HRVATSKA MODA

VERY RARE izbacio prvu kolekciju nakon 2015. I koncept je sjajan!

'Tomorrow was the Golden Age' kao projekt koji spaja modu, online i offline

Onima kojima je ime VERY RARE poznato, brend vrlo vjerojatno povezuju sa streetwearom koja izlazi iz radionice Svena Harambašića. No, VERY RARE mnogo je više od toga. Svenov projekt sastoji se od vrlo promišljenog i inovativnog spajanja offline i online svijeta, on je odraz životnog stila koji se ne sastoji samo od odjeće uličnog stila već i od glazbe koja se sluša, mjesta na koja se odlazi, od street arta, umjetničkih projekata...

'Tomorrow was the Golden Age' prva je VERY RARE kolekcija od 2016., točnije od 2015. ako ne brojimo one fokusirane na 1/1 proizvode. Naziv kolekcije nastavlja se na 'zine koji je izašao neposredno prije izlaska Svenove nove kampanje, a za koji art direkciju, kreativnu direkciju, grafički dizajn i fotografiju potpisuje sam Harambašić.

"Zine se sastoji od moje fotografije, snimljene tijekom tjedan dana u Beču, uklopljene u distopijsku priču koja još dublje ulazi u analizu nemoći, inertnosti i anksioznosti uzrokovane (pre)zasićenosti informacijama u post-internetskom svijetu / 2018. Nešto što sam započeo s *Internet made me do it* u travnju; taj prostor u kojem se Internet iz 'prozora u svijet' transformirao u ogledalo. Plan mi je i dalje razrađivati taj koncept…", govori Sven.

U TMRRWWSGLDN kolekciji se nalaze 'standardni' klasici to jest kratke majice, popularne hoodice i bomber jakna, a crvena boja, koja je do sada redovito komplementirala crno-bijelu kombinaciju, je zamijenjena žutom. Motivi na odjeći su detalji Svenove fotografije (iz 'zinea), uz neizostavne patcheve s brendingom, a sve se zajedno može staviti pod nazivnik mračnijeg minimalizma.

"Kampanju sam snimio kod Richterovih raketa u Zagrebu, možda i najprepoznatljivijih brutalističkih građevina u Zagrebu; smatram da takvi neboderi poprilično dobro ilustriraju 'nebitnost' samih individua I u neku ruku ih svode na brojku, praktički te (u široj slici) standardiziraju na neki najjednostavniji nazivnik. Morbidno bi bilo povući analogiju s grobljem, ali i to mi je bila misao. Smatram da odnos modela i kulise (nebodera) u kampanji kvalitetno prenosi takvo raspoloženje nesrazmjernog 'odnosa snaga' (naših ciljeva/želja/aspiracija u odnosu na tempo života kojim živimo, i činjenicu da ne možemo držati korak s njim...), te naše reakcije na takav rezultat...", pojašnjava Sven Harambašić koji je izbacivanje nove kolekcije za VERY RARE popratio i izvrsnim offline dijelom projekta, a koji se sastoji od teaser kampanje na ulicama Berlina, a koja se sastoji od poruka koje nedvojbeno potiču na razmišljanje ako ih negdje slučajno okrznete pogledom.

Teaser kampanja na ulicama Berlina:

Foto: Sven Harambašić
Objavljeno: 18.10.2018. u 11:36

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p