HRVATSKA MODA

XD XENIA DESIGN završila turneju

Vratili se zadovoljni iz Düsseldorfa, Kopenhagena i New Yorka gdje su prezentirali kolekciju za jesen/zimu 2009/10

Kolekcija inspirirana dandy stilom Oscara Wildea, začinjena boemskim umjetničkim duhom zadržala je vjerne stare i njima pridružila nove kupce.

Naglašena ramena. Puf rukavi na jaknama. Visoke dvostruke kragne na verzijama redingot kaputa od mohera, double jerseya i vatiranih tkanina. Gornji odjevni predmeti poput raznoraznih stola koje igraju ulogu grijača. Kabanica. Suknje i haljine još uvijek tulipan forme. Bijela košulja sa novim rješenjima dodanih kragni. Malo romantike, kao začin, u detaljima volana. Extravagantne jakne novih krojeva. To su prognoze  za sezonu jesen/zima 2009/10 XD XENIA DESIGN!

Düsseldorf, Kopenhagen i New York su modni centri gdje se modna marka XD predstavila sa svojom kolekcijom jesen/zima 2009/10. S obzirom na aktualnu recesiju koja je znatno pogodila modni biznis u svijetu, modna marka Xenia design i više je nego zadovoljna postignućima na prezentacijama. 

Uspoređujući modne centre najviše je bio pogođen Düsseldorf jer je drastično smanjen broj izlagača, gdje je sudjelovalo 700 brendova manje u odnosu na prošlu sezonu. Taj manjak izlagača pokazao se kao prednost jer je time buyerima bio olakšan posao. Za razliku od Düsseldorfa, Kopenhagen nije davao dojam kriznog stanja, jer je moda tih dana „Kopenhagen Fashion Weeka" bila najvažnija stvar na svijetu. Kraljevska obitelj također se uključila u promociju mode i to je djelovalo na pisanje narudžbi. Nimalo se nije štedjelo na događanjima i partyima koji su bilo toliko brojni da ih je bilo nemoguće sve posjetiti. Na veliko zadovoljstvo XD Xenia design dobila je nekoliko novih prestižnih kupaca. Atmosfera grada i naglašenost dizajna na svakom koraku uvijek djeluju inspirativno na dizajnericu Kseniju Vrbanić.

Kad smo pitali kako je prošlo u New Yorku, dizajnerica nam je odgovorila : „New York, kao prvi u lancu krize, očekivao se sa strepnjom. Ipak to se nije odrazilo na našim narudžbama. Američko tržište nam je najvažnije i uvijek očekujemo najviše. Naši stalni kupci napisali su iste količine, što je znak da dobro prodaju našu kolekciju. To je najvažnija referenca. Opažen je smanjen broj izlagača i svih događanja."

U znak recesije dizajnerica Ksenija Vrbanić odlučila se odreći posljednje destinacije  - Fashion Weeka u Parizu. Iako je Pariz najvažniji za image, dizajnerica je procijenila da će on biti najmanje isplativ u komercijalnom smislu, te da će modna marka Xenia design preživjeti jednu sezonu bez njega.

Nakon ovih većih prezentacija, predstoji još nekoliko manjih, a nakon toga počinje zbrajanje rezultata. Dosadašnji pokazatelji govore da je sezona uspjela. No nema vremena ni mjesta za odmor, jer treba početi s novom kolekcijom za proljeće/ljeto 2010. Osim termina koji su već dogovoreni, velika novost je i dogovorena suradnja sa jednom prestižnom njemačkom agencijom koja će biti prava prekretnica dosadašnjem djelovanju tog brenda na inozemnom tržištu.

 

Ana Bacinger

Objavljeno: 15.03.2009. u 18:44

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p