HRVATSKA MODA

Zagreb Social Club je novi brend čije ćemo komade posvuda viđati!

#THE FUTURE IS YOURS TO CREATE: Ali Mirza Mulabegović

Možemo se složiti kako je hrvatska modna scena u velikom i pozitivnom porastu kada govorimo o novim i talentiranim pojedincima koji nas svakodnevnom iznenađuju sjajnim idejama i realizacijama istih. Ovog puta porazgovarali smo s Ali Mirzom Mulabegovićem, čovjekom koji stoji iza novoosnovanog brenda Zagreb Social Club.

Zagreb Social Club je ime brenda koji se nedavno pojavio na hrvatskom modnom tržištu, a riječ je o streetwear brendu čija je ideja primicanje činjenice kako je streetwear bez kulture- samo moda. Sama ideja proizišla je iz niti vodilje koja želi kreirati brend čiji je cilj promocija mladih kreativaca, ali i organizacija kulturno-zabavnih događanja s ciljem stvaranja kreativne urbane zajednice. Ono što za sada možete nabaviti u prvoj capsule kolekciji ovog brenda su lagani odjevni predmeti namijenjeni muškarcima i ženama, a prepoznatljiv logotip dodatno naglašava glavne motive kolekcije. U nastavku smo porazgovarali s Mirzom koji nam je otkrio sve detalje o ovom sjajnom brendu i inicijativi. 

Kako si došao do ideje za osnivanjem vlastitog brenda?

Zagreb Social Club je zapravo više koncept nego brand, ali modni aspekt tog koncepta postoji kao ideja više od tri godine. Zapravo kad smo prije šest godina sestra i ja pokrenuli younghearts moja želja je bila da to bude streetwear brand, ali je otišao u jednom drugom smjeru i drago mi je da je jer sam shvatio da streetwear nije samo otisnuti nekakav natpis na majicu ili staviti logotip na sweatshirt. Da bi brand bio uistinu streetwear iza njega mora biti puno više i zato se vodimo idejom koja dolazi od streetwear pionira Bobby Kima, a koja kaže da streetwear bez kulture je samo moda. Zbog toga kako sam i rekao, ovo je više koncept koji obuhvaća modu, druge forme umjetnosti kao što su fotografija, grafički dizajn, ali i kazalište te naravno, glazbena događanja.

Koja je vizija Zagreb Social Club-a? Kojem profilu ljudi je namijenjena njegova odjeća?

Profil ljudi kojima je namijenjena Zagreb Social Club odjeća zapravo nije definiran godinama, spolom, nekom određenom subkulturom već je prvenstveno namijenjen pozitivnim ljudima koji vjeruju u iste principe kao i mi. Otvorena, pozitivna osoba koja vjeruje da je sve moguće i da nema granica je istinski, nazovimo to, član Zagreb Social Cluba. 

Koja priča stoji iza logotipa?

Ekipu iz studija Mireldy znam godina i njihova estetika je uvijek bila komplementarna s mojom i znao sam da kad se pruži prava prilika da ćemo raditi zajedno na nekom projektu. Izučavao sam različitu aplikaciju grba grada Zagreba kroz povijest i to je bio zapravo početak ideje, željeli smo da logo bude grb koji predstavlja nas. Gornji dio grba je reinterpretacija grba grada, a donji dio ne samo da sa srcem iskazuje ljubav prema gradu, već je i poveznica s brandom younghearts. Kao što sam rekao,  Zagreb Social Club nije samo modni brend već seže i druge sfere.

Kakve su za sada reakcije publike?

Bez prvotnih reakcija užeg kruga obitelji, prijatelja, simpatije, poslovnih partnera, barmena u jutarnjim satima ne bi ni bilo ove nulte kolekcije, tako da ovim putem im zahvaljujem.

Kakvi modni komadi se mogu pronaći u prvoj kolekciji?

Osobno smatram da dobar bijeli T-shirt ili sweatshirt je jako teško naći, a još teže napraviti. Ova nulta capsule kolekcija je zapravo moj pokušaj rješavanja tog problema. Prirodni materijali i dobar kroj čine bazu, a različite aplikacije logotipa na iste daju jedan osobni dodir artiklima.

Koliko je tvoj osobni modni izričaj utjecao na odjeću koju kreiraš?

Nadam se da nije previše, jer smo onda u problemu.

Planiraš li u budućnosti proširiti ponudu?

Ideja je prvo postaviti dobru osnovu i upoznati ljude s idejom, a onda im ponuditi i neke artikle koje ne očekuju od klasičnog streetwear branda. Pomalo.


Je li Zagreb Social Club u nekim segmentima povezan s brendom younghearts? Možemo li očekivati suradnju?

Povezan je u smislu da sve što sam naučio stvarajući sa sestrom u brendu younghearts, apliciram na Zagreb Social Club, ali suradnje između dva brenda neće biti. Mislim da se i sestra mora malo odmoriti od mene i mojih ideja.

Što misliš o hrvatskoj modnoj industriji?

Hrvatska je kroz povijest imala jaku tekstilnu industriju koja je u posljednjih dvadesetak godina gotovo nestala. Iza toga ostali su ljudi obučeni za izradu kvalitetnog proizvoda, znanje, vještine i uvjeti. Pojavom velikih brendova masovne proizvodnje ugasili su se manji proizvođači koji tržišno nisu mogli konkurirati, međutim to je otvorilo put malim brendovima i proizvodnji u manjim serijama. Trenutno se događa renesansa domaćeg dizajna i proizvodnje malim, ali sigurnim koracima. Ljudi su se zasitili mass mode i najbolje nam to dokazuju turisti, kojih je u Zagrebu sve više, koji u pravilu žele kupiti hrvatski proizvod, a ne ono isto što mogu pronaći i u svojoj zemlji.

Gdje se aktualna kolekcija može nabaviti?

Aktualna kolekcija se može pronaći u dućanu #Petrinjska7, a dio kolekcije u Hostelu Swanky Mint. Uskoro možete očekivati i naš social space, ali o tome više kada bude vrijeme.

Foto: Privatni album
Objavljeno: 20.07.2019. u 01:54

VIDEO

IZ RUBRIKE

vrh stranice
p p