sami proces nije bio jednostavan i lagan. Smatra da u Hrvatskoj trenutno nije problem stvarati modu koja po svom poimanju nije klasična i namijenjena samo za posebne prigode, poput maturalnih zabava i vjenčanja.

Svaka roba ima svoga kupca, mislim da je više problem to što nas je generalno strah izaći iz sredine u kojem jesmo, a zapravo prema afinitetu možda bi se naša vizija ili dizajn bolje uklopila izvan te sredine. Mislim da je bitno percipirati za koga nešto radimo, tko je taj tko će to kupiti i zašto? U biti mislim da je to teško kako za koga, ako si dizajner koji prirodno dizajniraš nešto što hrvatska publika voli mislim da nećeš imati problema, ali ako to nije tako, zapravo nije ni bitno, online prodaja koja raste omogućuje ljudima da rade i prodaju svoje proizvode bilo gdje u svijetu, tako da se ne treba osvrtati na ono što ne možeš i što je teško, nego uhvatiti hrabrosti i probijati druge kanale, istaknula je Valinea.

Ultijack Valinea Vinger
Najjednostavniji dio posla joj je bila konstrukcijska izrada Ultijacka jer se godinama bavi dizajniranjem i šivanjem. Izazov su joj svakako bile nove tehnologije u svijetu izrade odjeće i tekstila, dok je sama proizvodnja bila stvar istraživanja. Za sada Ultijack ima svoju malu proizvodnju koja može podnijeti određenu količinu finalnog proizvoda.

„Najbliži planovi su nam razvoj od novih proizvoda do novih tehnologija u odjeći, povećanje mjesta gdje se Ultijack može kupiti, ojačati sami brend. Ali ako ćemo sanjati, onda je plan biti netko poput Nikole Tesle, ali samo za odjeću“, zaključuje Valinea.

Ultijack Valinea Vinger
Mija Dropuljić
Foto: PR
Objavljeno: 07.11.2016. u 12:52

VEZANE VIJESTI

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p