By Dorotea Paponja, 4.9.2023.
Plesačica, influencerica i magistra socijalne pedagogije ove je nedjelje predstavila prvu kampanju svog novog brenda odjeće koji nosi naziv "vule-vous". Fotografu Dušanu Petroviću uz Martinu je poziralo još pet stvarnih, uspješnih žena - Petra Jeričević, Matija Mladin, Iva Šarić, Margi Goleš i Chaymae Dani, dokazavši kako "vule-vous" komadi odgovaraju različitim figurama, veličinama i građama tijela.
“Kao plesačica oduvijek sam spajala pokret i modu, kao žena uvijek razmišljam na koji način mogu naglasiti svoje atribute kroz odjeću, a kao osoba koja konstantno teži ka boljem i višem tražim rješenja za sve poteškoće i smetnje na koje nailazim. Za mene je najvažnije da me odjeća ne sputava i da je prije svega udobna i sigurna. Godinama tražim zanimljive komade koji će se isticati po kroju kako bi ih mogla iskombinirati u svojoj svakodnevici ili plesnom satu, snimanju i sličnom. Rijetko kad sam naišla na proizvode sasvim po mojoj mjeri, uvijek je nešto nedostajalo pa sam odlučila sve svoje iskustvo, znanje i ideje pretočiti u ono za što vjerujem da će pronaći dom u mnoštvu ormara. Želim stvoriti ono što sam oduvijek tražila negdje drugdje te spojiti kvalitetu i pristupačnost", objasnila je Martina ideju iza pokretanja svog brenda.
Dodaje kako je "vule-vous" osmišljen kao unisex brend koji spaja specifično, funkcionalno i udobno. Također, kao prednost svojih komada ističe njihovu svestranost i mogućnost da sjajno funkcioniraju u različitim prilikama. "Ova univerzalnost i multifunkcionalnost podrazumijeva casual odlazak u grad, ali i odlazak na plažu, u noćni izlazak, na glamurozan event, ljetni party, plesni performans, profesionalno snimanje, trening ili sportsko događanje, ovisno o tome s čime se komad kombinira. Bez sumnje će ispuniti svačiji ormar i podići stil na novu razinu", smatra plesačica.
Također, Martina kaže kako joj je pri osmišljavanju proizvoda prioritet bio odabir kvalitetnih materijala te domaća proizvodnja. "Ovo ne samo da je moj proizvod, već je i napravljen u mojoj zemlji. Šivale su ga naše majke, kume, sestre, bake, strine radi čega mi je srce k’o kuća i znam sa sigurnošću da je osmišljen i izrađen s puno ljubavi. Uz to, izrađen je od visokokvalitetnog materijala koji je pogodan i za vodu, pa može funkcionirati i kao kupaći kostim. Dovoljno mekan, lagan i udoban da stvara osjećaj kao da nemate ništa na sebi, dok je s druge strane kompaktan i drži sve komponente stabilnima", otkrila je Vuletić.
Priznaje kako je tijekom procesa izrade dobivala različite komentare. Govorili su joj kako će njezini multifunkcionalni bodyji pristajati isključivo mršavim i fit djevojkama, no smatra kako je ovom kampanjom dokazala suprotno. "Jako mi je važno bilo uključiti različite figure, veličine i građe tijela. Svi modeli su toliko prekrasni i bodyji im pristaju kao saliveni", smatra.ž
Iako je svoj brend predstavila kroz upečatljive bodyje, Martina kaže kako je ovo tek početak njezine priče. "Vule-vous kreće u prodaju 22. rujna, na moj rođendan. Do tada je moj plan ljudima približiti priču, ideju i viziju cijelog projekta te ih pripremiti na lansiranje webshopa. Nismo sve još otkrili, čuvamo i neka iznenađenja za kasnije!", kaže Vuletić, no djelić svojih planova naposljetku je ipak otkrila. "Toliko je ideja, želja i planova za budućnost. Jedan od mojih prvih ciljeva zasigurno je napraviti unisex gornji i donji dio trenirke jer imam osjećaj kao da to “dugujem” zajednici koja me prati", poručila je.
Objavljeno: 04.09.2023. u 14:23